اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۰۷۴۰
۹۲۷
۹۲۷
پ

نیروی هوایی اسرائیل به حالت آماده‌باش کامل درآمد

اسرائیل در جدیدترین جنایت خود با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، سردار محمدرضا زاهدی، فرمانده سپاه قدس در سوریه و لبنان و ۶ نفر دیگر از مستشاران نظامی ایران در سوریه را به شهادت رساند.

تسنیم: اسرائیل در جدیدترین جنایت خود با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، سردار محمدرضا زاهدی، فرمانده سپاه قدس در سوریه و لبنان و ۶ نفر دیگر از مستشاران نظامی ایران در سوریه را به شهادت رساند.

نیروی هوایی اسرائیل به حالت آماده‌باش کامل درآمد

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد نیروی هوایی ارتش اسرائیل از ترس پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله به کنسولگری این کشور در سوریه به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

آلوم دیوید خبرنگار صهیونیست طی پیامی در فضای مجازی نوشت محافل امنیتی و نظامی اسرائیلی هر آن منتظر آغاز شلیک موشک از داخل خاک ایران به سوی اسرائیل هستند.

سیما شاین از مسئولین سابق موساد در واکنش به اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در شهر دمشق اخیرا گفت: ایران از توانایی لازم برای پاسخ و وارد کردن ضربه‌ای دردآور به اسرائیل از طریق طراحی یک عملیات بزرگ برخوردار است، توصیه می‌کنم قدرت ایران را دست‌کم نگیرید.

اسرائیل در جدیدترین جنایت خود با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، سردار محمدرضا زاهدی، فرمانده سپاه قدس در سوریه و لبنان و 6 نفر دیگر از مستشاران نظامی ایران در سوریه را به شهادت رساند.

در جریان این تجاوز، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به‌طور کامل تخریب شد و به بخش‌هایی از ساختمان سفارت کشورمان نیز خساراتی وارد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج