adexo3
۱۳۸۰۲۷۹
۳۰۵
۳۰۵
پ

واکنش تند یک روزنامه به خودنمایی لاکچری‌ها در فضای مجازی

انتشار ویدئو کیک ۲ تنی -یک میلیارد تومانی- در عروسی پسر ایرانی با دختر لبنانی در نیاوران اولین و آخرین مصداق از نمونه زندگی لاکچری و تفاوت معنادار در سبک زندگی ما نیست.

روزنامه قدس: انتشار ویدئو کیک ۲ تنی -یک میلیارد تومانی- در عروسی پسر ایرانی با دختر لبنانی در نیاوران اولین و آخرین مصداق از نمونه زندگی لاکچری و تفاوت معنادار در سبک زندگی ما نیست. 

آموزش پخت کیک با ورق طلا، برگزاری جشن‌های لاکچری گودبای پمپرز، جشن طلاق و عزا، ماهگرد مناسبت‌های مختلف و... تجربه‌هایی از ترویج این سبک زندگی است.

همین شب یلدایی که گذشت هم خیلی‌ها برای شب‌نشینی‌های لاکچری‌شان در کافه‌ها و هتل‌های تهران؛ از ۲۰۰هزار تا ۳میلیون تومان به ازای هر نفر هزینه کردند. 

یزدی‌خواه، عضو شورای فرهنگ عمومی جماعت خودنما را عده‌ای نوکیسه که به ثروت‌هایی دست‌پیدا کرده‌اند می‌داند؛ آنها با به رخ کشیدن داشته‌ها و زندگی خود موجب افزایش تجمل‌گرایی می‌شوند. 

درکنار این خودنمایی‌ها، سوءاستفاده‌هایی که در برخی مواقع از سوی نهادهای دولتی و یا خصوصی مانند چای‌دبش یا ابربدهکاران بانکی اتفاق می‌افتد؛ موجب تغییر نگرش مردم و احساس تحقیر، یأس و ناامیدی در جوانان می‌شود.

مهاجری، پژوهشگر اجتماعی نیز معتقد است که تجمل‌گرایی یک بیماری فرهنگی است که مسئول شکل‌گیری آن در جامعه ایران، مسئولان و سکانداران فرهنگی هستند که متأسفانه هنوز درخواب غفلت به سر می‌برند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج