اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۰۸۹۸
۵۸۵
۵۸۵
پ

سرقت ۳۰ میلیاردی از افراد سالخورده در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به دستبرد ۳۰ میلیاردی به ۱۵۲ کارت عابربانک شناسایی و دستگیر شد.

تسنیم: فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به دستبرد ۳۰ میلیاردی به ۱۵۲ کارت عابربانک شناسایی و دستگیر شد.

سرقت ۳۰ میلیاردی از افراد سالخورده در مشهد

سردار احمد نگهبان، اظهار داشت: در پی گزارش سرقت و کلاهبرداری‌های سریالی کارت‌های عابر بانک شهروندان در هسته مرکزی شهر مشهد، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در تجمیع اطلاعات بدست آمده از پرونده‌های ثبت شده در کلانتری ها مشخص شد مردی حدود 30 ساله با پرسه‌زنی در اطراف باجه‌های خودپرداز، افراد سالخورده و گاهی بی‌سواد که توانایی انجام عملیات بانکی از طریق دستگاه خودپرداز را نداشتند طعمه کرده و پس از انجام عملیات بانکی، کارت عابربانکی مشابه کارت عابربانک مالباخته به آن‌ها داده است.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات مالباختگان و تصاویر بدست آمده از متهم در دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها اقدامات لازم را برای شناسایی و دستگیری این فرد شیاد آغاز کردند.

نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اشراف اطلاعاتی متهم را مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از این فرد 15 قطعه کارت عابر بانک مسروقه کشف کردند. وی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه با تصاویر بدست آمده از او در دوربین‌های مدار بسته به 152 فقره سرقت کارت عابربانک شهروندان و برداشت بیش از 30 میلیارد ریال از کارت این افراد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج