adexo3
۱۳۷۴۲۳۷
۱۳۲۲
۱۳۲۲
پ

عامل انتشار تصاویر خصوصی زنان کردستانی دستگیر شد!

فرد ناشناسی به باشگاه زنان یکی از شهرستان ها مراجعه و اقدام به فیلم برداری از ورزش زنان کرده و تصاویر خصوصی را در فضای مجازی انتشار داده است که بلافاصله موضوع به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

همشهری آنلاین: فرد ناشناسی به باشگاه زنان یکی از شهرستان ها مراجعه و اقدام به فیلم برداری از ورزش زنان کرده و تصاویر خصوصی را در فضای مجازی انتشار داده است که بلافاصله موضوع به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

عامل انتشار تصاویر خصوصی زنان کردستانی دستگیر شد!

رئیس پلیس فتا کردستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی زنان کردستانی در فضای مجازی، خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی دانش پور روز دوشنبه اظهار کرد: در پی رصد و پایش کارشناسان این پلیس در فضای مجازی، مشخص شد فیلمی با موضوع باشگاه زنانه در یکی از شهرستان های استان در حال انتشار است.

وی افزود: فرد ناشناسی به باشگاه بانوان یکی از شهرستان ها مراجعه و اقدام به فیلم برداری از ورزش بانوان کرده و فیلم مربوطه را در فضای مجازی انتشار داده است که بلافاصله موضوع به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا انتظامی کردستان گفت: کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، متهم را شناسایی و در کمترین زمان ممکن در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ دانش پور با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم، وی به اقدام خود در یک شرط بندی اعتراف کرد و افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج