۱۴۱۴۸۲۹
۵۱۴
۵۱۴
پ

هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد

نماینده تهران در مجلس گفت: در خصوص لایحه عفاف و حجاب گزارش تهیه شد و در صحن هم مطرح گردید؛ بنابراین باید ۳۲ دستگاه نسبت به این مسئله ورود کنند اما متاسفانه فقط ۲ دستگاه ورود کردند که یکی وزارت کشور بود و دیگری هم فراجا بوده است.

ایلنا: نماینده تهران در مجلس گفت: در خصوص لایحه عفاف و حجاب گزارش تهیه شد و در صحن هم مطرح گردید؛ بنابراین باید ۳۲ دستگاه نسبت به این مسئله ورود کنند اما متاسفانه فقط ۲ دستگاه ورود کردند که یکی وزارت کشور بود و دیگری هم فراجا بوده است.

هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد

مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، در نطق میان دستور (سه شنبه ۲۸ فروردین ماه) خود در نشست علنی مجلس گفت: از ۷۵ سال پیش تاکنون که صهیونیست ها بخشی از خاورمیانه را گرفته اند و ادعا کردند که بیش تر از این نیز حقشان هستند و دیگران نیز صهیونیست ها را حمایت کردند اما هر بار که اعراب با هم یکی می شدند و در مقابل اسرائیل می ایستادند معمولا این ها شکست می خوردند ولی در جنگ ۳۲ روزه و به دنبال آن طوفان الاقصی پس از پیروزی انقلاب با وعده صادق تحقق پیدا کرد و اقتدار مسلمان ها را نشان داده است و این افتخاری است که باعث خوشنودی اهل ایمان می شود.

وی افزود: از نیروهای مسلح و همه کسانی که در این راستا تلاش کردند سپاسگزاریم و به روح سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار زاهدی از درگاه الهی لطف و رحمت بیش تر طلب می کنیم؛ همچنین از مردم تهران به دلیل اعتماد مجددشان تشکر می کنیم و انشاالله که بتوانیم در تراز نظام و انقلاب خدمت کنیم.

نماینده تهران در مجلس بیان کرد: دوستان عزیز! جهاد تبیین نباید دست کم گرفته شود و به لطف الهی در فضای مجازی و صدا و سیما روی برنامه وعده صادق کار شد و این حرکت قابل تقدیر است بنابراین این مهم بوده که چنین پاسخ کوبنده ای در دنیا مطرح شود که ظالم کیست؟ و مظلوم چه کسی است؟ تبلیغ تاثیر زیادی دارد و ائمه جمعه باید فعالیت کنند تا مردم بیش تر در جریان این موضوع قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: صهیونیست ها کاری نمی توانند بکنند اگر مرد هستند حمله کنند و بیایند درگیر شوند، خودشان هم می دانند که آمریکا با حدود ۶۰ کشور با ایران جنگیده و در هشت سال شکست خورده است، دیگر شما که آدم آنها هستید و نمی توانید هیچ کاری کنید؛ بنابراین شما افرادی هستید که بچه های مدرسه ای را بمباران می کنید و به بیمارستان ها حمله می کنید و شماها نامرد هستید اگر مرد هستید بیایید با رزمنده ها بجنگید شما نمی توانید بجنگید و به این موضوع اعتراف کنید.

آقاتهرانی بیان کرد: در خصوص لایحه عفاف و حجاب گزارش تهیه شد و در صحن هم مطرح گردید؛ بنابراین باید ۳۲ دستگاه نسبت به این مسئله ورود کنند اما متاسفانه فقط ۲ دستگاه ورود کردند که یکی وزارت کشور بود و دیگری هم فراجا بوده است؛ اکنون فراجا پای کار است و همه دستگاه ها باید یاری کنند وزارتخانه ها همگی باید پای کار بیایند همه در این موضوع سهم داریم.

این نماینده تهران گفت: بحث عفاف و حجاب یک جنبه دینی دارد که جای خود دارد و یک جنبه قانونی دارد که ممکن است یکی بگوید هیچ دینی ندارم خب نداشته باش اما کشور ما قانون دارد این موضوع در ۴۳ سال پیش در شواری انقلاب فرهنگی آمده است و به هر دلیل بعضی ها عمل نکردند اما الان برای بار سوم به شورای نگهبان رفته و انشاالله فردا بپذیرند و آخرین مرحله آن باشد و طوری نشود که فقط فراجا وسط میدان باشد قطعا مجلس هم یاری می کند. عفاف و حجاب وجهه سیاسی، اخلاقی و اجتماعی و شرعی و دینی دارد، بنابراین هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از آن وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در خارج قوانینی که دارند محکم می نویسند، بنابراین قوانین باید بازدارنده باشد؛ لذا ۴۰ ماده عفاف و حجاب مربوط به دستگاه ها است و ۳۰ ماده شامل جرم انگاری می شود که حدود ۶ هزار ۷۰۰ نفر ساعت فقط کمیسیون فرهنگی برای این موضوع کار کرده و به همین اندازه هم کمیسیون قضایی روی آن کار کرده است در ضمن دولت باید ورود کند و تقاضا این است که همه وزرا سرخط شوند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج