۱۴۱۴۷۸۴
۱۰۸۳
۱۰۸۳
پ

با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید!

«شما می‌توانید با پرداخت از طریق رمز ارز در تمامی آزمون‌ها قبول شوید»؛ این ادعای کانال تلگرامی منتشر کننده سوالات آزمون وکالت است.

فارس: علیرغم تشکیل پرونده قضائی برای کانال تلگرامی منتشر کننده سوالات آزمون فوق العاده وکالت، این کانال ضمن جلب اعتماد از سوی مخاطبان خود تا کنون هزینه خرید سوالات آزمون وکالت، سردفتری، استخدامی ها ، کنکور و حتی سوالات شبه نهایی را هم اعلام کرده است.

با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید!

«شما می‌توانید با پرداخت از طریق رمز ارز در تمامی آزمون‌ها قبول شوید»؛ این ادعای کانال تلگرامی منتشر کننده سوالات آزمون وکالت است.

حوالی ساعت ۱۱ و نیم ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲سوالات آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلا در یک کانال تلگرامی منتشر شد. در ابتدا کانال فوق عکس چند سوال این آزمون از روی دفترچه را منتشر کرد؛ سپس با گذاشتن آدرس یک کانال دیگر مدعی شد که تمامی سؤالات آزمون در کانال جدید منتشر می‌شود که منتشر هم شد.

تمامی سؤالات آزمون وکالت با پاسخ‌هایی که روی سوالات با هایلایت سبز رنگ مشخص شده بود، حوالی چهار ساعت پیش از برگزاری آزمون در این کانال تلگرامی منتشر شد.

اینکه سؤالات به دست چند نفر از شرکت کنندگان آزمون رسیده است و چه میزان بر نتایج آن تأثیرگذار بوده؛ آیا مسئولان لو رفتن سوالات را می‌پذیرند و آزمون ابطال می‌شود یا آن را یک شایعه بیشتر نمی‌دانند؛ هنوز مشخص نیست.

آنچه مورد توجه است، ادامه فعالیت این کانال تلگرامی است که از همان روز تا کنون فعال و به دنبال اعتمادسازی در میان نوجوانان و جوانان است.

با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید!

این کانال تلگرامی مدعی شده که می‌تواند سوالات تمامی آزمون‌های سراسری را ۴ الی ۱۲ ساعت پیش از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار دهد.

در یکی از پیام‌های این کانال تلگرامی عنوان شده که تمامی آزمون‌های استخدامی اعم از وکالت قوه قضائیه و کانون، سردفتری پرورشی دبیری آموزگاری تأمین اجتماعی، نظام مهندسی و... مبلغ ۳۱۵ دلار، کنکور انسانی و ریاضی مبلغ ۷۸۰ دلار، کنکور تجربی مبلغ ۸۵۰ دلار است.

این مبالغ توسط رمز ارز باید پرداخت شود و اصلا مهم نیست به نام چه کسی پرداخت شود، خود شرکت کننده، پدر، برادر و یا حتی از طریق کافی نت!

در یکی دیگر از پیام‌های منتشر شده این کانال که با هدف جلب اعتماد منتشر شده، آمده است: «بعضی دوستان از امنیت خرید میپرسن. دوستان به هیچ وجه اطلاعاتی از شما جایی ذخیره نمی‌شه که قابل پیگیری باشه. روزانه میلیونها ارز داخل ایران خریداری میشه و قابل پیگیری نیست که چه کسی برای خرید سوالات ارز گرفته. اعضای کانال تلگرام هم محرمانه هستش و شخص دیگه ای نمیبینه. شما بصورت ناشناس خرید می‌کنید ما حتی اسم و شماره شمارو نمیگیریم. هنگام پاسخ دهی هم درصد بالا نزنید که تجدید آزمون نشید»

با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید!

این کانال تلگرامی مدعی است سؤالات به همراه پاسخ‌نامه تمامی آزمون‌های سراسری توسط این کانال قابل فروش است.

پیش از این نیز این کانال تلگرامی از شبکه‌سازی‌اش برای دستیابی به سوالات آزمون‌ها خبر داده بود؛ با این وجود هنوز از سوی مسئولان واکنشی را در این رابطه شاهد نبودیم و تنها بر اساس پیگیری‌های خبرنگار فارس مشخص شده که در این رابطه پرونده‌ای در دادستانی تهران تشکیل شده است.

انتظار می‌رود قوه قضائیه و دیگر نهادهای ذی‌ربط با جدیت به موضوع ورود کرده و با تعیین تکلیف آن دست سودجویان و سوءاستفاده گران را کوتاه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج