۱۳۸۸۱۰۲
۲۱۹۶
۲۱۹۶
پ

رپورتاژ آگهی

شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران دبی

در این مطلب سعی داریم شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران دبی را بررسی کنیم تا اگر قصد سفر به این شهر را داشتید بتوانید متناسب با شرایط و بودجه خود بهترین پرواز را انتخاب کنید.

شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران دبی

دبی یکی از قطب‌های گردشگری دنیاست که سالانه توریست‌های زیادی به آن سفر می‌کنند. به همین علت از تمام نقاط دنیا از جمله ایران، پروازهای مختلفی به این شهر اماراتی انجام می‌شود. البته پرواز مستقیم به دبی تنها از برخی شهرهای ایران مانند تهران امکان‌پذیر است و از مسیرهای دیگر توقف بین‌راهی وجود خواهد داشت. درهرصورت اگر بخواهید از تهران به دبی سفر کنید حدود دو ساعت طول می‌کشد تا به مقصد برسید. البته این ساعت به طور حدودی است و کاملاً بستگی به نوع پرواز دارد. برخی از پروازها توقف بین‌راهی دارند و حتی ممکن است تا ۲۴ ساعت نیز در مسیر باشید.

به دلیل استقبال بی‌شمار ایرانیان برای سفر به دبی، روزانه تعداد زیادی پرواز از ایرلاین‌های مختلف به سمت این مقصد حرکت می‌کنند؛ بنابراین در این مطلب سعی داریم شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران دبی را بررسی کنیم تا اگر قصد سفر به این شهر را داشتید بتوانید متناسب با شرایط و بودجه خود بهترین پرواز را انتخاب کنید.

کدام شرکت‌‌های هواپیمایی از تهران به دبی پرواز دارند؟

تهران به دبی بسیار نزدیک است. اما تنها از طریق هوایی می‌توان به این شهر امارات سفر کرد. به همین علت بهتر است با شرکت‌های هواپیمایی که به این شهر پرواز دارند آشنا شوید. قیمت بلیط‌های هر ایرلاین باتوجه به کیفیت پرواز و نحوه خدمات‌رسانی آن‌ها مشخص می‌شود. اما معمولاً ایرلاین‌های ترکی و اماراتی قیمت بالاتری دارند.

فلای دبی

با پروازهای فلای دبی می‌توانید به طور مستقیم از تهران به دبی سفر کنید. فلای دبی یک شرکت دولتی در امارات است که معمولاً بلیط‌های خود را به قیمت مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. البته این به معنای عدم کیفیت پرواز با هواپیماهای این ایرلاین نیست. بلکه با حفظ کیفیت و امنیت این پروازها انجام می‌شود.

در حال حاضر فلای دبی با دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس کلاس پروازهای خود را انجام می‌دهد. پروازهای بیزینس کلاس این ایرلاین امکانات رفاهی بالایی دارند و برای هر نفر یک مهماندار اختصاصی در نظر گرفته‌اند. البته پروازهای اکونومی نیز کاملاً راحت هستند و فاصله صندلی‌ها در حد استانداردی قرار دارد. درهرصورت اگر به دنبال یک پرواز راحت و ایمن و ارزان‌قیمت هستید، فلای دبی یک انتخاب عالی است.

شرکت هواپیمایی ایران ایر

ایران ایر یکی از شرکت‌های هواپیمایی بسیار معتبر در ایران است که روزانه پروازهای مستقیمی از تهران به مقصد دبی دارد. امنیت و کیفیت پروازهای این ایرلاین در سطح بالایی قرار گرفته است و همین موضوع نیز باعث شده تا مسافران زیادی این شرکت هواپیمایی را انتخاب کنند. ایران ایر از کادر مجرب و آموزش‌دیده‌ای در مجموعه خود استفاده می‌کند تا در طول پرواز بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهند. از خلبان و تیم این ایرلاین تا مهماندارانی که وظیفه سرویس‌دهی به مسافران را دارند، همگی باتجربه و آموزش‌دیده هستند.

ایران ایر مانند سایر ایرلاین‌ها در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس خدمات دارد. با توجه به تجربه کاربران، پروازهای بیزینس‌کلاس این شرکت هواپیمایی کاملاً مجهز و مدرن هستند و با وعده‌های غذایی ویژه از مسافران پذیرایی می‌کنند.

هواپیمایی قطر

یکی از سریع‌ترین خطوط هواپیمایی در دنیا قطر است که کیفیت پروازهای آن در سطح بالایی قرار دارد. این شرکت هواپیمایی با بیش از ۲۰۰ هواپیما، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های دنیا شناخته می‌شود که با سه کلاس پروازی درجه یک، تجاری و اقتصادی پروازهای خود را انجام می‌دهد. البته از مقصد تهران به دبی پرواز مستقیم قطر وجود ندارد و باید در دوحه توقفی کوتاه داشته باشید.

خدمات این ایرلاین بسیار زیاد است. از نحوه سرویس‌دهی و سرو غذا تا بسته‌های ویژه‌ای که به‌عنوان هدیه در اختیارتان قرار می‌گیرد. حتی برای مسافت‌های طولانی‌تر دمپایی و لباس‌خواب نیز به شما می‌دهند تا در طول سفر راحت باشید. 

شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران دبی

شرکت هواپیمایی ماهان

ماهان یکی از شرکت‌های هواپیمایی بسیار محبوب است که قدمتی طولانی دارد و اکنون با بیش از ۵۰ هواپیما به‌عنوان بزرگ‌ترین ایرلاین داخلی شناخته می‌شود. ماهان ایر از لحاظ خدمات رفاهی بسیار موفق عمل می‌کند و در طول پرواز از هر لحاظ آرامش مسافران حفظ می‌شود. وعده‌های غذایی قابل سرو در این هواپیما با توجه به مسافت و ساعت پرواز مشخص می‌شود. اما تمام وعده‌ها کیفیت خوبی دارند.

در حال حاضر این ایرلاین در دو کلاس بیزینس و اکونومی پروازهای خود را انجام می‌دهد که قطعاً مدل بیزینس کلاس از امکانات و در نتیجه قیمت بالاتری برخوردار است.

امارات ایرلاین

امارات ایرلاین یکی از شرکت‌های هواپیمایی بسیار مدرن دبی است که روزانه از سمت تهران به مقصد دبی پرواز دارد. قیمت بلیط‌های این ایرلاین گران است. اما به نسبت، امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. به‌ویژه کترینگ آن که در صدر بهترین‌ها قرار گرفته است و انواع غذا و نوشیدنی‌های بین‌المللی و متناسب با ذائقه‌های مختلف را سرو می‌کند.

در پروازهای فرست کلاس این ایرلاین سوئیت‌های خصوصی وجود دارد که بعضی از آن‌ها حتی دارای حمام و سرویس بهداشتی مجزا هستند. پروازهای بیزینس کلاس و اکونومی نیز امکانات رفاهی خوبی دارند و می‌توانید برای مسافت‌های کوتاه این پروازها را انتخاب کنید.

ترکیش ایرلاین

با پروازهای ترکیش ایرلاین نیز می‌توان از تهران به دبی رفت. اما در فرودگاه استانبول توقفی کوتاه خواهید داشت. ترکیش ایرلاین یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ترکیه است که با بهترین خدمات از مسافران پذیرایی می‌کند. تمام کارکنان این ایرلاین حرفه‌ای و کاربلد هستند و در طول پرواز آرامش مسافران به طور کامل حفظ می‌شود.

رزرو بلیط تهران به دبی از پلتفرم‌های معتبر

شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران دبی

در این مطلب سعی کردیم تا جای ممکن ایرلاین‌های که از تهران به مقصد دبی پرواز دارند را معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به این شهر زیبای امارات را داشتید، اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید. پیشنهاد می‌شود که برای سفر به دبی پروازهای مستقیم را انتخاب کنید. چون توقف بین‌راهی وجود ندارد و در کوتاه‌ترین زمان به مقصد می‌رسید. همچنین بهتر است برای کاهش هزینه‌ها، پروازهای اقتصادی یا نهایت بیزینس کلاس را انتخاب کنید. زیرا زمان سفر کوتاه است و نیازی به استراحت ندارید.

برای رزرو بلیط هواپیما تهران دبی می‌توانید به پلتفرم اسنپ تریپ مراجعه کنید. با یک جستجوی ساده در این سامانه، می‌توانید به تمام ایرلاین‌های موجود، همراه با زمان و تاریخ پرواز، دسترسی پیدا کرده و بلیط خود را رزرو کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج