adexo3
۱۴۰۳۱۹۹
۷ نظر
۲۶۵۲
۷ نظر
۲۶۵۲
پ

تصمیم جدید شورای عالی کار درباره حقوق ۱۴۰۳ کارگران

نماینده کارگران در شورای عالی کار با تشریح جزئیات جلسه دیروز این شورا گفت: با توجه به پیشنهاد یکی از نمایندگان کارگران برای افزایش سقف معافیت مالیاتی دستمزد، مقرر شد وزیر کار مکاتباتی با هیات دولت برای این موضوع داشته باشد.

خبرآنلاین: نماینده کارگران در شورای عالی کار با تشریح جزئیات جلسه دیروز این شورا گفت: با توجه به پیشنهاد یکی از نمایندگان کارگران برای افزایش سقف معافیت مالیاتی دستمزد، مقرر شد وزیر کار مکاتباتی با هیات دولت برای این موضوع داشته باشد.

تصمیم جدید شورای عالی کار درباره حقوق ۱۴۰۳ کارگران

علیرضامیرغفاری، نماینده کارگران در شورای عالی کار درباره جلسه دیروز شورای عالی کار گفت: جلسه شورای عالی کار با حضور تمام اعضا برگزار شد. در ابتدای این جلسه، آیین‌نامه چگونگی انتخاب نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولتی در هیاتهای تشخیص و حل اختلاف به تصویب رسید. در راستای اجرای ماده ۱۶۰قانون کار مقرر شد تشکل های کارگری نماینده خود را انتخاب کنند و در سطح استانی کارگروهی به منظور اجرای بهتره این آیین نامه شکل بگیرد.

وی بیان کرد: در این جلسه یکی از اعضای نمایندگان کارگران عضو شورای عالی کار پیشنهاد افزایش سقف دستمزد برای معافیت مالیاتی کارگران را مطرح کرد و وزیرکار موافقت کردند تا این پیشنهاد را در هیأت وزیران مطرح کنند.

میرغفاری اظهار داشت: وزارت کار گزارش کمیته مزد، پیرامون مزد منطقه ای را مطرح کرد، موافقان و مخالفان این طرح هر کدام نظرات خود را مطرح کردند، بحث مزد منطقه ای به پیشنهاد وزیر کار به جلسه بعدی موکول شد. وزیرکار تأکید داشت که بحث مزد منطقه ای به این صورت پیش برود که تمام اعضا به یک اتفاق نظر و اجماع کلی برسند، به همین دلیل مقرر شد گروه های کارگری, کارفرمایی، دولت درباره مزد منطقه ای بررسی های خود را جمع آوری و در جلسه کمیته مزد مطرح کنند.در نهایت تأکید بر این شد که جلسات کمیته مزد تشکیل شود و کم کم به سمت تعیین عدد و رقم سبد معیشت پیش برویم.

وی افزود: انتظار ما این است که سبد معیشت متناسب با اعداد و ارقام واقعی تعیین شود، به کارگران اطمینان می دهیم که در روزهای آینده خواسته کارگران را پیش ببریم و رقم سبد معیشت نهایی و به شورای عالی کار برای ورود به چانه مزد ۱۴۰۳ ارائه کنیم.

میرغفاری گفت: امروز ۱۶ اسفند جلسه کمیته مزد و هفته آینده جلسه شورای عالی کار تشکیل می شود، روز و زمان دقیق جلسه شورای عالی کار هنوز مشخص نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بله نهایت ۳۰ درصد هزینه همین جلسات رو بزارین رو حقوق کارگری

    • ناشناس

      وزیر کار تازه میخواد مکاتبه کنه ، عجب دولت و وزیر فعالی ؟؟؟

    • ناشناس

      آخرش ۲۸ اسفند جناب وزیر کار مکار میگه ۲۲ درصد تمام

    • ناشناس

      پول پیش خونه با اجاره میوفته ماهی ۱۵ میلیون در کمترین حالت بعد سالی ۲۵ درصد میره رو کرایه خونه اما واسه پایه حقوق ۷ میلیونی ۱۸ درصد افزایش حقوق میزارن اونم با چند ماه جلسه به صرف میوه و شیرینی

    • ناشناس

      کارگر برای دولت هیچ ارزشی ندارد

    • ناشناس

      یکم به فکرکارگرهای ساختمانی باشیدباکارسخت امنیت جانی ندارندیکم مزایاوحقوق بالابراشون درنظربگیرید

    • ناشناس

      بازکارگرشرکت یاکارمندعیدی میگیره اماکارگرساختمانی هیچی نداره به فکرباشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج