۱۳۹۲۵۴۵
۱۱۱۰
۱۱۱۰
پ

رپورتاژ آگهی

با این ۸ راه تشخیص عینک پرادا اصل، سرتان کلاه نمی‌رود!

اینجا می‌خواهیم بررسی کنیم که عینک‌های لوکس این برند دارای چه برتری هستند و آیا قیمت بالای در نظر گرفته شده برای مدل‌های متفاوت این برند ارزش آن را دارد یا خیر! برای یاد گرفتن راه تشخیص عینک پرادا اصل با ما باشید.

عینک پرادا با توجه ‌به اینکه در مدل‌های آفتابی و طبی تولید می‌شود در سراسر بازارهای جهان فوق ‌العاده شناخته شده بوده و البته دارای قیمت نسبتاً بالایی نیز است. البته این قیمت بالا صرفاً به دلیل اصل بودن و ویژگی‌های منحصر به ‌فرد این مدل عینک است. مدل‌های فیک Prada فاقد این ویژگی‌ها هستند، بنابراین در زمان مراجعه برای خرید، باید را‌ه تشخیص عینک آفتابی اصل پرادا و هر برند دیگری را بدانید.

 عینک‌های فیک به ‌هیچ ‌عنوان نمی‌توانند برای استایل و چهره شما جذابیتی داشته باشند، پس پیشنهاد ما این است که یک فروشگاه خوب انتخاب کرده و تمامی مواردی که به شما یاد می‌دهیم را به کار گیرید. اینجا می‌خواهیم بررسی کنیم که عینک‌های لوکس این برند دارای چه برتری هستند و آیا قیمت بالای در نظر گرفته شده برای مدل‌های متفاوت این برند ارزش آن را دارد یا خیر! برای یاد گرفتن راه تشخیص عینک پرادا اصل با ما باشید.

با این 8 راه تشخیص عینک پرادا اصل، سرتان کلاه نمی‌رود!

معرفی عینک آفتابی پرادا

پرادا به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های مد جهان تلقی می‌شود که در زمینه‌های مختلفی همچون کالاهای لوکس مردانه و زنانه فعالیت می‌کند. دفتر اصلی این برند ایتالیایی درست در یکی از پایتخت‌های مد جهان، یعنی شهر میلان قرار گرفته است و ۲۵۰ فروشگاه و شعبه مختلف در سراسر جهان دارد.

پرادا به تولید کالاهای چرم، کفش، عینک و عطر نیز می‌پردازد. دررابطه‌با خط تولید عینک آن باید بگوییم که طرح‌های فوق‌العاده خاص و پیچیده تا عینک‌های آفتابی عجیب‌وغریب و قدیمی توسط این برند تولید می‌شود.

عینک‌های آفتابی تولید شده توسط برند پرادا تمامی مشخصات مدنظر شما را از یک عینک مناسب در خود جای‌ داده و می‌توان به مواردی همچون: کیفیت ساخت عالی و منحصر به ‌فرد، طراحی‌های ویژه و شیک، تنوع بسیار زیاد در طرح و شکل فریم، برخورداری از دوام و استحکام بالا و غیره اشاره کرد.

عینک‌های آفتابی که توسط این برند تولید می‌شوند شامل دو دسته کلی یعنی پرادای کلاسیک و پرادای ورزشی است. مدل‌های کلاسیک تولید شده را با نوشته‌های نقره‌ای و مدل‌های ورزشی را نیز با نوشته‌های سفید در داخل پس ‌زمینه قرمز به بازار عرضه می‌کنند. عدسی مورد استفاده برای تمام مدل‌های پلاستیکی با استفاده از رنگ‌ها و فیلترهای فوق‌ العاده استاندارد و مورد تأیید است.

راه‌های تشخیص عینک پرادا اصل

بیایید سریع برویم سر اصل مطلب؛ با توجه ‌به اینکه امروزه محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد در زمان مراجعه برای خرید عینک آفتابی اصل برند پرادا باید یک سری نکات و موارد مهم را در اولویت قرار دهید تا از این طریق بتوانید در تشخیص عینک پرادا اصل موفق عمل کنید.

مهم‌ترین راه برای خرید موفق عینک اصل، انتخاب یک فروشگاه معتبر است؛ khane-eynak.ir یکی از فروشگاه‌های آنلاین عینک است که تنها فریم‌های اورجینال از برترین برندهای دنیا عرضه می‌کند. سایر مواردی که برای خرید عینک پرادا اصل باید در نظر بگیرید، عبارتند از:

  1. عینک آفتابی‌های اصل پرادا را در داخل یک جعبه خاص و قاب با کیفیت و همراه دستمال عینک که تمامی آن‌ها دارای لوگوی پرادا و کارت ضمانت هستند، به شما عرضه می‌کنند‌.
  2. در زمان خرید به این موضوع توجه داشته باشید که در قسمت چپ گوشه عدسی عینک آفتابی اصل پرادا نام این برند وجود دارد که البته با املا کاملاً درست حک شده است.
  3. می‌توانید در قسمت سمت راست ‌گوشه عدسی شماره‌ سریال عینک پرادا را که البته به‌ صورت کاملاً ریز حک کرده‌اند مشاهده کنید و در نهایت با کارت ضمانت موجود روی آن تطبیق دهید و مطمئن شوید که آیا اطلاعات با یکدیگر تطابق دارد یا خیر.
  4. روی دسته راست عینک پرادا یعنی در قسمت داخلی آن باید کلمه prada را مشاهده و سپس Made in Italy را که فونت ریزتری از کلمه پرادا دارد را ببینید.
  5. باید در قسمت داخلی دسته سمت راست عینک پرادا یکی از عبارت‌های مختلف CE یا UKCA را ببینید.
  6. اطلاعاتی که در قسمت داخلی دسته سمت چپ عینک پرادا اصل باید مشاهده کنید شامل عبارت SPR، شماره‌ سریال محصول مد نظر، اندازه دقیق دیامتر لنز، اندازه پد بینی، کد رنگ و نوع عدسی مورداستفاده برای عینک می‌شود. تمامی این راه‌ها می‌تواند در تشخیص عینک پرادا اصل به شما کمک کند‌.
  7. تمام اطلاعاتی که از آن‌ها نام بردیم باید با اطلاعات موجود در داخل کارت ضمانت و برچسبی که روی جعبه عینک آفتابی پرادا وجود دارد را مقایسه کرده و مطمئن شوید که با یکدیگر همخوانی لازم را دارند.
  8. از دیگر نکات مهم و حائز اهمیت که در زمان مراجعه برای خرید عینک پرادا اصل باید به آن توجه شود، نوع نوشتاری لوگوی پرادا است. حرف R در این لوگو با طراحی خاص و منحصر به‌ فردی روی آن قرار گرفته است. می‌توانید ملاحظه کنید که در قسمت میانی و قسمت بالایی عینک یک فاصله کاملاً محسوس وجود دارد.

با این 8 راه تشخیص عینک پرادا اصل، سرتان کلاه نمی‌رود!

ویژگی‌های مهم عینک پرادا اصل

چه شما به دنبال خرید عینک آفتابی مردانه اصل باشید و یا دوست داشته باشید فریم‌های اورجینال زنانه بپوشید، پرادا می‌تواند انتخاب عالی باشد. اگر همچنان برای انتخاب پرادا تردید دارید، ما به شما چند دلیل برای خرید آن می‌دهیم:

  1. جهت ساخت و تولید عینک آفتابی پرادا از مواد اولیه منحصر به ‌فردی همچون استات، پلی‌آمید و استیل ضد زنگ استفاده شده است، به همین دلیل یکی از راه‌های تشخیص عینک پرادا اصل فریم‌های آن است که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند.
  2. لنز یا عدسی به کار گرفته شده برای مدل‌های عینک آفتابی پرادا از جنس پلی‌کربنات هستند. از ویژگی‌های مهم لنز پلی‌ کربنات می‌توان به سبک بودن و مقاومت کافی در برابر ضربه اشاره کرد. اما مقاومت خوبی در برابر خط‌ و خش ندارند.
  3. تمام عینک‌های تولید شده توسط برند پرادا از پوشش ضد یووی برخوردارند و می‌توانند به ‌راحتی از چشم‌ها در مقابل اشعه مضر فرابنفش مراقبت کنند.
  4. تمام عینک‌های این برند دارای پوشش ضد بازتاب نیستند که در برخی مواقع این موضوع می‌تواند برای افراد اذیت ‌کننده باشد.
  5. لنزهای در نظر گرفته شده برای عینک آفتابی پرادا دارای اندازه‌ بزرگ و پهن و بدون خمیدگی هستند. عدم خمیدگی این لنزها در برخی مواقع باعث می‌شود تا نور از کناره‌های عینک به چشم برخورد کند.

تمام ویژگی‌های مهمی که از آن‌‌ها نام بردیم به ‌عنوان راه مهم تشخیص عینک پرادا اصل به شمار می‌آید که با مطالعه هر یک می‌توانید به ‌خوبی متوجه شوید که در زمان مراجعه برای خرید باید به چه موارد مهمی توجه نمایید.

با این 8 راه تشخیص عینک پرادا اصل، سرتان کلاه نمی‌رود!

خرید عینک اصل برند پرادا تنها از فروشگاه‌های معتبر

همان‌طور که ملاحظه کردید به توضیح راه‌های تشخیص عینک پرادا اصل پرداختیم. در پایان باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که طراحی‌های ویژه و منحصر به‌ فردی که برای عینک‌های این برند در نظر گرفته شده، می‌تواند در داشتن یک استایل فوق ‌العاده شیک و منحصر به ‌فرد به شما کمک کند.

با این حال اصل بودن عینک دارای اهمیت بسیار بالایی است چرا که عینک‌های تقلبی علاوه بر اینکه به چشم‌های شما آسیب می‌رساند هیچ جذابیت خاصی نیز برای تیپ و استایل افراد به همراه ندارد. پس در این مواقع به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتماً یک فروشگاه معتبر و شناخته شده برای خرید عینک پرادا انتخاب کنید. علاوه بر این مورد پیشنهاد می‌دهیم که حتماً از سایت رسمی عینک پرادا نیز دیدن فرمایید و ویژگی‌ عینکی که قصد تهیه آن را دارید را با عکس اصلی مقایسه نمایید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج