۱۳۹۵۹۶۸
۲۶۱
۲۶۱
پ

تصمیمات تازه برای معتادان بهبود یافته تهرانی

مدیرعامل سازمان خدمات شهرداری تهران گفت: مددجویان دارای اعتیادی که دوره بهبودی شان را به شکل کامل می‌گذرانند با هدف خروج از چرخه آسیب، اشتغال برای آنها در حوزه پاکبانی را فراهم خواهیم کرد.

ایسنا: مدیرعامل سازمان خدمات شهرداری تهران گفت: مددجویان دارای اعتیادی که دوره بهبودی شان را به شکل کامل می‌گذرانند با هدف خروج از چرخه آسیب، اشتغال برای آنها در حوزه پاکبانی را فراهم خواهیم کرد.

تصمیمات تازه برای معتادان بهبود یافته تهرانی

احمد احمدی صدر با اشاره به اینکه ۹ گام تربیتی، آموزشی و درمانی در مراکز یاورشهر با هدف بهبودی کامل معتادان متجاهر دنبال می‌شود، در این باره توضسح داد: اشتغال برای مددجویانی که دوره بهبودی شان را به شکل کامل می‌گذرانند در حوزه پاکبانی فراهم خواهد شد. بیمه و اسکان برای این بهبود یافتگان در نظر گرفته شده که از ۱۲ تا ۱۳ میلیون تا سقف ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان حقوق دریافتی آنها خواهد بود.

احمدی صدر افزود: اشتغال برای بهبود یافتگان از سوی نیکوکاران، شرکت‌های بخش خصوصی و موسسات اجتماعی فراهم شده است که به تازگی با همکاری سازمان پسماند و پیمانکاران حوزه خدمات شهری مددجوهای بهبودیافته مشغول به فعالیت می‌شوند.

او افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰ نفر از مددجوهای بهبودیافته در مراکز یاورشهر در حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۵ مشغول به فعالیت شده‌اند. طبق این تفاهمنامه بیمه و اسکان برای بهبود یافتگان در نظر گرفته شده که از ۱۲ تا ۱۳ میلیون تا سقف ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان حقوق دریافتی آنها خواهد بود که به بهبود یافتگان بر اساس مجرد و متاهل بودن و داشتن یا نداشتن فرزند تعلق خواهد گرفت که گام بزرگی از سوی شهرداری تهران خواهد بود.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران عنوان کرد: به تازگی نیز تفاهم نامه ای با کارخانه ذوب آهن آمل جهت به کاری گیری ۲۰۰ نفر از بهبود یافتگان مراکز یاورشهر صورت گرفته است.

او گفت: کارگاه‌های گوناگونی در مراکز یاورشهر مانند خیاطی، بسته بندی، گلخانه، نانوایی، کارگاه هنری و....نیز فراهم شده است تا آن دسته از مددجویان پس از بهبود وارد بازار کسب و کار شوند.

محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند نیز در این خصوص گفت: بسیار خرسندیم که این تفاهمنامه منعقد شد و تا حدود ۵ هزار نفر ظرفیت برای اشتغالزایی بهبود یافتگان مراکز یاورشهر و آسیب دیدگان اجتماعی در نظر گرفته‌ایم که این مهم در چندین مرحله اجرایی می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج