اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۶۵۸۹
۷۱۰
۷۱۰
پ

راهکار بلینکن برای منزوی کردن ایران و حزب‌الله

وزیر خارجه آمریکا در پایان سفر منطقه ای خود در قاهره مدعی شد: برای تشکیل کشور فلسطین بهترین راه منزوی‌‌ کردن ایران، حزب‌الله و حوثی‌هاست.

ایرنا : وزیر خارجه آمریکا در پایان سفر منطقه ای خود در قاهره مدعی شد: برای تشکیل کشور فلسطین بهترین راه منزوی‌‌ کردن ایران، حزب‌الله و حوثی‌هاست.

راهکار بلینکن برای منزوی کردن ایران و حزب‌الله

انتونی بلینکن در پایان سفر منطقه ای خود در قاهره از «ایجاد مسیر به سوی تشکیل کشور فلسطینی به عنوان بهترین راه» برای آنچه آن را به زعم خود «منزوی کردن ایران» خواند، سخن گفت.

وی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم اسرائیل با همدستی آمریکا در نوار غزه، ایران و محور مقاومت را که از خود در برابر اقدامات تروریستی واشنگتن و تل آویو در منطقه دفاع می کنند، متهم به "تروریسم" کرد و مدعی شد: «راه دیگر این است که شاهد ادامه تروریسم، تخریب توسط حماس، حوثی ها و حزب الله که از جانب ایران حمایت می شوند، باشیم».

بلینکن گفت: «این دیدگاه برای بسیاری از رهبران منطقه که با آنان گفت و گو داشتیم، بسیار واضح و روشن است.» وزیر امورخارجه آمریکا بدون اشاره به جنایت های روزانه ارتش اسرائیل در کرانه باختری گفت: «بسیار تلاش می کنیم تا کرانه باختری شعله ور نشود و بسیار بر روی آن متمرکزیم.»

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز در جدیدترین آماری خود اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به مناطق مختلف نوار غزه به ۲۳ هزار و ۴۶۹ نفر افزایش یافت.

این وزارتخانه افزود: ۵۹ هزار و ۶۰۴ نفر نیز در جنایت آفرینی های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه زخمی شده اند. براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، رژیم صهیونیستی در ۱۰ مورد جنایت خود در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۱۲ فلسطینی را شهید و ۱۹۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج