۱۳۶۸۳۴۶
۱۸۹۲۹
۱۸۹۲۹
پ

ترفندهای از بین بردن خش شیشه عینک

خش شیشه عینک نه تنها ظاهر آن را بد جلوه می‌دهد، بلکه بر روی سلامتی بینایی و دید شما تاثیرات بدی می‌گذارد. گاهی اوقات سردرد، سرگیجه، خستگی بینایی و… می‌تواند ناشی از خش دار بودن لنژ عینک باشد.

عصر ایران: در این مطلب به چند روش اقتصادی و بسیار راحت اشاره شده است تا به راحتی بتوانید خش‌های ساده عینک خود را برطرف کنید. خش‌های عمیق بهتر است توسط یک تعمیرکار بررسی و رفع شود.

ترفندهای از بین بردن خش شیشه عینک

 

خمیردندان ساده برای از بین بردن خش شیشه عینک

یک خمیردندان که فاقد مواد شیمیایی و سفید کننده قوی باشد، انتخاب کنید. کمی روی لنز شیشه خود بمالید. طوری که لنزها آسیب نبینند. با یک پارچه میکروفیبر نرم به آرامی و به صورت دورانی آن را مالش دهید. سپس به آرامی و با آب فراوان بشویید. در نهایت با پارچه میکروفیبر نرم، شیشه‌های عینک را خشک کنید.

ترفندهای از بین بردن خش شیشه عینک

 

 از واکس مایع مخصوص خودرو استفاده کنید

یک پد الکلی یا یک تکه پنبه بردارید. واکس مایع یا اسپری مایع که مخصوص پاک کردن شیشه‌های خودرو است به پنبه اسپری کنید. بر روی قسمتی از لنز شیشه عینک که خراش افتاده است به آرامی بکشید تا خش‌ها ناپدید شوند. در آخر با یک پارچه تمیز و خشک از جنس میکروفیبر، شیشه‌ها را خشک کنید تا اثرات لک و جای انگشت پاک شود. با این ترفند دیگر خشی بر روی عینک شما باقی نخواهد ماند.

ترفندهای از بین بردن خش شیشه عینک

چند نکته برای جلوگیری کردن از خش شیشه عینک

همیشه عینک خود را در جای قاب مخصوص قرار دهید. هیچ وقت عینکتان را بدون محافظ داخل کیف، ماشین، بر روی میز و… قرار ندهید. عینک را دور دستمال مخصوصش بپیچید و داخل قاب بگذارید‌.

ترفندهای از بین بردن خش شیشه عینک

اگر قاب مخصوص عینک ندارید یک کیف محافظ برای خود درست کنید. همچنین همیشه یک پارچه نرم میکروفیبر به همراه داشته باشید. بهتر است شیشه عینک خود را با هر پارچه‌ای پاک نکنید تا خش نیفتد.

ترفندهای از بین بردن خش شیشه عینک

دوربین را دور از تابش مستقیم خورشید نگه دارید. تابش نور مستقیم خورشید باعث از بین رفتن و بی کیفیت شدن لنز دوربین شما می‌شود.

ترفندهای از بین بردن خش شیشه عینک

اگر رانندگی می‌کنید و می‌خواهید کمی به چشمان خود استراحت بدهید، بهتر است یک کیف مخصوص داخل ماشین داشته باشید. می‌توانید عینک خود را داخل کیف بگذارید تا از تابش خورشید و صدمات احتمالی، جلوگیری کنید.

ترفندهای از بین بردن خش شیشه عینک

سخن آخر در رابطه با جلوگیری از خش شیشه عینک

خش افتادن شیشه عینک برای تمام افرادی که از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند دغدغه بزرگی باشد. اگر خش‌های شیشه کوچک بوده یا عمیق نیستند، می‌توانید از ترفند بالا استفاده کنید. شما از کدام یک از روش‌های بالا برای جلوگیری و محو کردن خش، استفاده کرده‌‌اید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج