۱۴۱۴۶۸۶
۱ نظر
۵۴۲
۱ نظر
۵۴۲
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین لوازم آرایشی دخترانه شیک و ارزان

در این بحث به معرفی انواع لوازم آرایشی دخترانه چون ریمیل و کرم پودر پرداخته و کاربرد هر یک را توضیح داده ایم.

با پیشرفت جامعه انواع لوازم آرایشی به بازار آمدند تا کار خانم ها را در میکاپ راحت کنند. دنیای گسترده این لوازم گاهی موجب می شود که دخترخانم ها با کارایی آنها آشنا نباشند. در گذشته تمامی رسیدگی ما به پوست به خرید کرم ضد آفتاب و محصولات مشابه معمولی خلاصه می شد، اما حالا لوازم دیگری روی کار آمده اند که باید آنها را بشناسید.

در این بحث به معرفی انواع لوازم آرایشی دخترانه چون ریمیل و کرم پودر پرداخته و کاربرد هر یک را توضیح داده ایم.

معرفی بهترین لوازم آرایشی دخترانه شیک و ارزان

لیست انواع لوازم آرایشی دخترانه ساده

برندهای زیادی در سراسر دنیا مشغول به تولید محصولات مراقبتی و آرایشی هستند. از ضد آفتاب سیسپرسا گرفته تا محصولات برایت مکس، هدی بیوتی و ... که توانسته اند نظر مردم را به خود جلب کنند. شما باید ابتدا انواع محصولات این برندها را بشناسید تا از بین انها بتوانید انواع لوازم آرایشی دخترانه را انتخاب نمایید.

انواع این لوازم آرایشی پرکاربرد در تمام دنیا عبارت هستند از:

پرایمر

با خرید محصولات مراقبتی و آرایشی مناسب مثل ضد آفتاب برایت مکس و پرایمر ... نه تنها به پوستتان آسیبی نمی رسانید، بلکه جذابیت را به چهره تان هدیه می دهید.

استفاده از پرایمرها قبل از آرایش بسیار مناسب است، چون کار زیرسازی را انجام می دهند و بافتی هم سطح برای کرم پودر و سایر مواد روی پوستتان به وجود می آورند.

پرایمرها از هرگونه تغییر رنگ جلوگیری کرده و با کوچک کردن منافذ بزرگ جذابیتی خاص برایتان به ارمغان می آورند. این مواد آرایشی از تاثیرات منفی نور خورشید جلوگیری کرده و مانع از ایجاد چین و چروک برروی چهره تان خواهند شد.

کرم پودر دخترانه

به سراغ یکی از اصلی ترین مواد آرایشی می رویم که تقریباً تمام خانم ها با آن آشنایی دارند. کرم پودرها باعث ایجاد جلوه ای یکنواخت برروی چهره تان می شوند و تمامی لک ها، جای جوش، چین و چروک ها و ... را از بین می برند.

هم اکنون برندهای مختلفی اقدام به تولید آنها در رنگ بندی های متنوع کرده اند که شما باید یکی از این محصولات را کاملاً متناسب با تناژ پوستی تان خریداری کنید.

کانسیلر، معروف ترین لوازم آرایشی

آیا تیرگی و گودی زیر چشم ها آزارتان می دهد؟ شما می توانید از کانسیلرهایی متناسب با تناژ رنگ پوستتان استفاده کنید تا با محو کردن تیرگی ها چهره ای بشاش به خود هدیه دهید. کانسیلرها به خوبی رنگدانه ها را پنهان کرده و موجب ترکیب آنها با پوست می شوند. شما می توانید با استفاده از این مواد نه تنها حلقه های تیره و لکه های پیری را از بین ببرید، بلکه با برجسته سازی گونه هایتان میکاپی بهتر نیز داشته باشید.

معرفی بهترین لوازم آرایشی دخترانه شیک و ارزان

ضروری ترین لوازم آرایشی دخترانه رژگونه

همانطور که از نام این ماده آرایشی مشخص است، از آن برای برجسته کردن و رنگ بخشیدن به گونه ها استفاده می شود. اگر می خواهید گونه هایتان پرتر و برجسته به نظر برسند، حتما از یک رژگونه با رنگ مناسب استفاده کنید.

در استفاده از این ماده آرایشی باید دقت عمل کافی داشته باشید تا اولاً آنها را در ناحیه درستی از صورت استفاده کرده و در وهله دوم مقدار مناسبی از آن را برروی پوست بزنید تا باعث غلیظ به نظر رسیدن میکاپتان نشود.

اسپری یا پودر فیکس

اسپری ها و پودرهای فیکس برای موقعی به کار می آیند که قصد رفتن به یک مهمانی یا دورهمی را دارید و می خواهید آرایشتان بیشتر تثبیت شود. این مواد به خصوص پودرها به خوبی چربی پوست را کنترل می کنند و با حفظ حالت میکاپ از ماسیدگی و مشکلات مشابه جلوگیری خواهند کرد.

پیشنهاد می دهیم که افراد با پوست خشک از اسپری ها و افرادی با پوست چرب از پودرها استفاده کنند. در واقع پودرها چربی اضافه را می گیرند و اسپری ها رطوبت مورد نیاز پوست خشک را تامین می کنند.

هایلایتر

آیا می خواهید که قسمت های خاصی از صورتتان درخشانتر به نظر برسند؟ چرا از هایلایتر استفاده نمی کنید؟ در واقع با این ماده آرایشی قسمت هایی از صورتتان را برجسته تر خواهید کرد، به نحوی که توجه به آن قسمت ها بیشتر جلب می شود.

هایلایترها را به کسانی توصیه می کنیم که به جای آرایش های مات به میکاپ های درخشان و پرزرق و برق علاقه دارند. هایلایتر جزء مواد مصرفی متداول نیستند و معمولا برای مهمانی ها استفاده می شوند.

برنزه کننده

آیا نیاز به تیره شدن بخش خاصی از رنگ پوست صورتتان دارید؟ برنزه کننده ها به شما در این هدف کمک می کنند. در واقع این مواد با رنگ گرم جلوه ای مناسب برروی صورت به وجود می آورند، بدون اینکه نیازی به سولاریوم یا آفتاب گرفتن داشته باشید.

معرفی بهترین لوازم آرایشی دخترانه شیک و ارزان

براش و بیوتی بلندر

براش ها و بیوتی بلندرها برای اعمال مواد برروی پوست هستند. براش ها در سایزهای مختلفی تولید می شوند و مصارف متنوعی دارند. مثلا برخی از آنها برای سایه چشم و برخی فقط به منظور کرم پودر زدن طراحی شده اند.

بیوتی بلندرها نیز ابرهای تخم مرغی شکل کوچکی هستند که به خوبی مواد آرایشی را در سطح پوست پخش می کنند.

سایه چشم ویژه دختران

نیازی به معرفی سایه چشم نیست، چون تقریبا همه دختر خانم ها با آن آشنایی دارند. سایه ها در مدل های مختلف اکلیلی، ساده و ... توسط برندهای مختلفی تولید می شوند. شاید شما برای آرایش های روزانه نیاز به سایه های معمولی و کم رنگ داشته باشید.

ریمیل

آیا می خواهید که مژه هایتان پرپشت تر، بلندتر و زیباتر به نظر برسند؟ انواع ریمل ها می توانند در این زمینه کمکتان کنند. برندهای مختلف ریمل های متنوعی را تولید کرده اند که هر کدام برای هدف خاصی استفاده می شوند.

مثلا مدل های پرپشت کننده حجم مناسبی در مژه ها به وجود می آورند و باعث پرتر به نظر رسیدن آنها می شوند. اگر مژه هایی کوتاه یا کم دارید، حتما این محصول را به کیف لوازم آرایشی تان اضافه کنید.

معرفی بهترین لوازم آرایشی دخترانه شیک و ارزان

خط چشم

با خط چشم می توانید فرم و حالت دلخواه را در چشم هایتان به وجود آورید. آیا چشم هایی کشیده می خواهید؟ کافیست خط چشم را به گونه ای به کار ببرید که باعث کشیده تر نشان دادن چشم ها شوند. خط چشم ها باعث جوان به نظر رسیدنتان نیز می شوند، اما باید آنها را به شیوه اصولی و کاملا متناسب با فرم صورت و چشم ها به کار ببرید.

رژ لب دخترانه

رژ لب ها در رنگ بندی ها و مدل های مختلف باعث رنگ گرفتن و ایجاد فرم دلخواه در لب ها می شوند. شما می توانید رژ لب ها را در تمام فروشگاه های لوازم آرایشی بیابید و متناسب با پوست صورت، سبک آرایش و ... یکی از آنها را خریداری کنید.

بهترین لوازم آرایشی دخترانه که باید بخریم

در بین انواع لوازم آرایشی دخترانه معمولا پرایمرها، کرم پودر، رژ لب ها، ریمل ها و خط چشم ها بیشترین استفاده را دارند. مابقی مواد آرایشی تکمیل کننده میکاپ هستند و تهیه آنها خیلی ضروری نیست.

با توجه به نکته های مطرح شده اکنون می دانید که کدام محصولات برایتان مناسبتر هستند و چهره ای جذابتر برایتان ایجاد می کنند. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران زیبایی نیز در این زمینه مشورتی داشته باشید تا کمکتان کنند بهترین محصولات را کاملا متناسب با مشکلات پوستی تان بخرید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ..................................

      حالا خوبه گفتی دخترانه...دختر جوان خودش زیباست وبا یه ذره ارایش ملایم زیباتر هم میشه پس نیازی به اینهمه لوازم تخصصی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج