۱۴۱۰۱۳۳
۷۱۲
۷۱۲
پ

پشت‌پرده رأی لحظه آخری احمدی‌نژاد در انتخابات

عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا درباره علت رای دادن لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس دوازدهم توضیحاتی داد.

خبرآنلاین: عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا درباره علت رای دادن لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس دوازدهم و احتمال داشتن کاندیدا در پارلمان آینده گفت: خیر، ایشان کاندیدای مثل آقای علیرضابیگی قطعا ندارد. یعنی کاندیداها هم می‌دانند که شورای‌نگهبان حساس است و اگر ارتباطی وجود داشته باشند، آنان را ردصلاحیت می‌کند. ممکن است بعدا تعدادی از افراد خودشان بیایند و از رأی احمدی‌نژاد استفاده کنند و در آن شهرستان رأی بیاورند. چنانچه در انتخابات هم شاهد بودیم.

پشت‌پرده رأی لحظه آخری احمدی‌نژاد در انتخابات

وی گفت: اما درباره اینکه پرسیدید چرا احمدی‌نژاد در انتخابات شرکت کرد، برای اینکه او نمی‌خواهد خودش را حذف کند. یعنی اگر او اینبار نیز انتخابات را تحریم می‌کرد حذف می‌شد. منتهی اینکار را خیلی حساب شده انجام داد. چرا او صبح در انتخابات شرکت نکرد؟ برای اینکه او طرفدارانی دارد و آنان هم در انتخابات شرکت می‌کردند. احمدی‌نژاد دلش می‌خواست که انتخابات سرد باشد و در لحظه آخر برای رأی دادن رفت که بگوید من هنوز با نظام هستم. در واقع امیدی داشته باشد که شورای‌نگهبان او را تایید کند.

امیری فرادامه داد: همچنین او این تصور را دارد که یک تغییرات عمده در شورای‌نگهبان به‌وجود خواهد آمد و مثلا آقای جنتی نیست و اعضای جدید شورای‌نگهبان ممکن است تجدیدنظر کنند. درحالی که اصلا بحث شورای‌نگهبان نیست و نظام اینجا رسیده که او فعلا یک کار مخصوصی مثل مجمع تشخیص مصلحت داشته باشد تا بتوان او را کنترل کرد.

وی افزود: ایشان با این تحلیل در آن ساعت رفت رأی داد و هدفش این بود. اما در دوره قبل روش دیگری داشت. اما بعد دید اگر بخواهد دوباره تعامل کند حداقل یک راهی دارد که بگوید من نیز به انتخابات لبیک گفتم. حضرت آقا به صراحت فرمودند که کسانی که در انتخابات شرکت نکنند، باید در اسلام آنان شک کرد و او نیز خواست بگوید من با رهبری هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج