۱۳۸۲۷۵۴
۸۰۱
۸۰۱
پ

عکسی از نامه جالب و متفاوت یک مرد به همسایه‌اش

دیروز نامه ای از یکی از همسایه های خوب که از آپارتمان محل اجاره خود اسباب کشی کرده همراه یک شاخه گل به دستمان رسید. او به همه همسایه ها این نامه را نوشته بود و شاخه گل را تقدیم کرده بود.

بولتن نیوز: دیروز نامه ای از یکی از همسایه های خوب که از آپارتمان محل اجاره خود اسباب کشی کرده همراه یک شاخه گل به دستمان رسید. او به همه همسایه ها این نامه را نوشته بود و شاخه گل را تقدیم کرده بود.

این روزها خانه های ویلایی سالهای پیش دیگر فقط در خاطره ها مانده است و جای خود را به اپارتمانهای ۱۰ واحدی و بالا و بالاتر داده است. دیگر برای اینکه شما با همسایه روبروییتان برخورد داشته باشید نیازی به این نیست تا وارد کوچه بشوید و منتظر بمانید آنها هم از حیاط خانه بیرون بیایند و در کوچه شاید شما را ببینند.

این روزها شما فاصله ملاقاتتان با همسایه روبرویی بیشتر از یک گام نیست. درب اپارتمانها عمدتا به روی هم باز می شود. البته هر چند فاصله فیزیکی کم شده است اما فاصله دلها و احترام به همسایه دیگر کمتر دیده می شود.

در گذشته هر خانه ای همسایه ده خانه انطرف تر را هم می شناخت و با هم رفت و آمد داشتند و به هم کمک می کردند. اما حال شما واحد روبروییتان را هم نمی شناسید و اگر دیدید درب واجد روبرو باز شد صبر می کنید تا از ساختمان خارج شوند و بعد شما درب را باز می کنید و حرکت می کنید.

در واقع همه سعی می کنند تا کمتر همیدیگر را ببینند. در این بین اما این به معنی بیشتر شدن احترام و رعایت حال همسایه ها نیست. همین همسایه ها شبها تلویزیونها را تا آخر باز می کنند و همسایه را می رنجانند. وقتی دعوا می کنند تمام واحد های دیگر در جریان کارشان قرار می گیرند. وقتی اساس جابجا می کنند علاوه بر تخریب آسانسور و در ودیوار و هوار و ... کامیون حمل بار را هم جلو درب پارکینگ پارک می کنند و آشغالهای سفرشان را باید دیگر همسایه ها جمع کنند.

اما دیروز نامه ای از یکی از همسایه های خوب که از آپارتمان محل اجاره خود اسباب کشی کرده همراه یک شاخه گل به دستمان رسید. او به همه همسایه ها این نامه را نوشته بود و شاخه گل را تقدیم کرده بود. 

عکسی از نامه جالب و متفاوت یک مرد به همسایه‌اش


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج