adexo3
۱۳۸۸۲۲۲
۲۸۷
۲۸۷
پ

اعتراف طراح پوستر یک رویداد ملی به یک اتفاق

طراح پوستر «قند پارسی» اعلام کرد که پوستر این رویداد ملی با کمک هوش‌مصنوعی طراحی و اجرا شده است؛ به گفته او این طراحی بر اساس انتخاب صورت گرفته و نه اجبار.

ایسنا: طراح پوستر «قند پارسی» اعلام کرد که پوستر این رویداد ملی با کمک هوش‌مصنوعی طراحی و اجرا شده است؛ به گفته او این طراحی بر اساس انتخاب صورت گرفته و نه اجبار.

طراح پوستر «قند پارسی» اعلام کرد که پوستر این رویداد ملی با کمک هوش‌مصنوعی طراحی و اجرا شده است؛ به گفته او این طراحی بر اساس انتخاب صورت گرفته و نه اجبار.

 کاوه مرحمتی درباره طراحی پوستر «قند پارسی» با بهره‌گیری از هوش مصنوعی اظهار کرد: در توضیح «چرایی» طراحی این پوستر، می‌توانم بگویم شاکله و اندیشه اصلی در رجوع به جهان‌بینی و نگاهی است که نقطه مشترک هنرهای ایرانی است؛ «یکپارچگی و وحدت». این یکپارچگی و وحدت نه تنها در هنرهای تجسمی و تصویری ما ملموس است، بلکه در ادبیات و زبان نیز با ساختارهایی قدرتمند پشتیبانی می‌شود.

او در ادامه گفت: بی‌تردید بازتاب پیچیدگی، ظرافت و زیبایی زبان و ادبیات فارسی، چه از نوع سنتی چه مدرن،  در یک تصویر به عنوان پوستر، کاری بس دشوار است، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا با تمرکز بر یک مفهوم از عهده این وظیفه برآییم؛ زبان فارسی با پیچ و تاب‌هایی جذاب و دلبرانه، دنیای یگانه‌ای را در ذهن شما می‌سازد که جمع تمام خوشی‌ها و ناخوشی‌هایش، امید و روشنی را در شما ایجاد می‌کند.

اعتراف طراح پوستر یک رویداد ملی به یک اتفاق

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج