adexo3
۱۳۸۰۳۰۶
۲۱۱
۲۱۱
پ

تصمیم برای تشکیل ستاد امر به معروف در اداره‌های این استان

فرماندار بروجرد گفت: همه دستگاه‌های دولتی این شهرستان باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تشکیل داده و هیچکس نباید نظاره‌گر بی‌حجابی شود.

فارس: فرماندار بروجرد گفت: همه دستگاه‌های دولتی این شهرستان باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تشکیل داده و هیچکس نباید نظاره‌گر بی‌حجابی شود.

مسلم مرادی عصر امروز در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و شورای راهبردی حجاب و عفاف که در فرمانداری برگزار شد، افزود: حجاب پرچم معرفی مسلمانان به جهانیان است، غربی‌ها اعتقاد دارند حجاب باعث‌ اقتدار مسلمانان می‌شود.

وی اظهار داشت: حجاب یک مسئله مهم و با اهمیت است، همه دستگاه‌های دولتی باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل داده و هیچکس نباید نظاره‌گر بی‌حجابی شود.

فرماندار بروجرد گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها صحنه نبرد جنگ نرم با دشمنان است و باید این قشر جوان و نوجوان با مزایای حجاب و عفاف بیشتر آشنا شوند.

مرادی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و تبلیغ حجاب و عفاف ضروری است، افزود: از ورود افراد بی‌حجاب به ادارات جلوگیری شود چرا که خدمات دهی به افراد بی‌حجاب غیر قانونی است.

وی اظهار داشت: میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری نیروی انتظامی با تورهای غیرمجاز گردشگری برخورد کنند و ستاد حجاب و عفاف در اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل و کلیه صنوف ملزم به رعایت حجاب و عفاف باشند.

وی بیان کرد: هر اتحادیه صنفی باید تیم نظارتی امر به معروف و‌ نهی از منکر داشته باشد، آرایشگاههای زنانه باید رصد شوند و از تبلیغ نامشروع در فضای مجازی جلوگیری شود.

فرماندار بروجرد گفت: شبکه بهداشت نیز باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد و مطب‌ها و داروخانه روزانه رصد شود.

مرادی افزود: ۲ مرکز مشاوره برای ارشاد و راهنمایی و ترویج حجاب و عفاف راه اندازی شده و همه ادارات موظف هستند همکاری کنند، مشاوران و روانشناسان و اساتید دانشگاه که توان همکاری دارند با مراکز مشاوره همکاری کنند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج