۱۴۱۰۷۷۰
۱۴۰۳
۱۴۰۳
پ

جلسات خصوصی احمدی نژاد در ویلای دماوند

عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است.

خبرآنلاین: عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی هم ممکن است دیگر نتواند در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کند، پس این دوره قطعا خواهد آمد.

جلسات خصوصی احمدی نژاد در ویلای دماوند

عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا، درباره کنش‌گری‌ها و فعالیت‌های اخیر محمود احمدی نژاد توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه بخشی از آن را می خوانید؛

آقای علیرضابیگی از چهره‌های نزدیک به آقای احمدی‌نژاد، بیان کردند که آقای احمدی‌نژاد دیگر نمی‌خواهد کنشگری سیاسی کند، نظر شما چیست؟

خیر، آقای علیرضابیگی هم ابن‌الوقت است. ایشان در واقع با توجه به اینکه عملکردش در مجلس خیلی خوب نبود، مقداری جریان‌سازی کرد. با توجه به اینکه آقای مشایی به کوه‌های شمال رفته و آقای بقایی هم ۱۵ سال محکومیت دارد، آقای احمدی‌نژاد حتی در قدرت هم باشد دیگر نمی‌تواند به آنان رجوع کرده و مهره‌های سوخته هستند. لذا او به‌دنبال مهره‌های جدیدی است. آقای علیرضابیگی تصور می‌کند یکی از مهره‌های نزدیک به ایشان و جای آقایان مشایی و بقایی است اما زمانی که موقعیتش فراهم شود، احمدی‌نژاد از او هم استفاده نمی‌کند.

با توجه به اینکه شورای‌نگهبان نیز آقای علیرضابیگی را ردصلاحیت کرده است، بنابراین ایشان نمی‌تواند مطرح باشد. ممکن است یکی از چهره‌های نزدیک به ایشان باشد اما نمی‌توان به حرف‌های استناد کرد. مقدمات کار مشخص است، احمدی‌نژاد زمانی خودش را می‌تواند نشان بدهد که به عرصه و انتخابات ریاست‌جمهوری بیاید و قطعا هم خواهد آمد.

او تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی هم ممکن است دیگر نتواند در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کند، پس این دوره قطعا خواهد آمد.

* آقای‌ امیری‌فر، شما تیم جدید ایشان را می‌شناسید؟

من نمی‌شناسم اما دورادور شنیده‌ام. یکی از این افراد آقای علیرضا بیگی است، اما آقایان جوانفکر، تمدن، شیخ‌الاسلام یا آقای موسوی هم با او همکاری می‌کنند و یک‌سری افراد هم جدید هستند. شبیه آقای علیرضابیگی زیاد است.

* یعنی به صورت هفتگی جلسات مشخصی دارند؟

بله جلسات مرتبی دارند.

* روی بحث انتخابات متمرکز هستند؟

بله، اما این جلسات به صورت محرمانه در خانه آقای احمدی‌نژاد یا ویلایی که در دماوند دارند، در شهرستان‌ها و مکان‌های مخفی برگزار می‌شود. کمابیش از روی ارتباطات با محافظان او می‌توان فهمید که کجا می‌رود یا کجا نمی‌رود. همه شواهد نشان می‌دهد که ایشان برای آینده برنامه خواهد داشت و علت سکوت او همین است که در زمان خودش وارد صحنه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج