adexo3
۱۳۶۹۱۰۶
۲۶۳۷
۲۶۳۷
پ

موهای چرب و شامپو مربوطه آن را بشناسید

برای آشنایی با موهای چرب و شامپو مربوطه آن می‌توانید از این مقاله استفاده نمایید و بهترین محصولات را شناسایی کنید.

برخی از افراد دارای مو‌های بسیار چربی هستند. اگر چربی مو‌ها خیلی زیاد باشد، با مشکل سفیدی مو مواجه می‌شوید. به علاوه، افرادی که مو‌های چرب دارند، دچار شوره سر نیز می‌شوند. به منظور رفع چربی مو باید به دنبال راه حلی باشید. از مؤثرترین روش‌ها برای کاهش چربی مو، استفاده از شامپو‌های مخصوص است. شامپو‌ها در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. برخی از انواع شامپو برای پوست سر چرب مناسب است. با استفاده از شامپو‌های مناسب برای مو‌های چرب و سایر محصولات مراقبت از مو می‌توانید مو‌های خود را شاداب و خوش حالت نگه دارید.

شامپو اکتیو مخصوص موهای چرب و نازک

شامپوی مخصوص مو‌های چرب، شامپویی حاوی ترکیبات آبرسان کمتری است و از تجمع چربی اضافی جلوگیری می‌کند. بهترین شامپو مخصوص مو‌های چرب می‌تواند چری‌های اضافی مو‌ها را از بین برده و آن‌ها را شفاف و خوش حالت نگه دارد. شامپویی برای مو‌های چرب مناسب است که حاوی ترکیباتی باشد تا پوست سرتان را خشک نگه دارد.

موهای چرب و شامپو مربوطه آن را بشناسید

یکی از کاربردی‌ترین شامپو‌های مناسب برای انواع مو، شامپو اکتیو است. برند اکتیو، انواع شامپو مناسب برای مو‌های چرب، خشک و معمولی را تولید می‌کند. یکی از انواع شامپو‌های اکتیو، شامپو مو‌های چرب و نازک است. این شامپو دارای کائولین است. به همین خاطر، میزان چربی مو در صورت استفاده از شامپو اکتیو کاهش پیدا می‌کند.

شامپو روزانه اکتیو

شامپو روزانه با خاصیت مرطوب کنندگی برای انواع مو مناسب است. از ویژگی­های این مدل شامپو اکتیو می­توان به پاک کنندگی عمیق، مرطوب کنندگی و ابریشمی کردن موها اشاره کرد. شامپو روزانه اکتیو دارای ترکیباتی از قبیل گلیسیرین، پروتئین ابریشم و ویتامین b5 است.

استفاده از شامپو اکتیو برای موهای چرب

برخی از افراد بر این باور هستند که شامپو زدن بیش از حد مو‌ها باعث می‌شود که پوست سر چربی بیشتری تولید کند. به علاوه، استفاده مکرر از شامپو می‌تواند باعث پوسته پوسته شدن سر شود. در کل، توصیه می‌شود که شامپو را باتوجه به میزان واکنش پوست‌تان استفاده کنید. اگر پوست سرتان خیلی حساس است، نباید خیلی زیاد شامپو استفاده کنید.

یکی از دلایل چرب شدن مو‌ها، شستشو بیش از حد آن‌ها است. با شستن بیش از حد مو‌ها، پوست‌تان چربی بیشتری تولید می‌کند. به همین خاطر، در استفاده از شامپو نباید زیاده روی کنید. از آنجایی که شامپوی اکتیو مخصوص چرب حاوی مواد مبارزه‌کننده با چربی است، لازم نیست بیشتر از مقدار معمول استفاده کنید.

نحوه استفاده از شامپو اکتیو برای موهای چرب

ابتدا مو‌ها را خیس کنید و میزان مناسبی از شامپو اکتیو را به شکل یکنواخت روی کف سر ماساژ دهید. معمولاً ماساژ پوست سر به مدت ۱ دقیقه کافی است. بعد از ۱ دقیقه، باید مو‌هایتان را آبکشی کنید. اگر احساس می‌کنید که مو‌هایتان خیلی چرب است، یک بار دیگر این پروسه را تکرار کنید. اما توجه داشته باشید که نباید در استفاده از شامپو زیاده روی کنید.

موهای چرب و شامپو مربوطه آن را بشناسید

انتخاب بهترین شامپو برای موهای چرب

اگرچه اکثر افراد ممکن است از شامپو به عنوان یک عامل پاک‌کننده استفاده کنند، قبل از خرید شامپو، شناخت پوست سرتان ضروری است. قانون کلی این است که شامپو را باید با توجه به وضعیت پوست سرتان انتخاب کنید. اگر مو‌های فوق‌العاده چرب دارید، باید از شامپوی متناسب با این مدل مو استفاده کنید. در صورتی که سطح ph شامپو متعادل نباشد، باعث تولید چربی بیشتر نیز می‌شود. مطمئن شوید که شامپو دارای سطح ph مناسب برای پوست و مو‌هایتان است و استفاده از آن باعث خشکی یا چربی بیش از حد پوست سر نمی‌شود. شامپو اکتیو مخصوص مو‌های چرب دارای سطح مناسبی از ph است.

 شامپو اکتیو مخصوص مو‌های چرب، به منظور تمیز کردن پوست سر و مو‌های شما از چربی فرموله شده است. شامپویی را باید انتخاب کنید که فاقد سولفات باشد، اما با روغن‌ها و سایر ترکیبات غنی شده است. بهترین شامپو برای مو‌های چرب باید دارای ترکیبات مفیدی باشد که از سلامت پوست و مو‌ها در برابر آسیب اشعه خورشید نیز محافظت کند.

ویژگی‌های شامپو مو‌های چرب و نازک اکتیو

شامپو مخصوص مو‌های چرب و نازک اکتیو، دارای ترکیبات و فرمولاسیون خاصی است. از این شامپو می‌توان برای تنظیم چربی پوست و مو سر استفاده کرد. اگر چربی پوست و مو سر از حد طبیعی بیشتر باشد، با مشکل سفیدی مو، شوره سر، خارش سر و... مواجه می‌شوید. به همین خاطر، تنظیم سطح چربی پوست سر حائز اهمیت است. شامپو اکتیو، این قابلیت را دارد.

موها به دلایل مختلف مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلاینده­ها یا استفاده از اتومو دچار آسیب می­شوند. بنابراین، باید از شامپوهایی که حاوی ویتامین B5 هستند، برای تقویت مو استفاده کنید. فرمولاسیون شامپو اکتیو به گونه‌ای است که استفاده مرتب از آن به استحکام و تقویت و ریشه مو‌ها کمک زیادی می‌کند.

اگر مو‌های چربی دارید و به دنبال افزایش حجم مو‌هایتان هستید، به شما خرید شامپو اکتیو را پیشنهاد می‌کنیم. شامپو اکتیو مخصوص مو‌های چرب به دلیل ترکیباتی که دارد، به حالت دهی مو‌ها نیز کمک می‌کند. با استفاده مرتب از شامپو اکتیو، مو‌های خوش حالت و زیبا خواهید داشت.

قیمت شامپو اکتیو موهای نازک و چرب

همیشه به دنبال ارزان‌ترین محصول نباشید. برای زیبایی مو‌هایتان باید به اندازه کافی هزینه کنید. البته، منظور این نیست که برای داشتن مو‌هایی سالم، زیبا و خوش حالت باید پول زیادی خرج کنید. محصولات برند اکتیو، با وجود کیفیت بالا با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید انواع شامپو‌های اکتیو مناسب برای مو‌های چرب را با مناسب‌ترین قیمت از طریق سایت اکتیو تهیه کنید.

خرید شامپو اکتیو برای موهای چرب

برای داشتن مو‌هایی با تار‌های مستحکم‌تر، شفاف‌تر، خوش حالت‌تر و با چربی کمتر می‌توانید از شامپو اکتیو استفاده کنید. از ترکیبات شامپو اکتیو مخصوص موهای چرب و نازک می­توان به کائولین، گوار و ویتامینb5  اشاره کرد. ویتامین b5 موجود در این نوع شامپو می­تواند در افزایش حجم و تقویت ریشه مو تاثیر بسزایی داشته باشد.

موهای چرب و شامپو مربوطه آن را بشناسید

 شما می توانید انواع شامپو متناسب با موهای خود را از طریق سایت اکتیو خریداری کنید. در وبسایت اکتیو به آدرس www.active.ir  می توانید لیستی از انواع شامپوهای این برند را مشاهده کنید. شامپو اکتیو مخصوص موهای چرب با حجم 350 میلی لیتر در فروشگاه اکتیو موجود است. شما می توانید این محصول را از طریق سایت اکتیو سفارش دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج