۱۴۱۴۷۲۱
۱۴۹
۱۴۹
پ

رپورتاژ آگهی

چرا باید از سری شخصی برای لیزر موهای زائد استفاده کنیم؟

یکی از دغدغه‌هایی که در زمینه لیزر موهای زائد پیش آمده مسئله بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماری‌های پوستی است که برندهای مطرح جهان در تلاش هستند با ارائه راهکارهایی این دغدغه مردم را رفع نمایند.

دستگاه‌های لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر به عنوان روشی محبوب برای حذف موهای زائد ، جای خود را در بین مردم پیدا کرده‌اند. این دستگاه‌ها با تاباندن پرتوهای لیزر به فولیکول‌های مو، آن‌ها را از بین برده و رشد مو را متوقف می‌کنند. اما یکی از دغدغه‌هایی که در زمینه لیزر موهای زائد پیش آمده مسئله بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماری‌های پوستی است که برندهای مطرح جهان در تلاش هستند با ارائه راهکارهایی این دغدغه مردم را رفع نمایند.

نخستین شرکتی که راهکاری در این خصوص تحت عنوان سری شخصی به بازار معرفی کرد کمپانی کندلا (www.candelamedical.com) بود. این شرکت به عنوان یکی از بهترین برندهای دستگاه لیزر در جهان شناخته می‌شود که در زمان شیوع کرونا سری‌های شخصی را به بازار معرفی کرد و بسیاری از مردم از آن استقبال کردند.

چرا باید از سری شخصی برای لیزر موهای زائد استفاده کنیم؟

سری شخصی چیست؟

در واقع سری شخصی قطعه‌ای است که در سر هندپیس دستگاه لیزر قرار می‌گیرد تا هندپیس به طور مستقیم با پوست بیمار تماس نداشته باشد و برای هر بیمار به طور اختصاصی استفاده می‌شود.

بسیاری از کمپانی‌ها و کلینیک‌ها پس از کمپانی کندلا سعی کردند این ایده سری شخصی کندلا را شبیه سازی کنند و محصولی را با عنوان سری شخصی به بیماران خود ارائه دهند. اما حقیقت این است که سری شخصی کندلا، یک قطعه استاندارد است و کلیه تست‌ها و ارزیابی‌های لازم در نهادهای بین المللی جهت صدور استاندارد دستگاه به همراه این قطعه، انجام شده است. این در حالی است که در اکثر دستگاه‌های لیزر که ادعای سری شخصی دارند این قطعه به عنوان یک قطعه استاندارد از طرف خود کمپانی سازنده معرفی نشده است و حتی روی لیزر خروجی و نتیجه درمان نیز ممکن است تاثیر منفی بگذارد.

البته دقت نمایید برخی دیگر از این قطعات نیز بخاطر استفاده از پلاستیک نازک و ظریف در سر هندپیس‌های تماسی احتمال پارگی دارند که باعث میشوند استفاده کردن یا نکردن آن هیچ فرقی نمی‌کند. به همین خاطر مردم سری شخصی را بیشتر مختص به برند کندلا می‌دانند زیرا استانداردترین سری شخصی متعلق به این برند است.

مزایای استفاده از سری شخصی کندلا

استفاده از سری شخصی کندلا مزایای متعددی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماری‌های پوستی: همان‌طور که عنوان شد یکی از ایراداتی که از دستگاه‌های لیزر گرفته می‌شود، مسائل بهداشتی است. از آنجا که در دستگاه‌های لیزر پوست – به خصوص در اکثر دستگاه‌های لیزر موهای زائد – هندپیس مستقیم با پوست بیماران در ارتباط است، همیشه نگرانی وجود داشته که ممکن است منجر به انتقال بیماری پوستی شود. این موضوع زمانی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد که آمار بیماری‌هایی مانند HPV به شدت افزایش یافته است. در نتیجه استفاده از سری شخصی کندلا می‌تواند بهترین انتخاب برای بیماران باشد تا با خیالی راحت و بدون ترس از از انتقال بیماری‌های عفونی، لیزر خود را انجام دهند.

عدم تاثیر گذاری بر عملکرد و انرژی لیزر: سری شخصی کندلا به نحوی طراحی شده است که هیچ گونه تاثیر منفی بر روی عملکرد و انرژی خارج شده از هندپیس نگذارد. در نتیجه می‌توانید با خیالی راحت از آن استفاده نمایید.

افزایش دقت، سرعت و راحتی اپراتور: با به حداقل رساندن خطر آسیب به پوست، اپراتورها قادر خواهند بود با سرعت و دقت بیشتری فرایند لیزر موهای زائد را انجام دهند و راندمان و اثر بخشی را افزایش دهند.

چگونه سری شخصی کندلا خریداری کنیم

لطفا دقت نمایید سری شخصی کندلا مختص به خود دستگاه لیزر کندلا است و بر روی دستگاه لیزر دیگری قابل استفاده نمی‌باشد. اما اگر خواهان استفاده از لیزر کندلا هستید نیازی به خرید سری شخصی لیزر به صورت جداگانه ندارید زیرا کلینیک‌هایی که از دستگاه کندلا استفاده می‌کنند خودشان سری شخصی را یا با دریافت هزینه یا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند.

در خصوص مراکز و پزشکان نیز، اگر خواهان خرید سری شخصی برای خود باشند می‌توانند از طریق شرکت پرتو درمان صمیمی، نمایندگی انحصاری و رسمی کندلا در ایران به نشانی اینترنتی www.samimilaser.com درخواست خرید سری شخصی نمایند.

نتیجه‌گیری

استفاده از سری شخصی در دستگاه‌های لیزر موهای زائد کندلا، مزایای متعددی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این سری‌ها می‌توانند به افزایش بهداشت، ایمنی، دقت و راندمان لیزر موهای زائد کمک کنند. در نتیجه به شما پیشنهاد می‌کنیم از دستگاه‌های لیزر کندلا استفاده نمایید که استانداردترین و بهترین سری شخصی را در درمان و لیزر شما استفاده می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج