اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۱۹۳۸
۶۴۹
۶۴۹
پ

وضعیت مصدومین حادثه سریال سلمان فارسی

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود از اعزام دو نفر از مصدومان حادثه ریزش پل در سریال سلمان فارسی به تهران خبر داد و گفت: تعداد مصدومان حادثه فیلمبرداری این سریال تاریخی پنج نفر بودند که پس از پیگیری روند درمان، دو از آنان به علت شکستگی‌های متعدد به بیمارستان‌های تهران اعزام شدند.

خبر آنلاین: رئیس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود از اعزام دو نفر از مصدومان حادثه ریزش پل در سریال سلمان فارسی به تهران خبر داد و گفت: تعداد مصدومان حادثه فیلمبرداری این سریال تاریخی پنج نفر بودند که پس از پیگیری روند درمان، دو از آنان به علت شکستگی‌های متعدد به بیمارستان‌های تهران اعزام شدند.

وضعیت مصدومین حادثه سریال سلمان فارسی

 به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شاهرود، رئیس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود از اعزام دو نفر از مصدومان حادثه ریزش پل در سریال سلمان فارسی به تهران خبر داد و گفت: تعداد مصدومان حادثه فیلمبرداری این سریال تاریخی پنج نفر بودند که پس از پیگیری روند درمان، دو از آنان به علت شکستگی‌های متعدد به بیمارستان‌های تهران اعزام شدند.

دکتر هوفر رفیعی ۱۲ اسفند با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد مصدومان اعزامی از این حادثه در روز پنجشنبه گذشته به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود پنج نفر بود که دو نفر به نام‌های محمدعلی گرگانی و مهدی جزیی به صورت سرپایی در محل اورژانس این بیمارستان مداوا و همان زمان مرخص شدند.

وی با اشاره به اینکه سه نفر دیگر به نام‌های مصطفی نوروزی، علیرضا یوسف‌زاده و علی عجم، پس از اعزام به بیمارستان بستری شدند، ادامه داد: مصطفی نوروزی پس از یک روز بستری و تحت نظر بودن، از بیمارستان مرخص شد.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اضافه کرد: علیرضا یوسف‌زاده برای ادامه درمان به بیمارستان اختر تهران اعزام شد و علی عجم نیز در حال اعزام است.

دکتر رفیعی با بیان اینکه حال عمومی این دو مصدوم رضایت‌بخش است، تصریح کرد: یوسف‌زاده و عجم به دلیل شکستگی‌های متعدد برای ادامه درمان به تهران اعزام شدند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج