۱۳۸۵۰۸۳
۸۲۰
۸۲۰
پ

رپورتاژ آگهی

پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران را بشناسید

در این مقاله با در نظر گرفتن این موارد ۵ مورد، پرفروش‌ترین ادکلن‌های زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید تا بر‌اساس سلیقه و بودجه‌تان با عطر مناسب و مورد‌علاقه‌تان آشنا شوید.

پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران را بشناسید

آیا می‌دانید نام پرفروش‌ ترین ادکلن زنانه ایران چیست؟ چه رایحه و ویژگی‌هایی دارد؟ با عواملی که باعث می‌شود یک ادکلن به‌عنوان پرفروش ترین ادکلن معرفی شود، آشنا هستید؟ ماندگاری، نوع رایحه، قیمت، پخش بو و موقعیت مورد‌نظر برای استفاده از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب پرفروش ترین عطر زنانه در ایران به حساب می‌آیند. در این مقاله با در نظر گرفتن این موارد ۵ مورد، پرفروش‌ترین ادکلن‌های زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید تا بر‌اساس سلیقه و بودجه‌تان با عطر مناسب و مورد‌علاقه‌تان آشنا شوید.

۱- لالیک آمیتیس؛ پرفروش ترین ادکلن زنانه ایران با رایحه شیرین و عاشقانه

نام برند لالیک همواره در لیست ادکلن‌های پرفروش زنانه به چشم می‌خورد. از بین محصولات این برند، ادکلن لالیک آمیتیس (Lalique Amethyst) به‌عنوان پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران انتخاب شده است. این ادکلن در شیشه‌ای بنفش و با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر در سال ۲۰۰۷ به بازار معرفی شد.

این ادکلن به‌عنوان یکی از عاشقانه‌‌ترین رایحه‌‌های دنیا شناخته می‌شود. خانم‌ها معمولا به بوهای شیرین و ملایم علاقه‌مند هستند و به فریبنده بودن بوی عطر توجه دارند. ادکلن لالیک آمیتیس که با الهام از سنگ نیمه قیمتی آمیتیس ساخته شده است همه این ویژگی‌ها را در خود دارد.

انگور فرنگی سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاه‌توت و توت‌فرنگی، نت‌های ابتدایی، رز، گل یلانگ، فلفل و گل صد تومانی، نت‌های میانی و مشک، وانیل و رایحه‌های چوبی نت‌های پایانی ادکلن لالیک آمیتیس را تشکیل می‌دهند. اگر به‌ دنبال یک عطر پر زرق و برق‌تر و تجملاتی‌تر برای هدیه به مادر یا همسرتان هستید، ما ادکلن کازاموراتی بوکت ایدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ادکلن نیز مانند لالیک آمیتیس رایحه چوبی دارد و وجود نت‌های مشک و وانیل بین این عطرها باعث شده است که در دسته عطرهای شیرین قرار بگیرد. 

پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران را بشناسید

- ادکلن دیور جادور؛ عطر زنانه پرفروش با عطر و رایحه جادویی

ادکلن دیور جادور (Dior J'adore) یکی از عطرهای محبوب برند دیور است. نام جادور شاید به‌عنوان پرفروش ترین عطر زنانه در ایران به گوش شما هم خورده باشد. این عطر با تلفیقی از رایحه‌های گلی و میوه‌ای درست شده است که حس زنانگی، تجمل و اغواگری را القا می‌کند. ترکیب رایحه‌های گل یاس، زنبق دره، گل مریم، گل فرزیا، گل رز و ارکیده و میوه‌های شرقی در کنار پایه‌ای از مشک، وانیل، بلک بری و سدر باعث ایجاد یک عطر گرم و دلپذیر شده است. این رایحه‌ها حس تازگی و طراوت خاصی دارند.

با‌توجه‌به این ویژگی‌ها در بسیاری افراد دیور جادور به‌عنوان ادکلنی با عطر و رایحه جادویی‌ شناخته می‌شود. ترکیب منحصر‌به‌فرد و ظریف رایحه‌های دیور جادور باعث شده است که این عطر به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین ادکلن‌های زنانه در ایران شناخته شود. اگر به دنبال عطری با ویژگی‌های مشابه و قیمت پایین‌تر هستید ما ادکلن گلوچی بلوم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۳- ادکلن لانکوم لا ویه است بله؛ القای حس خوشبختی و زیبایی

ادکلن لانکوم لا ویه اِست بِله (Lancôme La vie est belle) از برند لانکوم در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. این ادکلن به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند و پرفروش‌ترین عطر‌های زنانه در ایران شناخته می‌شود.  ترکیب نت‌های ابتدایی لا ویه اِست بِله را سیاه دانه و گلابی تشکیل می‌دهد. نت‌‌های میانی  ایریس، یاسمین و گل نارنج و نت‌های پایانی شامل پرالین، وانیل، پچولی و لوبیای تونکا می‌شود.

رایحه گلی و شیرین، بسته‌بندی و شیشه زیبا، قیمت مناسب، ماندگاری طولانی و رایحه ملایم از مهم‌ترین دلایلی هستند که لاویه است بله را به یک عطر پرفروش زنانه در ایران تبدیل کرده‌اند. این ادکلن به‌عنوان یک عطر روزانه مناسب با رایحه‌ای دلپذیر و ماندگاری بالا شناخته می‌شود. هدف لانکوم از طراحی این لا ویه اِست بله این بوده است که حس خوشبختی و زیبایی زندگی را القا کند.

۴- ادکلن ورساچه کریستال نویر؛ رایحه‌ای فریبنده و مورد‌پسند خانم‌ها

ادکلن ورساچه کریستال نویر (Versace Crystal Noir) در سال ۲۰۰۴ توسط جیانی ورساچه، طراح مد ایتالیایی، روانه بازار شد. ترکیب رایحه‌های ادویه‌دار و گلی که شیرینی معتدلی دارد، قیمت مناسب، ماندگاری طولانی‌مدت رایحه‌های میوه‌ای مرکبات و نارگیل، باعث شده است که ادکلن ورساچه کریستال نویر در لیست پر‌فروش‌ترین ادکلن‌های زنانه در ایران قرار بگیرد.

نت‌های ابتدایی ورساچه کریستال نویر را زنجبیل، فلفل و هل تشکیل می‌دهد. نت‌های میانی شامل گل صدتومانی، شکوفه پرتقال، نارگیل و گاردنیای یاسمنی و نت‌های پایانی چوب صندل سفید، مشک و کهربا هستند. ادکلن ورساچه کریستال نویر شجاع و منحصر‌به‌فرد است و حسی فریبنده دارد. این ویژگی‌ها این ادکلن را به‌ انتخابی مناسب برای مجالس و مهمانی‌ها تبدیل کرده است.

۵- ادکلن کوکو مادمازل شنل؛ عطر محبوب زنانه با رایحه گلی

ادکلن کوکو مادمازل شنل (Chanel Coco Mademoiselle) در سال ۲۰۰۱ توسط خانه مد فرانسوی Chanel  به بازار معرفی شد. این ادکلن به دلیل بوی قوی و گلی‌اش محبوبیت بالایی دارد و مخصوص زنان جوان طراحی شده است. نت‌های ابتدایی کوکو مادمازل شنل از پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال و نارنج تشکیل می‌شوند. نت‌های میانی شامل گل یاسمین، گل رز و یلانگ‌ یلانگ و نت پایانی دانه‌ تونکا، گیاه پاتچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوک ‌موس و مشک است.

کوکو مادمازل شنل به‌عنوان یک رایحه کلاسیک، شیک و خوش ساخت شناخته می‌شود. رایحه‌ای که حس لاکچری و باوقار را القا می‌کند. پخش بوی فوق‌العاده و ماندگاری بالا از دلایل دیگر محبوبیت و تبدیل شدن این ادکلن به پرفروش‌‌ترین‌های بازار عطر ایران است. کوکو مادمازل شنل انتخابی مناسب برای استفاده روزانه محسوب می‌شود. با بررسی این برندها و مدل‌ها می‌توان نتیجه گرفت که قیمت پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران در رنج ۳ تا ۱۰ میلیون تومان قرار دارد. 

پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران را بشناسید

درخشش و تمایز با انتخاب عطرهای خوش‌ رایحه و ماندگار

در این مقاله با ۵ نمونه از پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران و دلایل انتخاب و قرارگیری این عطرها در این لیست آشنا شدیم. ماندگاری و پخش‌بوی بالا، کیفیت، محبوبیت نام برند، منحصربه‌فرد بودن رایحه و قیمت از جمله فاکتورهای مثبت این عطرها برای قرارگیری در این لیست بوده‌اند. به‌طورکلی افراد بهترین ادکلن زنانه باید به ویژگی‌هایی مانند سلیقه شخصی، بودجه، موقعیت استفاده از عطر و رایحه و ماندگاری ادکلن توجه داشته باشند. رایحه‌های ادکلن‌های زنانه بسیار متنوع هستند و هر فرد با‌توجه‌به سلیقه خود می‌تواند رایحه مورد‌علاقه‌اش را انتخاب کند.

در بودیسه شاپ مجموعه‌ای از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ادکلن‌های زنانه گرد هم آمده‌اند. کلیه عطرهای این فروشگاه اصل هستند و با قیمت مناسب به فروش می‌رسند. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه به آدرس boodise.shop مشخصات ادکلن مورد‌نظرتان را بررسی کنید و خریدتان را در کمترین زمان و به‌صورت آنلاین انجام دهید. 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج