adexo3
۱۳۶۹۴۳۴
۸۳۵
۸۳۵
پ

سریال پرطرفدار «اجساد» به نمایش درآمد

با زیرنویس اختصاصی و رایگان در «تماشاخونه»، «اجساد» به نمایش خانگی آمد. مینی سریال «اجساد» Bodies به نویسندگی پائول تومالین و کارگردانی مشترک مارکو کروز پینتنر و هائولو وانگ با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

برترین‌ها: با زیرنویس اختصاصی و رایگان در «تماشاخونه»، «اجساد» به نمایش خانگی آمد. مینی سریال «اجساد» Bodies به نویسندگی پائول تومالین و کارگردانی مشترک مارکو کروز پینتنر و هائولو وانگ با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

سریال پرطرفدار «اجساد» به نمایش درآمد

به گزارش روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها مینی سریال ۸ قسمتی «اجساد» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.  

مینی‌سریال «اجساد» یک درام جنایی و تاریخی محصول ۲۰۲۳ انگلستان است که با الهام از کتاب مصور دی سی و رمان اجساد به قلم سی اسپنسر ساخته شده است و اولین بار از شبکه نتفلیکس منتشر شد. 

این مینی سریال داستان چهار کارآگاه در چهار دوره زمانی مختلف در لندن را روایت می کند که برای حل یک پرونده قتل و تحقیق درباره آن، همه تلاش خود را می کنند. 

در این مینی سریال هنرمندانی چون جیکوب فورچون لوید، شیرا هاس، آماکا اوکافور، کایل سولر، گرتا اسکاچی، تام مادرسدیل، مایکل جیبسون و استیون گراهام به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مینی سریال «اجساد» که امتیاز ۷.۵ را در سایت IMDb به دست آورده هردوشنبه در دوقسمت به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج