adexo3
۱۴۱۴۰۳۹
۱ نظر
۱۳۷۹
۱ نظر
۱۳۷۹
پ

آقایان بالای ۴۰ سال با این مدل مو دلبری خواهند کرد

چند نمونه از برترین مدل موها برای آقایان بالای ۴۰ سال را مشاهده کنید.

راهنماتو: آیا بالای ۴۰ سال سن دارید و به دنبال مدل مویی هستید که مناسب سن و شخصیت شما باشد؟ احتمالا چند تار سفید در میان موهایتان ظاهر شده است و موهایتان دیگر به اندازه گذشته ضخیم نیستند، اما هنوز هم می توانید با انتخاب یک مدل موی مناسب به زیبایی چهره و استایلتان کمک کنید. در ادامه چند نمونه از برترین مدل موها برای آقایان بالای ۴۰ سال را مشاهده می کنید.

۱- مدل موی حجیم

آقایان بالای 40 سال با این مدل مو دلبری خواهند کرد

به گزارش راهنماتو، برای داشتن این مدل مو، لزوما نیاز نیست موهایتان پرپشت باشد. موهایتان را به صورت وارونه با استفاده از سشوار خشک کنید. این کار فاصله بین ردیف ها را بیشتر کرده و موها حجیم تر نشان می دهد. پیش از استفاده از سشوار  به موهای خود روغن یا اسپری حجم دهنده بزنید. استفاده از شامپوی خشک نیز به ضخیم تر نشان دادن تار موهای شما کمک می کند.

۲- مدل موی کلاسیک

آقایان بالای 40 سال با این مدل مو دلبری خواهند کرد

مدل موی کلاسیک یک سبک مدرن و جاودانه است که در طول زمان امتحانش را پس داده است. این مدل مو هیچ گاه دمدمه نمی شود و انوع مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به مدل موی فرنچ کراپ، اسلیک بک، ساید پارت یا فرق کج، پمپادور و بازکات اشاره کرد.

۳- کوئیف

آقایان بالای 40 سال با این مدل مو دلبری خواهند کرد

اغلب موها با خاکستری شدن شروع به وز شدن می کنند و شما می توانید با کوتاه کردن موهایتان به شکل کوئیف، آنها را با استفاده از یک محصول مرطوب کننده حالت دهید. کوئیف یک مدل موی کلاسیک مردانه است که اغلب تضاد قابل توجهی بین کناره‌ها و بالای مو را نشان می دهد و لازم است قبل و بعد از حالت دادن موها از محصولات حالت دهنده مو استفاده کرد. مدل موی کوئیف برای آقایانی که فرم صورتشان بیضی، مربعی، قلبی و مثلثی شکل است، مناسب است.

۴- موهای بلند و موج دار

آقایان بالای 40 سال با این مدل مو دلبری خواهند کرد

اگر موهایتان به طور طبیعی مواج هستند، می توانید با بلند کردن آنها زیباییشان را دوچندان کنید. این مدل مو حجم و بافت جالبی به موهای شما می بخشد و اگر با ریش و سبیل ست شود، استایل یک هیپستر را برای شما به ارمغان می آورد.

۵- موهای کوتاه و حجیم

آقایان بالای 40 سال با این مدل مو دلبری خواهند کرد

این مدل مو با کناره های مرتب و کوتاه و حجم زیاد در بالا ظاهری منحصر به فرد و شیک را برای شما به ارمغان می آورد. مدل موی بلند یک گزینه بسیار محبوب برای مردانی است که می خواهند حالت طبیعی موهایشان را به نمایش بگذارند.

۶- پومپادور

آقایان بالای 40 سال با این مدل مو دلبری خواهند کرد

بعضی از آقایان فکر می کنند که با بالا رفتن سن نمی توانند موهایشان را بلند کنند. در حالی که با کوتاه کردن موها به شکل پومپادور می توان موهای خود را به شکل مجسم و حجیم طراحی کرد. این مدل مو در دهه 1980 در میان آقایان بسیار محبوب شد و هنوز هم یکی از پرطرفدارترین مدل موها است. در این مدل مو اغلب موهای کنار و پشت سر کوتاه و موهای بالای سر بلند هستند.

۷- هیپستر

آقایان بالای 40 سال با این مدل مو دلبری خواهند کرد

مدل‌ موهای هیپستر یا همان مدل موهای همراه با ریش و سبیل، مدل موهایی کاملا متفاوت هستند که در یک چشم بر هم زدن استایلی جذاب و جنتلمنانه برای شما به ارمغان می آورند. از آندرکات‌های جسورانه گرفته تا موهای از پشت بسته‌شده‌، این مدل موها اغلب از مدل موهای قدیمی و پیچیده الهام می گیرند و با چاشنی طرح‌های ریلکس و مدرن ترکیب می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      مدل موی طاس (:

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج