۱۴۱۴۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مجردهای آمریکایی رکورد زدند

نتایج یک تحقیق جدید نشان داد تعداد افراد بزرگسال در آمریکا که تاکنون هرگز ازدواج نکرده‌اند به رکورد بی‌سابقه‌ای رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: نتایج یک تحقیق جدید نشان داد تعداد افراد بزرگسال در آمریکا که تاکنون هرگز ازدواج نکرده‌اند به رکورد بی‌سابقه‌ای رسیده است.

در سال ۲۰۱۲ میلادی از هر پنج فرد ۲۵ سال به بالا در آمریکا یک نفر ازدواج نکرده است. این رقم نسبت به سال ۱۹۰۶ میلادی افزایش بی‌سابقه‌ای داشته چرا که در آن زمان از هر ۱۰ نفر که در این گروه سنی قرار داشتند تنها یک نفر مجرد بوده است.

کارشناسان مرکز تحقیقاتی «pew» اظهار داشتند که چند عامل مختلف به افزایش مجردها در این کشور دامن زده است. به طور مثال، افراد تمایل دارند در سنین بالاتر ازدواج کنند. میانگین سنی ازدواج اول اکنون در زنان ۲۷ سال و در مردان ۲۹ سال است اما در سال ۱۹۶۰ این رقم در زنان و مردان به ترتیب ۲۰ و ۲۳ سال بوده است.

مردم آمریکا به شدت در مورد اهمیت ازدواج مردد هستند. مرکز Pew در سال ۲۰۱۳ میلادی بررسی را انجام داد و در آن پرسشی را مطرح کرد مبنی بر اینکه در صورتی که افراد ازدواج کردن و صاحب فرزند شدن را یک اولویت قرار دهند، جامعه بهتر است یا جامعه زمانی بهتر می‌شود که افراد اولویت‌هایی به غیر از ازدواج و بچه‌دار شدن داشته باشند. در این بررسی مشخص شد حدود ۴۶ درصد شرکت‌کنندگان با جمله نخست و ۵۰ درصد با جمله دوم موافق بوده‌اند.

بررسی‌های این مرکز همچنین حاکی از آن است که امروزه مردان با میزان تحصیلات دبیرستانی و پایین‌تر در آمریکا نسبت به مردان با سطح تحصیلات بالاتر تمایل زیادی به ازدواج ندارند. هر چند در زنان عکس این وضعیت مشاهده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج