۱۴۱۲۳۵۸
۱ نظر
۳۵۴۴۲
۱ نظر
۳۵۴۴۲
پ

۵ مدل کفشی که نباید با جوراب بپوشیم!

با پایان زمستان و افزایش دمای هوا همه مردم به استفاده از لباس های خنک روی می آورند.

راهنماتو: با پایان زمستان و افزایش دمای هوا همه مردم به استفاده از لباس های خنک روی می آورند. یکی از پوشیدنی های بسیار پرکاربرد به ویژه در شب های سرد زمستانی جوراب ها هستند که استفاده از آنها در ماه های گرم سال ممکن است قدری آزاردهنده باشد. در چنین شرایطی باید به سراغ کفش های تابستانی رفت. کفش هایی که پوشیدن آنها با جوراب مناسب نیست و حتما باید بدون جوراب پوشیده شوند. اما کدام کفش ها را باید بدون جوراب بپوشیم؟

5 مدل کفشی که نباید با جوراب بپوشیم!

۱- صندل

صندل برای جلوگیری از تعرق پاها و رهایی از گرمای تابستان طراحی شده است. پوشیدن جوراب با صندل یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در فضای مد کفش است. برخی می گویند هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که بخواهیم صندل را با جوراب بپوشیم. در واقع از آنجایی که صندل برای رهایی از تعرق طراحی شده است، غیر منطقی است که بخواهیم همراه با آن جورابی را که سبب تعرق می شود، بپوشیم. در حالی که برخی دیگر پوشیدن این دو را در کنار یکدیگر جالب می دانند. کارشناسان مد می گویند بهتر است از پوشیدن جوراب در کنار صندل خودداری کنید و اجازه دهید انگشتان پایتان نفس بکشند. تا زمانی که نمی خواهید با صندل هایتان به مکان های دشواری مانند کوه بروید، می توانید آنها را بدون جوراب بپوشید. قطعا در چنین شرایطی پاهایتان از شما تشکر خواهند کرد!

5 مدل کفشی که نباید با جوراب بپوشیم!


۲- دمپایی

دمپایی‌ها همان صندلی های معمولی و روباز با یک بند در بین انگشتان پا و یا بدون بند هستند که برای استفاده در آب و هوای گرم ایده آل می باشند. دمپایی را نیز نباید با جوراب پوشید. دمپایی لا انگشتی نوع دیگری از دمپایی است که پوشیدن آن با جوراب قطعا پاهای شما را آزار خواهد داد و حرکت کردن را برایتان دشوار خواهد کرد. در واقع جوراب ها تناسب دمپایی های لا انگشتی را مختل می کنند.

5 مدل کفشی که نباید با جوراب بپوشیم!


۳- کفش باله

کفش های باله پاپوش های سبک وزنی هستند که از آنها برای تمرین و رقص باله استفاده می شود. این کفش ها اغلب از بوم یا چرم ساخته شده اند، نوک گردی دارند و بدون پاشنه هستند. در حالی که بیشتر خانم های جوان از این نوع کفش استفاده می کنند، اما فرقی ندارد چه سنی داشته باشید، در هر صورت نباید کفش های باله را با جوراب بپوشید. پوشیدن جوراب همراه با این کفش ها آنها را از فرم ظریف خود خارج می کند و پاها را درشت یا بد شکل نشان می دهد.

5 مدل کفشی که نباید با جوراب بپوشیم!


۴- کفش لوفر

کفش لوفر نوعی کفش راحتی است که بند و سگک برای بسته شدن ندارد. این نوع کفش معمولا از جنس چرم یا جیر است و  ظاهری شبیه موکازین‌های بدون پاشنه دارد. این کفش ها طوری طراحی شده اند که مچ پا را آشکار می کنند و اغلب از مواد سبک وزن و قابل تنفس ساخته شده‌اند. پوشیدن جوراب همراه با کفش لوفر تناسب کفش و پاها را از بین برده و باعث می شود پاهای شما داغ و عرق کنند. اگر از عرق کردن پاهایتان در هنگام بیرون رفتن رنج می‌برید، می‌توانید جوراب‌های نازک و مخفی به پا کنید.

5 مدل کفشی که نباید با جوراب بپوشیم!


۵- کفش پنج انگشتی

کفش پنج انگشتی یک کفش «barefoot» یا «پابرهنه» است که به شما این امکان را می دهد تا در حالی که کفش به پا دارید، همانند زمانی که پابرهنه هستید، قدم بردارید. این نوع کفش ها برای هر انگشت فضا و محفظه جداگانه و مخصوصی دارند و طوری طراحی شده اند که بدون نیاز به جوراب از پاهای شما محافظت کنند. از پوشیدن جوراب به ویژه جوراب های ضخیم همراه با این نوع کفش خودداری کنید. زیرا موجب بر هم خوردن تناسب کفش و ناراحتی پاهای شما خواهد شد.

5 مدل کفشی که نباید با جوراب بپوشیم!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کفش بند انگشتی دیگه چی لود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج