۱۴۰۸۷۲۸
۱ نظر
۳۳۳۱۷
۱ نظر
۳۳۳۱۷
پ

پارکینگ پارک ارم تهران جمع‌آوری شد

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برچیده شدن کامل پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی سیل برگردان غرب تهران (میان رود) و رفع یکی از نقاط گلوگاهی و خطر آفرین سیلابی شهر تهران خبر داد.

ایرنا: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برچیده شدن کامل پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی سیل برگردان غرب تهران (میان رود) و رفع یکی از نقاط گلوگاهی و خطر آفرین سیلابی شهر تهران خبر داد.

پارکینگ پارک ارم تهران جمع‌آوری شد

علی نصیری روز چهارشنبه اظهار کرد: پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی کانال سیل بگردان غرب (میان رود) در محدوده این پارک به طور کامل برچیده شد و یکی از نقاط خطرناک و گلوگاه‌های سیلابی غرب شهر تهران رفع خطر شد.

وی افزود: پارکینگی که به صورت غیر مجاز بر روی کانال سیل بگردان غرب (میان رود) در محدوده این پارک احداث شده بود و به عنوان یکی از موانع و گلوگاه‌های سیلابی غرب تهران به شمار می رفت، با پیگیری‌های مستمر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه پنج و با همکاری خوب مجموعه پارک ارم و نهادهای مربوطه بطور کامل برچیده شد.

نصیری ادامه داد: با بازگشایی این مسیر، خطر سیلاب زدگی و خسارت احتمالی برای خط متروی تهران-کرج، بزرگراه شهید فهمیده و مجموعه ارم به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

به گفته وی، پارکینگ احداث شده که برای کارمندان مجموعه در نظر گرفته شده بود تخریب و دال‌های بتنی سقف کانال برداشت شد و همچنین به منظور حفظ ایمنی اقداماتی از جمله اجرای جان پناه در اطراف کانال انجام شده است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اضافه کرد: کانال سیل برگردان غرب یکی از کانال‌های اصلی و حیاتی شهر تهران برای کاهش خطر سیلاب است که آب‌های سیلاب و روان آب رودخانه‌های درکه، فرحزاد و باکری (وسک) را جمع‌آوری کرده و در نهایت در نزدیکی پارک ارم به رودخانه منتقل می‌کند.

وی یادآور شد: پیش از این سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به دفعات برای برچیدن پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی سیل برگردان غرب تهران اعلام هشدار و مهلت اقدام مناسب تعیین کرده بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سالها پیش بیاید پارکینگ ارم سبز باید برچیده میشد و لذا خود پارک و شهربازی ارم ام باید برچیده شود لوزوما بخاهد این کار انجام شود با زهنیت مدریت شهری تول میگشد کار انجام شود زیرا تا درک چیزی ما حل‌ها ادت بعد فرهنگی جاافتاده دیر عن جام خاهد شد مدریت شهری و هر مدیریت در کشورمان سونتی هست پیشرفت اگرهم باشد بااین زهنیت سوخت سوز ندارد دیر دارد بجای پارک ارم جای بهترز يک تفریحگاه و مسمر سمر تر هست پن ودوستان و قیره که نمیشناسم ایدهای انان شنیدم هست افسوسا@!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج