adexo3
۱۴۱۵۰۰۶
۶۰۳
۶۰۳
پ

راه‌هایی طلایی برای رهایی از کبد چرب

آیا اغلب در سمت چپ شکم احساس خستگی و ناراحتی می‌کنید، این‌ها ممکن است نشانه‌ای از بروز مشکلاتی برای کبد یا چرب شدن آن باشد. اما در مراحل ابتدایی شاید بتوان با پیروی از یک رژیم غذایی سالم به همراه مصرف قرص از پیشرفت روند چرب شدن کبد پیشگیری کرد.

هشمهری آنلاین: آیا اغلب در سمت چپ شکم احساس خستگی و ناراحتی می‌کنید، این‌ها ممکن است نشانه‌ای از بروز مشکلاتی برای کبد یا چرب شدن آن باشد. اما در مراحل ابتدایی شاید بتوان با پیروی از یک رژیم غذایی سالم به همراه مصرف قرص از پیشرفت روند چرب شدن کبد پیشگیری کرد.

راه‌هایی طلایی برای رهایی از کبد چرب

کبد عضوی است که می‌تواند به طور طبیعی خود را سم زدایی کند و یک سری نوشیدنی‌های ساده می‌توانند به سم زدایی بهتر و موثرتر کبد کمک کنند و سلامت آن را بهبود بخشد. در این مطلب به پنج نوشیدنی ساده اشاره می‌کنیم که ممکن است به سم زدایی کبد کمک کنند.

شیر طلایی

راه‌هایی طلایی برای رهایی از کبد چرب

زردچوبه حاوی کورکومین (ترکیبی با خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی) است. شیر زردچوبه که به عنوان شیر طلایی نیز شناخته می شود، ترکیبی است از زردچوبه با شیر گرم و کمی فلفل سیاه این ترکیب سبب می‌شود جذب زردچوبه را افزایش دهد. این نوشیدنی تسکین دهنده می‌تواند به سلامت کبد کمک کند.

چغندر

راه‌هایی طلایی برای رهایی از کبد چرب

چغندر سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و ترکیباتی مانند بتالین است که از عملکرد کبد حمایت کرده و به سم زدایی آن کمک می‌کند. نوشیدن آب چغندر تازه یا افزودن چغندر به اسموتی می‌تواند به سلامت کبد کمک کند.

چای کاسنی زرد

راه‌هایی طلایی برای رهایی از کبد چرب

چای ریشه کاسنی زرد به دلیل خاصیت سم زدایی کبد شناخته شده است. به تحریک تولید صفرا کمک کرده و از عملکرد کبد پشتیبانی می‌کند. چای ریشه کاسنی زرد را در آب داغ دم کنید و آن را به طور منظم بنوشید تا به سم زدایی کبد کمک کرده باشید.

چای سبز

راه‌هایی طلایی برای رهایی از کبد چرب

چای سبز حاوی کاتچین‌ها ( آنتی اکسیدان‌های قوی که نشان داده شده از کبد در برابر آسیب محافظت می‌کنند) و روند سم زدایی آن را تقویت می‌کند. برای حمایت از سلامت کبد روزانه یک یا دو فنجان چای سبز بنوشید.

آب لیمو

راه‌هایی طلایی برای رهایی از کبد چرب

روز خود را با یک لیوان آب لیموی گرم شروع کنید. لیمو سرشار از ویتامین C است که آنزیم‌های سم زدایی کبد را تحریک کرده و به تولید صفرا (ماده‌ای که در تجزیه چربی‌ها در کبد موءثر است) کمک می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج