۱۴۰۱۵۶۸
۷۱۷
۷۱۷
پ

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان

حتی خودروی سطح پایه رولزرویس، یعنی سدان گوست، حدود ۳۵۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت؛ اما در مقایسه با لوکس‌ترین خودروی این شرکت، معمولی و ارزان قیمت به نظر می‌رسد، خودرویی که گفته می شود بیش از ۳۰ میلیون دلار (معادل هزار و ۷۵۲ میلیارد تومان!) قیمت دارد!

خبرآنلاین: حتی خودروی سطح پایه رولزرویس، یعنی سدان گوست، حدود ۳۵۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت؛ اما در مقایسه با لوکس‌ترین خودروی این شرکت، معمولی و ارزان قیمت به نظر می‌رسد، خودرویی که گفته می شود بیش از ۳۰ میلیون دلار (معادل هزار و ۷۵۲ میلیارد تومان!) قیمت دارد!

تنها چهار دستگاه از این خودروی خیره‌کننده در حال ساخت است که هر کدام متناسب با سفارشات مالک بسیار ثروتمند خود طراحی شده‌اند. رولز رویس به تازگی سومین نسخه دراپ تیل را معرفی کرده است. سری اول به رنگ La Rose Noire و سری دوم دارای یک طرح رنگ بنفش بود؛ اما سری سوم دراپ تیل به نام Droptail Arcadia، با رنگ سفید و تزئینات چوبی تکمیل شده است.

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان

طراحان رولزرویس یک طرح رنگی دو رنگ را ایجاد کردند که شامل رنگ سفید و مشکی است و با بخش‌های فیبرکربنی که برای اولین بار روی یک دراپ تیل به رنگ نقره‌ای رنگ می‌شوند، جفت می‌شود. اما زمانی که این خودرو در کارگاه رنگ سپری کرده، در مقایسه با ساعاتی که برای ایجاد و تکمیل تزئینات چوبی آرکادیا صرف شده، چیزی نیست!

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان

۲۳۳ تکه چوب روی خودرو وجود دارد که ۷۶ قطعه آن تنها در قسمت عقب قرار گرفته و مهندسان مجبور بودند از تکنیک‌های فرمول یک برای ساخت یک فیبرکربن سفت استفاده کنند تا بتوانند چوب را روی آن نصب کنند.

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج