۱۳۸۸۴۳۱
۱۲۶
۱۲۶
پ

رپورتاژ آگهی

طراحی سایت اختصاصی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در ادامه این مطلب خواهیم گفت که طراحی سایت اختصاصی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. با ما همراه باشید.

طراحی سایت اختصاصی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

اگر برای ایجاد مزیت‌ رقابتی و رسیدن به اهداف خاص کسب و کارتان به یک وب سایت کاملا سفارشی نیاز دارید که مشابه آن در هیچ کجا وجود نداشته باشد؛ باید از خدمات طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید. سایت اختصاصی یک دارایی کلیدی و ارزشمند برای هر تجارتی است که می‌خواهد با شرکت‌های بزرگ‌تر از خودش نیز رقابت کند.

در ادامه این مطلب خواهیم گفت که طراحی سایت اختصاصی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. با ما همراه باشید.

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

طراحی سایت اختصاصی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

برای طراحی یک وب سایت حرفه‌ای با ظاهر به‌روز و گرافیک جذاب، می‌توانید از خدمات طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید. منظور از طراحی سایت اختصاصی ایجاد وب سایت‌هایی با ظاهر کاملا منحصر به فرد و متناسب با نیازها و اولویت‌های خاص مشتریان یا مشاغل است.

درواقع برخلاف سایر روش‌های ساخت وب سایت که معمولا با استفاده از قالب‌های از پیش ساخته شده صورت می‌گیرد؛ خدمات طراحی سایت اختصاصی از ابتدا و از صفر شروع می‌شود. این فرآیند معمولا با چندین جلسه مشاوره با مشتریان و درک کامل نام تجاری، اهداف و مخاطبان هدف آنها آغاز شده و در نهایت امکان حضور آنلاین کاملا متمایز و شخصی سازی شده را فراهم می‌کند.

البته طراحی و توسعه چنین وب سایت‌ هایی فقط از عهده متخصصان و برنامه نویسان حرفه‌ای بر می‌آید که از تجربه کامل برای ایجاد یک وب سایت جذاب و کاربردی برخوردارند و می‌توانند بسته به نیاز مشتری، ویژگی‌ های تخصصی مانند قابلیت‌های تجاری خاص، عناصر تعاملی و سایر ویژگی‌ های کاملا جدید را در وب سایت ها پیاده سازی کنند.

همچنین از آنجایی که یک وب‌سایت اختصاصی به صورت دستی کدنویسی می‌شود؛ نسبت به قالب‌های آماده کار و زمان بیشتری می‌برد و به همین خاطر آماده شدن آن گران‌تر است.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟

یک وب سایت نه تنها برای نمایش خدمات یا محصولات شما به کار می‌رود؛ بلکه به مشتریان فرصت تعامل بیشتر با برند و امکان خرید آنلاین را نیز می‌دهد. همانطور که کسب و کار شما رشد کرده و تکامل می‌یابد؛ وب سایت شما نیز باید روز به روز جذاب‌تر و حرفه‌ای تر از گذشته باشد؛ تا تجربه کاربری بهتری را به مخاطبان‌ ارائه دهد.

بنابراین طراحی یک وب سایت اختصاصی که متناسب با رشد شرکت شما قابل توسعه بوده و در هر زمان پاسخگوی نیازهای منحصر به فرد کسب و کارتان باشد؛ بهترین انتخاب است.

ویژگی های طراحی سایت اختصاصی

این روزها طراحی سایت اختصاصی به یک انتخاب محبوب برای مشاغلی تبدیل شده است که به دنبال حضور آنلاین منحصر به فرد و تأثیرگذار هستند. برای داشتن چنین وب سایتی باید از بهترین شرکت طراحی سایت مشورت بگیرید. در ادامه به مهم ترین ویژگی های طراحی سایت اختصاصی اشاره خواهیم کرد:

  • امکان طرح بندی سایت متناسب با برند

اگر می‌خواهید کیفیت متمایز کسب و کارتان را به مشتریان نشان دهید؛ کافی است از خدمات طراحی وب سایت اختصاصی استفاده کنید. این وب سایت‌ها از طرح بندی و جزئیات کاملا شخصی‌سازی شده برخوردار هستند که حرفه‌ای بودن برند شما را به طور شهودی به اثبات رسانده و تجربه کاربری کاملا جدیدی را به مخاطبان‌تان ارائه می‌دهند.

  • نمایش قابلیت‌های منحصر به فرد

شما به کمک توسعه یک وب‌سایت اختصاصی می‌‌توانید بهترین ویژگی‌های کسب ‌و کارتان را به نمایش گذاشته و قابلیت‌های خاصی را در اختیار مشتریان‌تان قرار دهید که مشابه آن در وب سایت‌های دیگر وجود ندارد. در نتیجه مشتریان بیشتر جذب کسب و کار شما شده و احتمال خرید آنها از وب سایت شما افزایش می‌یابد.

  • امکان تغییر سایت برای رفع نیازهای جدید

تغییر و سازگار شدن با نیازهای روز برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است اما وقتی صحبت از ایجاد تغییر در وب سایت می‌شود؛ اگر از قالب‌های آماده استفاده کرده باشید این امکان غیرممکن یا بسیار دشوار و پرهزینه است؛ درحالیکه با طراحی یک وب سایت اختصاصی هر زمان که بخواهید دست شما برای تغییر و توسعه وب سایت باز خواهد بود.

  • همسو شدن با فناوری های روز دنیا

یک وب سایت حرفه‌ای باید امن، کاربردی، قابل استفاده، یکپارچه و جذاب باشد. برای داشتن همه این ویژگی‌ها شما باید همواره آخرین فناوری‌ها را در توسعه وب سایت خود لحاظ کنید. علاوه بر این برخی از انتظارات خاص کاربران تنها به کمک پیاده سازی فناوری‌های جدید برآورده می‌شوند.

آژانس‌هایی که در این صنعت متخصص هستند و از دانش روز دنیا برای ایجاد وب سایت‌های اختصاصی استفاده می‌کنند؛ بهتر می‌توانند به شما برای دستیابی به همه این اهداف کمک کنند.

تفاوت های طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی

طراحی سایت اختصاصی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب بین قالب وردپرس و طراحی وب سایت اختصاصی یک تصمیم بسیار مهم است که به طور قابل توجهی بر ظاهر کلی و عملکرد وب سایت شما تأثیر می‌گذارد. شما با دانستن تفاوت‌های اصلی این دو نوع طراحی سایت بهتر می‌توانید گزینه مناسب تر را برای کسب و کارتان پیدا کنید.

  • انعطاف پذیری طراحی

سایت‌های وردپرسی به کمک تم‌های از پیش طراحی‌شده ایجاد می‌شوند؛ درحالیکه در وب سایت‌های اختصاصی طراحی وب کاملا سفارشی و از ابتدا انجام می‌شود. در نتیجه سایت اختصاصی امکان خلاقیت بی‌نظیر و ایجاد یک ظاهر شخصی‌ را فراهم می‌کند که دقیقاً مطابق با چشم‌انداز و اهداف مشتریان است.

  • مقیاس پذیری و سازگاری

وب سایت‌های سفارشی مقیاس پذیر هستند و به شما اجازه می‎دهند تا همزمان با رشد و تکامل کسب و کارتان آنها را گسترش دهید. این مقیاس پذیری تضمین می‌کند که سایت در طولانی مدت مرتبط و موثر باقی می‌ماند اما سایت های وردپرسی از قابلیت‌ انعطاف‌پذیری محدودی برخوردار هستند و ممکن است در آینده نتوانید تغییر یا توسعه قابل توجهی در آنها ایجاد کنید.

  • بهینه سازی برای سئو

طراحی سایت اختصاصی بهترین گزینه برای ادغام دقیق استراتژی‌های SEO حتی از مراحل اولیه توسعه است. بنابراین از معماری آن گرفته تا عناصر رابط کاربری همگی مطابق با استانداردهای موتورهای جستجو بهینه می‌شوند؛ درحالیکه یک قالب وردپرس ممکن است از چنین کد تمیز و ساختار یافته‌ای برخوردار نباشد.

  • بودجه مورد نیاز

 طراحی سایت‌ وردپرسی در مقایسه با وب سایت اختصاصی مقرون به صرفه تر است؛ با این وجود به تعمیر، نگهداری و به روز رسانی‌های مداوم نیاز دارد که در طولانی مدت می‌تواند هزینه‌بر باشد. در مقابل طراحی سایت اختصاصی به دلیل پیچیدگی‌های توسعه، از همان ابتدا بودجه بیشتری می‌خواهد اما معمولا به تعمیر و نگهداری چندانی نیاز ندارد.

درواقع به جای تکیه بر به روز رسانی‎های عمومی سایت‌های وردپرسی، توسعه وب اختصاصی امکان نظارت فعال بر عملکرد وب سایت را فراهم کرده و به تشخیص زودهنگام و حل مشکلات احتمالی کمک می‌کند.

  • مدت زمان راه اندازی

راه اندازی یک وب سایت وردپرس به دلیل استفاده از قالب‌های آماده به زمان کمتری احتیاج دارد؛ تم‌ها به راحتی در دسترس هستند و شما می‌توانید از بین گزینه‌های بسیار متنوعی طرح خود را انتخاب کنید. درصورتیکه  طراحی وب سایت اختصاصی به خاطر کدنویسی به طور قابل توجهی زما‌نبر است. بنابراین اگر فرصت کمی برای راه اندازی وب سایت‌تان دارید؛ بهتر است طراحی سایت وردپرس را انتخاب کنید.

طراحی سایت اختصاصی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در این مقاله به مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای سایت‌های اختصاصی اشاره کردیم. یکی از مواردی که شرکت ایران وب لایف را از سایر ارائه دهندگان خدمات توسعه وب متمایز می‌کند؛ تمرکز متخصصان این شرکت بر سفارشی‌سازی وب‌سایت‌ها است تا نیازهای مشتریان را به بهترین نحو ممکن برآورده سازد. بنابراین اگر به دنبال یک تیم حرفه‌‌‌ای و با تجربه از طراحان و توسعه دهندگان وب سایت‌های اختصاصی هستید؛ همین امروز با ما تماس بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج