۱۴۰۴۹۸۶
۱ نظر
۲۶۰۶
۱ نظر
۲۶۰۶
پ

رپورتاژ آگهی

چگونه از اصل بودن لوازم برقی مطمئن شویم

همانطور که می‌دانید وسایل برقی زیادی توسط برندهای مختلف ساخته می‌شوند و به طبع ممکن است هر کدام نماد یا نشانی برای اصل بودن داشته باشند؛ اما برخی موارد وجود دارد که در تمامی وسایل برقی اصل مشترک هستند، در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

چگونه از اصل بودن لوازم برقی مطمئن شویم

لوازم برقی از مجموعه وسایلی در منزل هستند که بسیار با اهمیت و کار آمدند، اصل بودن این وسایل بسیار مهم است. لوازم برقی اصل طول عمری بیشتری دارند و از ایمنی بالایی برخوردار‌ هستند. شما باید پیش از خرید لوازم برقی پاسخ دقیق و کاملی برای سوال از کجا بفهمیم لوازم برقی اصل است؟ داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید. همانطور که می‌دانید وسایل برقی زیادی توسط برندهای مختلف ساخته می‌شوند و به طبع ممکن است هر کدام نماد یا نشانی برای اصل بودن داشته باشند؛ اما برخی  موارد وجود دارد که در تمامی وسایل برقی اصل مشترک هستند، در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

از کجا بفهمیم لوازم برقی اصل است

یکی از موارد بسیار مهم در چگونه از اصل بودن لوازم برقی مطمئن شویم، شماره سریال و بارکد درج شده روی محصول است. چگونگی بررسی اصل بودن لوازم برقی با استفاده از بارکد و شماره سریال به صورت زیر است:

  • شماره سریال را از روی بدنه آن بخوانید، باید حتما جایی روی بدنه این شماره حک شده باشد.
  • در صورتی که شماره سریال را روی بدنه پیدا نکردید، از خرید آن وسیله صرف نظر کنید. توجه داشته باشید که شماره سریال موجود روی برچسب‌های قرار داده شده روی محصول قابل قبول نیست.
  • پس از اینکه شماره سریال را خواندید آن را به صورت دقیق و بدون هیچ گونه تغییری داخل گوگل سرچ کنید.
  • در این مرحله سایت‌ها و لینک‌های مختلفی نمایش داده می‌شوند برای فهمیدن اصل بودن محصول باید به سایت اصلی آن مراجعه کنید. وارد سایر لینک‌ها نشوید.
  • در سایت اصلی محصول مورد نظر را با وسیله موجود در فروشگاه مقایسه کنید و تطابق دهید.
  • چنانچه شماره سریال را در سایت پیدا نکردید یا اینکه وسیله مورد نظر با سایت اصلی تطابق نداشت آن محصول تقلبی است.

علاوه بر روش بالا، روش‌های دیگری نیز برای چگونه از اصل بودن لوازم برقی مطمئن شویم؟ وجود دارد. یکی از این روش‌ها جستجوی مدل دستگاه است. در این روش هم باید مطابق با مراحل بالا پیش روید. بهتر است پیش از خرید در رابطه با تمامی برندهای لوازم برقی تحقیقات کنید و نشانه‌های اصل بودن محصولات آن را پیدا نمایید و سپس در فروشگاه‌های معتبر به چک کردن این نمادها بپردازید. 

چگونه از اصل بودن لوازم برقی مطمئن شویم

معرفی بهترین مارک لوازم برقی برای جهیزیه

اگر قصد خرید آنلاین لوازم خانگی برقی دارید، حتما به دنبال بهترین مارک می‌گردید. به صورت قطعی نمی‌توان مارکی را به عنوان بهترین مارک اعلام کرد. در حال حاضر برخی از برندها روی تنها تعدادی از لوازم تمرکز دارند یا تنها یکی از محصولات آن‌ها بهترین است. به همین دلایل شما باید هر محصولی که قصد دارید خریداری کنید را مورد بررسی قرار دهید و جستجو کنید که کدام برند این محصول را با کیفیت بیشتری تولید می‌کند.

بهترین مارک لوازم برقی برای جهیزیه بیشتر مورد سوال قرار می‌گیرد، به طور کلی مارک‌های بوش، سامسونگ، ال جی، فیلیپس، پارس خزر، میگل، فلر، دوو، دلمونتی و تفال از برندهای خوب در تولید لوازم خانگی برقی به شمار می‌روند. هر یک از این برندها ممکن است وسیله‌ای با کیفیت پایین هم داشته باشند. به همین دلیل شما باید در رابطه با وسیله مورد نظر به طور تخصصی جستجو کنید.

لیست ضروری ترین لوازم برقی آشپزخانه

برخی از لوازم برقی آشپزخانه از ضروریات هستند، اگر قصد خرید وسایل جدید برای منزل یا برای جهیزیه دارید باید از این وسایل اطلاع داشته باشید. لوازم ضروری آشپزخانه شامل یخچال، فریزر و ماشین لباسشویی میشود. این سه مورد از ضروری‌ترین لوازم برقی برای آشپزخانه هستند. هر آشپزخانه‌ای باید این وسایل را در بهترین مارک داشته باشد. به جز این لوازم، وسایل برقی دیگری اعم از ماشین ظرفشویی، آسیاب برقی، آبمیوه گیری برقی و غیره نیز برای آشپزخانه لازم هستند؛ ولی می‌توان آن‌ها را در لیست لوازم ضروری برقی جا نداد.

لوازم برقی از کجا بخرم

برای خرید لوازم آشپزخانه برقی باید به فروشگاه‌های اینترنتی و مجموعه‌های معتبر مراجعه کنید. لوازم برقی فروشگاه‌ها باید دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی باشند. شما باید به سراغ مجموعه‌هایی بروید که ثابت شده هستند و همواره محصولات اصل را به فروش می‌رسانند. اگر به دنبال بهترین مارک لوازم برقی برای جهیزیه هستید فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بهترین گزینه برایتان است این فروشگاه‌ها با استفاده از تجربه و تخصصی که در فروش دارند می‌دانند که هر وسیله برقی در کدام برند کیفیت بالاتری دارد و بهترین جهیزیه را با خرید از محصولات برقی کدام برند می‌توانید داشته باشید.

این فروشگاه‌ها علاوه بر تمامی موارد بالا دارای تیم نصاب هستند و کلیه محصولات خریداری شده توسط تیم خود مجموعه نصب می‌شوند و در صورت بروز مشکل بلافاصله برگشت داده خواهند شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      والا همه لوازم برقی همه اش شده اشغال های چینی دیگه اصل و فرع بودنش اهمیتی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج