اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۸۷۶۶
۴ نظر
۱۲۲۸
۴ نظر
۱۲۲۸
پ

چرا کت و دامن ژیلا صادقی در تلویزیون حاشیه‌ساز شد؟

ژیلا صادقی در برنامه زنده‌ای که اخیرا اجرا می‌کند، با پوشش کت و دامن حاضر شده است. این پوشش تا مدتی پیش اگر در خیابان دیده می‌شد، مورد برخورد قرار می‌گرفت، اما چه شده که صداوسیما چنین مسامحه‌ای به خرج می‌دهد؟

رویداد۲۴: ژیلا صادقی در برنامه زنده‌ای که اخیرا اجرا می‌کند، با پوشش کت و دامن حاضر شده است. این پوشش تا مدتی پیش اگر در خیابان دیده می‌شد، مورد برخورد قرار می‌گرفت، اما چه شده که صداوسیما چنین مسامحه‌ای به خرج می‌دهد؟

 پوشش ژیلا صادقی مجری صداوسیما که به تازگی بعد از چندین سال ممنوع‌التصویری به تلویزیون برگشته، با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. این مجری تلویزیون با پوششی شبیه به کت و دامن با شلوار و روسری رنگی در یکی از برنامه‌های شبکه سه ظاهر شد.

پس از پخش این برنامه، بحثی در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد.

ژیلا صادقی مجری تلویزیون سال ۱۳۹۸ به طور ناگهانی از صداوسیما حذف شد.

ماجرای بازگشت سلبریتی‌ها به تلویزیون برای جذب مخاطب به مسئله اصلی اصولگرایان در ماه‌های اخیر تبدیل شده است.

 به تازگی مدیران صداوسیما تصمیم گرفته‌اند با دعوت از برخی چهره‌ها، بتوانند شرایط را تغغیر دهند. در حقیقت سوال بزرگ پیش روی آنها این بود که چرا صداوسیما با بودجه‌های چند هزار میلیاردی توان جذب مخاطب را ندارد؟ شاهد ماجرا آنجا که تا پیش از این هر کس برای تبلیغ به صداوسیما مراجعه می‌کرد، اما امروز خود صداوسیما ناچار است برای تبلیغ سریال‌هایش از بیلبوردهای خیابان استفاده کند!

به همین دلیل بود که اخیرا خبر احتمال بازگشت رضا رشیدپور، فرزاد حسنی و محمدرضا گلزار به تلویزیون با جنجال‌هایی همراه شد. محمدرضا شهبازی نماینده جریان اصولگرای مخالف بازگشت سلبریتی‌های منتقد و یکی از تازه‌وارد‌های صداوسیما که در غیبت مجری‌های باسابقه جایگاهی به دست بیاورد، با تصمیم سازمان صداوسیما مخالفت کرد و به نظر می‌رسد در مورد استمرار حذف این چند مجری معروف موفق بوده است؛ چنانچه تا امروز خبری از برنامه‌های پربیننده رضا رشیدپور، فردوسی پور و رضا گلزار نیست.

صداوسیما در غیبت سلبریتی‌ها نتوانست مخاطب را جذب کند؛ به همین دلیل بود مدیران تازه سازمان تصمیم گرفتند از چهره‌های خودی استفاده کنند.

بخش دیگر ماجرا هم کشاندن سلبریتی‌ها به تلویزیون از طریق پول‌پاشی نجومی بود؛ دنیای اقتصاد اخیرا در گزارشی نوشته که به فوتبالیست‌ها و بازیگران برای حضور در یک برنامه تا رقم ۴۰۰ و ۶۰۰ میلیون تومان هم پرداخت شده است.

تمام این تحلیل‌ها به کنار، سوال بزرگ درباره پوشش ژیلا صادقی این است که چرا در تصمیمات این‌چنینی همواره چند دهه عقب هستیم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      صدا سیمای میلی

    • ناشناس

      نمیدنم چرا این زن نچسبه،هیچ جوری به دل نمیشینه.فکر میکنم همه ی کارهاش وادا اطواراش تصنعیه.

    • ناشناس

      کت ودامن رو ول کنید اصلا مجری توانمندی نیست فقط خیللللللللی حرافه واقعا آدم رو دیونه میکنه البته خیلی هم بیسواده

    • ناشناس

      چون این مسخره بازی‌ها دیگه قدیمی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج