adexo3
۱۳۸۶۳۱۲
۵۴۷
۵۴۷
پ

بروز یخبندان در ۴ ایستگاه هواشناسی تهران

معاون مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: اطلاعات ایستگاه های هواشناسی استان تهران نشان می‌دهد که امروز کمینه دمای هوا در چهار ایستگاه هواشناسی استان به زیر صفر درجه رسیده و یخبندان رخ داده است.

ایرنا: معاون مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: اطلاعات ایستگاه های هواشناسی استان تهران نشان می‌دهد که امروز کمینه دمای هوا در چهار ایستگاه هواشناسی استان به زیر صفر درجه رسیده و یخبندان رخ داده است.

بروز یخبندان در ۴ ایستگاه هواشناسی تهران

«محمد اصغری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سردترین دماهای امروز استان به ترتیب از ایستگاه توچال با منفی هفت درجه، فیروزکوه منفی ۶.۳ درجه، ایستگاه آلودگی فیروزکوه منفی سه‌دهم و ایستگاه آبعلی تهران منفی ۲ دهم درجه سلسیوس گزارش شده است. وی ادامه‌داد: همچنین کمینه دمای هوا در دماوند امروز به صفر درجه سلسیوس رسیده است.

معاون مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا بعدازظهر جمعه، بارش برف، وزش باد، مه گرفتگی، کاهش دید، در مناطق کوهستانی کولاک برف و احتمال بهمن در مناطق مرتفع استان تهران انتظار می رود.

اصغری اضافه کرد: این شرایط اثرات مخاطره آمیزی همچون، لغزندگی زمین به‌ویژه در گردنه های کوهستانی به سبب بارش برف و کاهش دید در پی دارد. وی تصریح‌کرد: از دیگر مخاطرات جوی پیش رو می توان به احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال بهمن، کولاک برف و احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل اشاره کرد.

معاون مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: توصیه می شود در این شرایط از سفرهای غیر ضروری به ویژه در گردنه های برف گیر خودداری شود و از فعالیت کوهنوردی و جاجایی عشایر پرهیز شود.

اصغری افزود: همچنین توصیه می شود خودروهای مناطق سردسیر مجهز به وسایل زمستانی بوده و از فعالیت های عمرانی نیز پرهیز شود. وی خاطرنشان‌کرد: آمادگی دستگاه های اجرایی و امدادی، پاکسازی دهانه پل ها و لایروبی کانال ها و آب رو ها از دیگر توصیه ها برای مواجهه مناسب برای شرایط پیش رو است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج