اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۴۹۴۷
۲۲۹
۲۲۹
پ

ماجرای دستگیری کلاهبردار متواری در کمد دیواری!

مأموران کلانتری ۱۳ زیراب شهرستان سوادکوه با هماهنگی قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را که بیش از ۱۴ سال از شهرستان ورامین متواری بوده در داخل کمد دیواری مخفیگاهش دستگیر کردند.

عصر ایران: مأموران کلانتری ۱۳ زیراب شهرستان سوادکوه با هماهنگی قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را که بیش از ۱۴ سال از شهرستان ورامین متواری بوده در داخل کمد دیواری مخفیگاهش دستگیر کردند.

ماجرای دستگیری کلاهبردار متواری در کمد دیواری!

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری که در داخل کمد دیواری مخفیگاهش در شهرستان سوادکوه مخفی شده بود، خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان شهر زیراب و ارائه شکایت مبنی بر اینکه فردی به بهانه ساخت و ساز ساختمان از وی مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد ریال دریافت کرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ زیراب شهرستان سوادکوه با هماهنگی قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را که بیش از ۱۴ سال از شهرستان ورامین متواری بوده در داخل کمد دیواری مخفیگاهش دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم که یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه دار و دارای ۳۰ پرونده قضایی بوده و در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی خود و ۳۰ پرونده دیگر کلاهبرداری در استان‌های دیگر اعتراف کرد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: شهروندان مراقب باشند در صورتی که از آنان به بهانه ساخت و ساز کلاهبرداری شده برای طرح شکایت به پلیس شهرستان سوادکوه مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج