adexo3
۱۴۱۶۶۵۰
۶۶۲۶
۶۶۲۶
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه (ادکلن های ست فوق العاده)

شما چقدر با سایر عطرهای مشترک آشنایی دارید؟ می دانید نت های آنها دارای چه طبعی هستند؟ در این مقاله این موضوع را کامل شرح داده و انواع آنها را معرفی کرده ایم.

با خرید بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه می توانید استایلتان را با همسرتان ست کنید و در مهمانی ها بدرخشید. بسیاری از خوشبوکننده ها مانند عطر باکارات رژ جنسیت نمی شناسند، به همین دلیل گزینه ای عالی برای استفاده زوج ها هستند. این عطر جزو رایحه های لوکس با قیمت مناسب است.

اما باکارات تنها عطر فوق العاده مشترک نیست، شما چقدر با سایر عطرهای مشترک آشنایی دارید؟ می دانید نت های آنها دارای چه طبعی هستند؟ در این مقاله این موضوع را کامل شرح داده و انواع آنها را معرفی کرده ایم.

معرفی لیست بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه

ادکلن های مشترک زنانه و مردانه از ترکیب نت هایی تولید می شوند که مناسب برای آقایان و خانم ها هستند. این محصولات معمولاً قیمت بالایی در بازار ندارند. مثلاً قیمت عطر مگاماره نسبتا مناسب بوده و به سادگی می توانید آن را تهیه کنید.

اما به نظر شما، بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه چیست؟ مشخصه های این محصول چه هستند و چرا باید آن را بخریم؟

جووی پاریس پرایوت لیبل

سسیل زاروکیان در سال 2011 در کشور فرانسه عطری را برای کمپانی جووی پاریس تولید کرد که هم اکنون بسیاری از آقایان و خانم ها تمایل به استفاده از آن را دارند. این خوشبوکننده مانند عطر ساواج بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه محسوب می شود.

این محصول دارای طبعی گرم است، بنابراین خانم ها و آقایان امکان استفاده از آن را در روزهای سرد سال دارند. این خوشبوکننده قطعا با گروه بویایی شرقی گلی خود می تواند لبخند را به لب هایتان هدیه دهد و مکمل جذابیتتان در هر موقعیتی باشد.

نت های ابتدایی: خس خس ، چرم ، پاپیروس

نت های میانی: نعناع هندی ، چوب صندل سفید

نت های پایانی: لابدانیوم

تام فورد لاست چری

تام فورد لاست چری از جمله عطرهای محبوب زنانه و مردانه است که در کشور ایالات متحده در سال 2018 تولید شد. این محصول جزء عطرهای گران قیمت بازار است که با گروه بویایی شرقی گلی مشامتان را نوازش می دهد. اگر در زمینه بودجه برای خرید خوشبوکننده مشکلی ندارید، توصیه می کنیم حتما با خرید این محصول جذابیت را به استایلتان هدیه دهید.

نت های ابتدایی: بادام، آلبالو

نت های میانی: رز ، یاس، آلبالو

نت های پایانی: دانه تونکا ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، بلسان پرویی

بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه (ادکلن های ست فوق العاده)

کلایو کریستین جامپ اپ اند کیس می هدونیستیک 2021

جولی پلوچت عطار کلایو کریستین جامپ اپ اند کیس می هدونیستیک 2021 است که این محصول را در کشور انگلستان تولید کرد. این خوشبوکننده با گروه بویایی شرقی چوبی به تمام خانم ها و آقایانی پیشنهاد می شود که به عطرهایی بر پایه چوب علاقه دارند. نت های ابتدایی، میانی و انتهایی این محصول هر کدام به گونه ای مشام نواز هستند و لبخند رضایت را از خرید به لب هایتان می آورند.

نت های ابتدایی: ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، بهار نارنج، گریپ فروت ، سالویا اسکلاریا، برگ بنفشه ، چای میت، آلبالو

نت های میانی: ریشه زنبق، یاس، تنباکو ، پاپیروس

نت های پایانی: دانه تونکا ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید ، چرم ، لابدانیوم، چوب کشمیر

اورتو پاریسی مگاماره (مگامار)

یکی از متفاوتترین عطرهای دنیا که برای خانم ها و آقایان تولید شده، اورتو پاریسی مگاماره است که با گروه بویایی معطر آبزی قطعا تعجب و البته حس خوبی را در درونتان بر می انگیزد. الکساندرو گولتیوی این محصول را برای برند اورتو پاریسی در کشور ایتالیا و در سال 2019 تولید کرد. هر چند مدت زمان زیادی از تولید این محصول نمی گذرد، اما به دلیل روایح خاص توانست در بیشتر کشورهای جهان از جمله ایران محبوبیت زیادی به دست بیاورد.

نت های ابتدایی: آب دریا ، پرتقال، بنفشه ، فلفل، آب

نت های میانی: آب دریا، اسطوخودوس ، ترکیبات سبز، جلبک دریایی، چای ، نمک

نت های پایانی: مشک، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، عنبر

بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه (ادکلن های ست فوق العاده)

زرجوف اربا پورا

لورا سانتاندر و کریستین کاربنل عطارهای معروف زرجوب اربا پورا هستند که این محصول را برای برند زرجوف در سال 2019 و در کشور ایتالیا تولید کردند. زرجوف اربا پورا دارای گروه بویایی رایحه های شرقی است که مشامتان را نوازش می دهد و حس خوبی در درونتان به وجود می آورد.

شما می‌توانید با استفاده از این خوشبوکننده یک استایل جذاب به همراه همسرتان داشته باشید و در مهمانی ها تبدیل به ستاره جمع شوید.

نت های ابتدایی: ترنج ، پرتقال، لیمو ترش

نت های میانی: میوه‌جات

نت های پایانی: مشک، کهربا، وانیل

پارفومز د مارلی هالتین (هالتان)

پارفومز د مارلی محصولی به نام هالتین را در سال 2021 تولید و روانه بازار کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست نظر بسیاری از آقایان و خانم های علاقه مند به عطر و ادکلن را جلب کند. این محصول دارای گروه بویایی چوبی معطر است و در کشور فرانسه توانسته محبوبیت زیادی به دست بیاورد. هم اکنون بسیاری از آقایان و خانم های ایرانی نیز تمایل به استفاده از این خوشبوکننده دارند.

نت های ابتدایی: ترنج ، اسطوخودوس ، سالویا اسکلاریا

نت های میانی: پرالین، زعفران

نت های پایانی: سدر، عود

فردریک مال کارنال فلاور

دومینیک روپیون از عطارهای معروف فرانسوی است که عطرهای زیادی را طراحی کرده که از جمله آنها می توان به فردریک مال کارنال فلور اشاره کرد. این محصول دارای رایحه های گلی بوده و به دلیل طبع خنک امکان استفاده از آن را در روزهای گرم بهاری و تابستانی دارید.

این خوشبوکننده در سال 2005 تولید شد و در مدت زمان کوتاهی توانست تبدیل به یکی از محبوبترین عطرهای بازار شود.

نت های ابتدایی: ترنج، خربزه، شکوفه پرتقال

نت های میانی: یلانگ یلانگ، گل مریم، یاسمن بزرگ گیا

نت های پایانی: مشک

میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540

فرانسیس کورکجان تولیدکننده عطر باکارات رژ 540 است که این محصول را در سال 2015 در کشور فرانسه تولید کرد. کورکجان معتقد است باکارات رژ 540 با طبعی گرم برای خانم ها و آقایان سرد مزاج بهترین گزینه است. این افراد می توانند این خوشبوکننده را در روزهای سرد پاییزی و زمستانی استفاده کنند و رایحه ای خوش از خود را در فضا بپراکنند.

گروه بویایی میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 شرقی گلی است و برای علاقه مندان به این گروه بویایی قطعا تجربه ای ماندگار به ارمغان می آورد.

نت های ابتدایی: یاس، زعفران

نت های پایه: سدر ، درخت نراد

بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه (ادکلن های ست فوق العاده)

بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه، ارمغان آور جذاب برای همه

با استفاده از بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه جذابیت را برای خود و همسرتان به ارمغان بیاورید. شما می توانید به جای استفاده از ادکلن های متفاوت، با خرید یک ادکلن مشترک حتی در هزینه هایتان صرفه جویی کرده و و آن را با آسودگی در فضاهای مختلف استفاده کنید.

در زمینه انتخاب بهترین عطر مشترک می توانید با کارشناسان حرفه ای فروش این محصولات صحبت کنید. متخصصین با تکیه به تجربه و آگاهی خود در انتخاب بهترین محصول کمکتان خواهند کرد. آنها به منظور تشخیص بهتر حتی درباره طبع و سلیقه شخصی تان نیز سوال هایی می پرسند تا دقیقا عطر یا ادکلنی متناسب با نیازتان را در اختیارتان بگذارند. عطرهای چون باکارات و مگاماره جزو محبوب ترین عطرها در بین خوشبوکننده های مشترک هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج