اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۲۰۳۴
۲۷۸
۲۷۸
پ

کشف ۷۰۰ گرم هروئین از معده سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف ۷۰۰ گرم مواد مخدر بلعیده شده توسط یک قاچاقچی مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف ۷۰۰ گرم مواد مخدر بلعیده شده توسط یک قاچاقچی مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

 مصطفی صادق زاده، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ با انجام اقدامات تخصصی مشخص شد محموله‌ای از مواد افیونی توسط شخصی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان در حال جابه جایی است که بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه انتظامی برزاوند ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محور مورد نظر اعزام و با انجام اقدامات میدانی گسترده موفق شدند یک دستگاه خودرو سمند متعلق به قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کنند.

صادق‌زاده تصریح کرد: مأموران پلیس در بررسی‌های دقیق انجام شده مقدار ۷۰۰ گرم هروئین در قالب ۷۰ بسته ۱۰ گرمی که توسط سرنشین خودرو به روش  بلعیدن در حال انتقال آن بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج