اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۰۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اصغر فرهادی با خانواده اش ایران را ترک کرد

بحث درباره جدایی نادر از سیمین و رویکردش به جامعه امروز ایران به زندگی سازندگان‌اش کشیده است.

بحث درباره جدایی نادر از سیمین و رویکردش به جامعه امروز ایران به زندگی سازندگان‌اش کشیده است. روزنامه هفت صبح در تيتر خبرش نوشته: عاقبت ترمه از ايران رفت.

اصغر فرهادي پروژه مشترك خود را با تهيه كننده فرانسوي ممنتو فيملز اينترنشنال- را جلو برده است و مهمتر از آن اينكه در حال نوشتن يك فيلمنامه مشترك با ياسمينا رضا، نمايشنامه نويس بزرگ فرانسوي است كه نمايشنامه هنر نوشته او جوايز زيادي به دست آورده و پولانسكي فيلم خداوند كشتار را بر مبناي ديگر نمايشنامه مشهور او ساخته .

اصغر فرهادی با خانواده اش ایران را ترک کرد

فيلم احتمالا در خرداد ماه كليد خواهد خورد. فرهادي كه اين روزها شانس قرار گرفتن اسمش در بين نامزده هاي نهايي اسكار بيش از هميشه است با انجام اين پروژه مشترك آن هم در كنار ياسمينا رضا و بازيگران مشهور فرانسوي نام خود را به عنوان يك چهره مشهور بين المللي بيش از پيش ثبت خواهد كرد. . از سوي ديگر خبر مي رسد ليلا حاتمي راهي آمريكا مي شود تا در افتتاحيه جدايي نادر از سيمين شركت كند.

هفت صبح ادامه داده: يك سال پس از اكران جدايي نادر از سيمين كارگردان عقيده واقعي خود درباره ابهام پايان فيلم را نشان داد. با مهاجرت فرهادي به فرانسه نامه انتقادي مشهور حاتمي كيا و طعنه هايش معناي ديگري مي يابد. فرهادي در حال نوشتن فيلمنامه فيلم جديدش همراه با نمايشنامه مشهور فرانسوي ياسمينا رضاست.

اما خبر ديگر همان چيزي است كه منشا تيتر ما شده است. خبر رسيده كه فرهادي در يكسال آينده در فرانسه زندگي خواهد كرد. و سارينا دخترش -همان ترمه جدايي نادر از سيمين-در فرانسه به مدرسه مي رود. اري فيلم ترجمان شيوه زندگي فرهادي بود: ترمه از ايران رفت...

منبع: کافه سینما

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اصغر فرهادی با خانواده اش ایران را ترک کرد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج