adexo3
۱۴۱۰۹۵۱
۱۱۵۱
۱۱۵۱
پ

اسرائیل سفارتخانه‌های خود را تخلیه کرد؟

سید هادی سیدافقهی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه روی موج مقاومت ضمن ارزیابی اتفاق روز دوشنبه و حمله تروریستی صهیونیست ها به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: یکی از نکات عجیب این حادثه همزمانی با شهادت حضرت امیر(ع) بود. در حقیقت این شهدا به مولای خود ملحق شدند.

جام جم آنلاین : سید هادی سیدافقهی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه روی موج مقاومت ضمن ارزیابی اتفاق روز دوشنبه و حمله تروریستی صهیونیست ها به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: یکی از نکات عجیب این حادثه همزمانی با شهادت حضرت امیر(ع) بود. در حقیقت این شهدا به مولای خود ملحق شدند.

 از طرفی این حمله با جشن یهودیان همزمان شد و اسرائیل مخصوصا این حرکت تروریستی را اجرایی کرد؛ رخدادی که جهان را تکان داد.

وی با یادآوری این که اسرائیل پیش تر به مراکز هسته ای و نظامی ما حمله ور می شد ولی اتفاق اخیر برای اولین بار رخ داد و حرکتی جنون آمیز قلمداد می شود، به رادیو مقاومت گفت: این اتفاق بر خلاف همه قواعد و کنوانسیون های بین المللی است که مراکز و اماکن حساس را مصون اعلام کرده.

سیدافقهی با بیان این که اسرائیل حدس خواهد زد که ایران چه واکنش دردناکی نشان خواهد داد، گفت: همگان متحیر هستند که چرا حضرت آقا فرمودند انتقام به دست دلاورمردان ما انجام خواهد شد! این نکته ای است که محافل رسانه ای دنیا را به خود مشغول کرده است.به گفته این کارشناس مسائل سیاسی رژیم صهیونیستی دست پرورده امریکا و کشورهای غربی است و عجیب است که نمایندگان کشورهای غربی و امریکا متعرض این مسئله نشده اند و با سردی و بی تفاوتی از کنار آن می گذرند.

وی در مصاحبه با رادیو مقاومت با تاکید بر این که جامعه جهانی باید تکلیف خود را با متجاوزان روشن کند، افزود: این اتفاق در آستانه روز قدس رخ داد و قطعا این شهدا خون ملت های منطقه را به جوش خواهند آورد و امسال روز قدس منحصر به فردی را تجربه خواهیم کرد.

سیدافقهی با اشاره به پیام رهبری که به عبارت دلاورمردان ما در قبال انتقام از رژیم صهونیستی مطرح شد، گفت: هرکس در جبهه مقاومت می جنگد جزئی از همین دلاورمردان محسوب می شود؛ لذا این حمله اسرار آمیز است و ضربه ای پشیمان کننده خواهد بود.

وی با بیان این که برخی معتقدند ایران در ۴۸ ساعت پیش رو چنین اقدامی را صورت می دهد، تاکید کرد که در اسرائیل هم نفس ها در سینه حبس است.این تحلیلگر مسائل منطقه در بخشی دیگر از این برنامه رادیویی اظهار کرد: رژیم برخی سفارتخانه های خود را در منطقه تخلیه کرده و در سطح جهان به سفارتخانه های خود هشدار صد در صد داده است.

سیدافقهی این ضربه را نقطه عطفی در تاریخ دانست و گفت: اگر فردا ایران اقدامی انجام دهد، کسی توان اعتراض نخواهد داشت چون حق مقابله به مثل برای ما محفوظ است.

این کارشناس مسائل بین الملل در پاسخ به میثم رشیدی –کارشناس مجری برنامه- که با استناد به برخی تحلیل ها، حمله رژیم را آفندی توصیف کرد، گفت: پدافند زمانی شکل می گیرد که ایران اقدامی مستقیم علیه این رژیم انجام داده باشد. حال آن که کنسولگری ها مصون هستند و جز خاک یک کشور محسوب می شوند.ما مستقیما به اسرائیل حمله نکردیم و آن ها اقدام به عملیاتی آفندی کرده اند و حق عکس العمل برای ما محفوظ است.

گفتنی است برنامه روی موج مقاومت به تهیه کنندگی حسین ماکنعلی و اجرای میثم رشیدی، هر روز از ساعت ۷ تا ۱۲ روی موج اف.ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز روانه آنتن رادیو مقاومت می شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج