۱۴۰۸۹۶۲
۲۶۵۱۷
۲۶۵۱۷
پ

رپورتاژ آگهی

جدیدترین و بهترین نقشه‌های فرش ماشینی؛ پرفروش‌ترین نقشه فرش‌های ماشینی

هر یک از این طرح‌ها با الهام از عناصر سنتی و مدرن، فضایی منحصربه‌فرد و جذاب به‌وجود می‌آورند. اگر شما هم به دنبال یافتن جدیدترین نقش فرش ماشینی هستید، این مطلب برای شماست. در ادامه با چند مورد از بهترین و پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی آشنا خواهیم شد.

فرش‌های ماشینی با طرح‌های جذابشان ترکیبی از ذوق و هنر ایرانی هستند. به‌همین‌خاطر در عرصه طراحی و تولید آن‌ها، همواره نقشه‌های جدید و خلاقانه مورد‌استقبال قرار گرفته‌اند. از میان بهترین نقشه‌‌های فرش می‌توان به طرح خشتی، ماهی و طلاکوب اشاره کرد. این طرح‌ها جزو پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی هستند. هر یک از این طرح‌ها با الهام از عناصر سنتی و مدرن، فضایی منحصربه‌فرد و جذاب به‌وجود می‌آورند. اگر شما هم به دنبال یافتن جدیدترین نقش فرش ماشینی هستید، این مطلب برای شماست. در ادامه با چند مورد از بهترین و پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی آشنا خواهیم شد.

جدیدترین و بهترین نقشه‌های فرش ماشینی؛ پرفروش‌ترین نقشه فرش‌های ماشینی

طرح خشتی؛ جدیدترین نقشه فرش ماشینی

یکی از جدیدترین نقش فرش ماشینی، خشتی نام دارد. این طرح بین ایرانیان به دلیل نقوش هندسی و نمایش زیبایی طبیعت بسیار مورد‌توجه قرار گرفته است. شما می‌توانید از فرش طرح خشتی در انواع دکوراسیون از سنتی تا مدرن استفاده کنید. انواع فرش خشتی را می‌توان در تراکم‌های زیر تهیه کرد:

  • فرش ۵۰۰ شانه با تراکم ۲۱۰۰
  • خشتی ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰
  • خشتی ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰
  • خشتی ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰
  • فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰

فرش‌ها کاشان تنوع فراوانی در شانه و تراکم دارند. هر چقدر تراکم یا شانه فرش بیشتر، گره‌های بافت بیشتر و در نتیجه زیبایی خارق‌العاده‌ای خواهد داشت.

جدیدترین و بهترین نقشه‌های فرش ماشینی؛ پرفروش‌ترین نقشه فرش‌های ماشینی

طرح ماهی؛ بهترین نقش فرش ماشینی

فرش ماهی در دو نسخه دستباف و ماشینی در بازار یافت می‌شود. این طرح جذاب از طبیعت الهام گرفته است. جزئیات منحصر‌به‌فرد فرش ماهی باعث شده تا هر بیننده‌ای را مجذوب خود کند. این طرح را می‌توان در رنگ‌بندی‌های متنوع همچون کرم، سرمه‌ای، آبی، خاکستری، زرد و سبز پیدا کرد. خوشبختانه به دلیل تنوع بالای رنگ، به راحتی می‌توانید فرش ماهی را با انواع دکوراسیون و هارمونی رنگ ست کنید. 

برای بافت فرش‌های ماشینی ماهی از الیاف صد در صد اکریلیک استفاده می‌شود که بهترین نوع الیاف در بازار است. شما می‌توانید طرح ماهی را در بهترین فروشگاه‌ها از ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ شانه پیدا کنید.

فرش ماشینی گبه کاشان از رنگ‌های طبیعی الهام گرفته است

یکی دیگر از پرفروش‌ترین فرش‌ها، فرش گبه کاشان نام دارد. این طرح که در ابتدا فقط به‌صورت دستباف بافته می‌شد، در‌حال‌حاضر در نسخه ماشینی نیز قابلیت خریداری دارد. در واقع گبه کاشان هنر دست عشایر فارس و قشقایی‌هاست که در رنگ‌های زنده در بازار یافت می‌شود. این طرح را می‌توانید در ابعاد، رنگ‌بندی و طرح‌های متنوع پیدا کنید. 

از جمله طر‌ح‌های این فرش شامل تصاویری چون طبیعت یا حیوانات می‌شود که با هر سبک دکوراسیونی قابل ست کردن خواهد بود. رنگ‌های سبز، قرمز، آبی، زرد و قهوه‌ای از پرکاربردترین رنگ‌ها در فرش‌های گبه هستند که می‌توان آن‌ها را در انواع مختلفی پیدا کرد. از انواع فرش گبه کاشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سپنتا
  • آتوسا
  • آشیان
  • نجوا
  • آناهید
  • فاخر

علامت‌های متفاوتی در طرح‌های گبه به کار رفته‌اند که شامل اشکال هندسی، حیوانات، گیاهان و عناصر طبیعی می‌شوند. هر یک از این عناصر معنای مخصوص به خود را دارند. برای نمونه شیر نماد قدرت و شجاعت بوده و در مقابل درخت نماد زندگی و رشد است. در واقع این علامت‌ها به طرح و نقش گبه کاشان عمق بیشتری خواهند بخشید.

جدیدترین و بهترین نقشه‌های فرش ماشینی؛ پرفروش‌ترین نقشه فرش‌های ماشینی

فرش وینتیج؛ ایده‌آل‌ترین انتخاب برای دکور کلاسیک

فرش‌های جذاب وینتیج با ظاهر کهنه و قدیمی به‌عنوان یک انتخاب ایده‌آل برای سبک دکور وینتیج مطرح هستند. فرش وینتیج کاشان با رنگ‌بندی متنوع و ابعاد گوناگون یکی از بهترین نقشه‌های فرش ماشینی به‌شمار می‌روند. زمینه فرش‌های وینتیج ذغالی یا نقره‌ای است که جذابیت فضا را دوچندان می‌کنند. در واقع سبک وینتیج باعث ادغام سنت و مدرنیته، حس اصالت و نوستالژی را در خانه زنده می‌کند. حتی شما می‌توانید برای دکور نئوکلاسیکتان نیز از فرش‌های وینتیج استفاده کنید. 

فرش طلاکوب؛ پرطرفدارترین فرش ماشینی

یکی دیگر از جدیدترین نقشه فرش ماشینی، فرش طلاکوب است. نقش‌های طلاکوب با ظاهر لوکس خود به‌سرعت پرطرفدار شد. در واقع وجود نخ‌های طلایی، جلوه‌ای استثنائی در فضا ایجاد می‌کند. علاوه‌بر این، رنگ‌ پس‌زمینه این نقشه پرفروش، به‌گونه‌ای هستند که برای هر نوع دکور و سبکی قابل‌استفاده خواهند بود.  این فرش‌ها اغلب با زمینه‌هایی خنثی مانند طوسی، فیلی، صدفی، نقره‌ای، کرم و نسکافه‌ای تولید می‌شوند که استفاده از نخ طلایی در آن‌ها، جلوه‌ای بی‌نظیر و منحصربه‌فرد به فرش می‌دهد.

بهترین نقشه‌های فرش ماشینی را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید

یکی از مهم‌ترین المان‌ها در دکوراسیون انتخاب بهترین نقشه فرش ماشینی است. فرش‌های ماشینی به دلیل زیبایی و تنوع بالایی که دارند، مورد‌توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. این فرش‌ها در مدل‌های متنوعی چون طلاکوب، وینتیج، گبه کاشان، ماهی و خشتی در بازار یافت می‌شوند. 

با‌این‌حال خرید از فروشگاه‌های معتبر یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر داشته باشید. فروشگاه‌هایی که با ارائه گارانتی، کیفیت خود را تضمین می‌کنند، بهترین انتخاب هستند. پس اگر جای یک فرش جذاب و خوش نقشه در دکوراسیون منزلتان خالی است، به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا علاوه‌بر اطمینان از خرید، از طرح فرش خود نهایت لذت را ببرید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج