adexo3
۱۳۶۶۲۵۷
۳۴۳
۳۴۳
پ

فال چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید

 

فال روز ۳ آبان برای متولدین فروردین

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب فکرتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.  اتفاق ناخوشایندی را تجربه کرده‌اید. با این حال اجازه ندهید این اتفاق فکر شما را بیش‌ازحد به خود مشغول کند و به جای فکر به تجربه‌های تلخ، آینده‌ای درخشان را برای خودتان ترسیم کنید. اندوخته‌ای ندارید و تاکنون به فکر پس‌انداز نبوده‌اید، امروز به این نتیجه می‌رسید که این رویکرد را تغییر دهید.  امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. مدتی است که احساس می‌کنید روزگار از در ناسازگاری با شما وارد شده است. جایی برای نگرانی نیست، زیرا این شرایط تغییر می‌کند و دنیا به کام شما خواهد شد.

فال روز 3 آبان برای متولدین اردیبهشت

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. این مشاجره را ختم به خیر کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرج خود باشید. در غیر این صورت خرجی سنگین روی دست شما قرار می‌گیرد. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. روابط پنهانی و بی‌ثمر را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار باشید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. 

فال روز ۳ آبان برای متولدین خرداد

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. گرفتاری‌های مالی زیادی دارید اما پولی به دستتان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی برای روز مبادا کنار بگذارید. خبری از اعضای خانواده نمی‌گیرید و کاری به مشکلات آنها ندارید، ادامه این وضعیت زمینه دلخوری و بی‌توجهی اعضای خانواده نسبت به شما را فراهم خواهد کرد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به مشکلات اهل منزل بدهید و از هر فرصتی برای حل مشکلات آنها بهره بگیرید.  برای انجام کارها دل نمی‌دهید و با سرسری‌ انجام‌دادن کارها، خودتان را به فرد بی‌مسئولیتی تبدیل کرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت آبرو و اعتبار شما را به خطر بیاندازد، کارها را با دل و جان انجام دهید و مسئولیت‌ بیشتری در انجام کارها داشته باشید.  امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. محبت بی‌پایانی به اعضای خانواده دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به اعضای خانواده، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید.

فال روز 3 آبان برای متولدین تیر

امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. فردی پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌‌گذارد. این پیشنهاد را با چشم بسته قبول نکنید و قبل از هرگونه تصمیمی، جوانب کار را در نظر بگیرید. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. دیدارهای گذشته را با این دوست قدیمی تازه کنید و در آینده شما هم سری به ایشان بزنید.  مدتی است که فکر بکری در ذهن دارید، اما شرایطی برای انجام آن مهیا نشده است. در آینده‌ای نزدیک این شرایط فراهم می‌شود. ایده‌ای که در ذهن دارید را با اطمینان خاطر انجام دهید. مطمئن باشید این کار، دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌کند.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

فال روز 3 آبان  برای متولدین مرداد

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز با خیالِ جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. قبل از اینکه رابطه شما و اهل منزل تیره‌وتار شود، توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید. مطمئن باشید لطفی که به اعضای خانواده می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.  با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و با گسترش دامنه ارتباط‌های کاری، زمینه موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌ زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد شده و از ایشان دلخور هستید. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلخوری که از ایشان به دل گرفته‌اید را به باد فراموشی بسپارید.

فال روز 3 آبان برای متولدین شهریور

فرصت فراغتی پیدا می‌‌کنید تا دستی‌ به سرورویتان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. فردی در کارهای شما دخالت می‌کند و اعصابتان را به هم می‌ریزد. با این فرد صحبت کنید و اجازه ندهید دیگران سکان زندگی شما را در اختیار بگیرند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها وجود دارد، در نتیجه حواستان را حسابی جمع کنید و از هر گونه بحث و مشاجره‌ای دوری بگیرید. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان رفتار خودخواهانه‌ای دارد، در اولین فرصت از ایشان درخواست کنید که چاره‌ای برای اصلاح این رفتار بیندیشد.

فال روز 3 آبان برای متولدین مهر

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنینتان را پشت‌‌گوش نیندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید.  به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. گره‌ای در کارهای شما ایجاد شده است. برای حل این گرفتاری کوتاه نیایید و به هر قیمتی که شده آن را از سر راه بردارید. با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبرو می‌شوید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصابتان را هم حسابی خورد می‌کند. یکه‌وتنها برای حل مشکلات اقدام نکنید و مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را با همکاری دوستان و آشنایان پشت‌سر بگذارید.

فال روز 3 آبان برای متولدین آبان

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. در غیر این صورت دامنه دوستان شما روزبه‌روز کوچک‌تر می شود. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید.  امروز یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل که تاکنون رابطه خوبی با ایشان نداشته‌اید، از در دوستی با شما وارد می‌شود. به سینه این فرد دست رد نزنید و رابطه‌ای دوستانه با ایشان آغاز نمایید. یکی از دوستان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.  احتمال دارد امروز مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ایجاد شود. نگذارید آتش این مشاجره بالا بگیرید و روز را با صلح‌ و صفا به پایان برسانید.

فال روز 3 آبان برای متولدین آذر

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.  پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده به حمایت و پشتیبانی شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هر کاری که در توانتان هست را برای ایشان انجام دهید. امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان غافل نخواهید شد. لحظه‌های شادی را در کنار وی تجربه کنید و روز را با عشق و صفا به پایان برسانید. رویکردی حرفه‌ای و جدی به انجام کارها در پیش بگیرید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. حوصله کار ندارید و می‌‌خواهید در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. امروز از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری نمایید. در اولین فرصت دست اعضای خانواده را بگیرید و برای تفریح و خوشگذرانی بیرون بروید.

فال روز 3 آبان برای متولدین دی

 انسان صبوری نیستید و زود ناراحت می‌شوید، این روحیه به غیر از اضطراب و نگرانی چیزی برای شما به دنبال ندارد. از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبرویتان را به باد خواهد داد. امروز مجبور می‌شوید که وقت زیادی را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده اختصاص دهید.  روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. به صلاح شماست که از هر گونه معامله دوری بگیرید و انجام کارهای مالی مهم را به آینده واگذار کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی با خودتان خلوت کنید و به آرامش برسید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای شلوغ آینده، انرژی لازم را کسب کنید.  هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.

فال روز 3 آبان برای متولدین بهمن

از انجام کارهای مهم هراس دارید. قبل از اینکه این روحیه بیشتر از این جلوی پیشرفت شما را بگیرد، جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. از آنجایی که به فکر پس‌انداز نبوده‌اید، ثبات مالی ندارید و این وضعیت امروز شما را به دردسر میندازد. یکی از آشنایان در مسیر نادرستی قدم گذاشته و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد می‌شود. با این تغییر کنار بیایید و مطمئن باشید که همه‌چیز در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید.  همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگی‌تان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید..

فال روز 3 آبان برای متولدین اسفند

 برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید. اجازه دخالت اطرافیان در امور شخصی خود را ندهید. در غیر این صورت اختیار زندگی را از دست خواهید داد و آشنایان بر زندگی شما تسلط پیدا خواهند کرد. با فردی بانفوذ آشنا می‌شوید که ارتباط‌های گسترده‌ای در زمینه کاری شما دارد، از این آشنایی بهره بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را افزایش دهید. یکی از همکاران یا اعضای منزل سفره دلش را پیش شما باز می‌کند و مجبور می‌شوید زمان زیادی را به صحبت‌های این فرد گوش فرا دهید.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و لحظه‌هایی سرشار از شادی را در کنار دوستن و آشنایان سپری کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج