۱۴۱۸۹۶۵
۵۴۱
۵۴۱
پ

رپورتاژ آگهی

تأثیر عینک بر تیپ و قیافه شما

شما این توانایی را دارید که با خرید مدل‌های شیک این محصول علاوه‌بر داشتن ظاهری حرفه‌ای، از چشمان خود نیز محافظت کنید.

تأثیر عینک بر تیپ و قیافه شما

مدل‌های مختلفی از اکسسوری وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها عینک‌های طبی و آفتابی است. عینک‌های آفتابی در واقع وسایلی هستند که کاربردهای گوناگونی را به شما ارائه می‌دهند. شما این توانایی را دارید که با خرید مدل‌های شیک این محصول علاوه‌بر داشتن ظاهری حرفه‌ای، از چشمان خود نیز محافظت کنید.

این محصول قادر است تا از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند. این کار نیز با استفاده از شیشه پلاریزه و ضد UV انجام می‌گیرد. همراه ما باشید تا در ادامه دلایلی که باعث تأثیر عینک بر جذابیت شما می‌شوند صحبت کنیم.

عینک؛ مهم‌ترین اکسسوری برای مردان و زنان

مردان و زنان به اکسسوری‌های استایل نیاز دارند. در واقع این وسایل قادر به تقویت و تکمیل استایل هرکسی بوده و بیشترین جذابیت را به آن‌ها می‌بخشند. عینک‌های طبی و آفتابی از محبوب‌ترین این محصولات به‌حساب می‌آیند.

در واقع با گذاشتن عینک روی چشمان‌تان، تغییرات بسیار زیادی در صورتتان ایجاد می‌شود. به‌طور مثال، چشمان شما درشت‌تر دیده شده و متفکرتر دیده می‌شوید. ازطرف‌دیگر مدل فریم آن نیز می‌تواند به‌شکل مستقیمی در فرم صورت شما تأثیر داشته باشد.

دلایل تأثیر عینک بر جذابیت ظاهری

تأثیر عینک بر تیپ و قیافه شما

شاید با خودتان فکر کنید که چرا یک اکسسوری باید به این اندازه در زیبایی و جذابیت ظاهری ما تأثیر داشته باشد؟ در پاسخ باید گفت که دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد. مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه باهم بررسی می‌کنیم.

ایجاد تناسب بین صورت و فریم

اولین دلیلی که می‌خواهیم برای این موضوع بررسی کنیم، ایجاد تناسب بین صورت و فریم است. فرم صورت افراد در ظاهر آن‌ها تأثیر زیادی دارد. درست است که هرکسی با هر فرم صورتی زیبایی‌های خود را دارد؛ اما در برخی شرایط با پوشیدن برخی اکسسوری‌ها، فرم صورت بهتر دیده می‌شود.

شما این قابلیت را دارید که به‌طور حرفه‌ای این کار را با فریم عینک انجام دهید. تنها کافی‌است بسته به فرم و اندازه صورت خود یک فریم انتخاب کرده و سپس لنز مد نظر را روی آن قرار دهید. فریم‌های مختلفی مانند بیضی، دایره، مستطیل، مربع و چندضلعی وجود دارند که هرکدام به یک فرم صورت می‌آیند.

خوش‌فکر به‌نظر رسیدن

به‌احتمال زیاد به این موضوع فکر کرده‌اید که با گذاشتن عینک روی چشمان خود، متفکر و حرفه‌ای‌تر دیده می‌شوید. این موضوع یک امر عادی بوده و دلیل آن نیز به گذشته بر می‌گردد. در زمان‌های گذشته تنها افرادی که زیاد مطالعه می‌کردند این محصول را استفاده می‌کردند.

با گذشت زمان افراد بیشتری به این محصول نیازمند شده و باعث شد تا هرکسی که از آن استفاده می‌کند، یک فرد مطالعه‌گر دیده شود. به همین دلیل است که بسیاری از مهندسان و مدیران در جلسات مهم کاری از این اکسسوری استفاده می‌کنند.

ارائه نکاتی درباره شخصیت شما

با زدن یک مدل از این اکسسوری اطلاعات زیادی را به ‌طرف مقابل خود می‌دهید. در واقع این موضوع به‌دلایل مختلفی بر‌می‌گردد که مهم‌ترین آن سلیقه است. سلیقه شما ظاهر این محصول را انتخاب می‌کند. اگر فریم‌های ساده و نازک استفاده کرده باشید، قطعا فردی ساده‌پسند هستید.

اما افرادی که سراغ فریم‌های ضخیم با اشکال چندضلعی می‌روند شخصیت پیچیده‌تری داشته و همیشه دنبال جدیدترین مدها هستند. پس باید به این موضوع توجه کنید که ظاهر این اکسسوری ازطرف شما صحبت می‌کند. به همین دلیل مدل‌هایی را تهیه کنید که شما را به بهترین شکل نمایش می‌دهند.

همراه بودن با مد روز

قطعا این را می‌دانید که استفاده از جدیدترین مدل‌های اکسسوری باعث به‌روزشدن شما خواهد شد. در واقع بسیاری از افراد به‌دلیل توجه‌نکردن به استایل خود، از این محصولات استفاده نمی‌کنند. این موضوع باعث شده تا کمی عقب‌تر از مد روز باشند.

چنین موضوعی باعث شده تا امروز هرکسی که از این محصولات مانند عینک ‌آفتابی یا طبی استفاده می‌کند، یک شخص به‌روز شناخته شود. اگر می‌خواهید همانند دیگران به‌روز دیده شوید، بهتر است سراغ مدل‌های جدید و خاص این محصول رفته و آن‌ها را سفارش دهید.

نشان‌دادن چهره به شکل متقارن

قراردادن عینک روی چشم باعث می‌شود تا صورت شما به‌شکلی متقارن دیده شود. صورت به‌شکل طبیعی خود دارای تقارن بوده و 2 طرف آن یکسان است؛ اما باز هم تفاوت‌های جزئی در برخی از بخش‌های طرفین آن به‌وجود آمده که باعث نامتقارنی می‌شود.

برای حل این موضوع بهترین کار استفاده از عینک‌های حرفه‌ای است. این محصول به‌دلیل داشتن شکل یکسان در طرفین خود، بالانسی فوق‌العاده در چهره شما ایجاد می‌کند. این یعنی پس‌از قراردادن آن روی چشمان خود، ظاهر شما تقویت شده و به‌شکلی یک‌دست و متقارن دیده می‌شود.

مرموز کردن چهره

اگر به‌جای استفاده از عینک‌های معمولی، مدل‌های آفتابی یا همان دودی را روی چشمان خود بگذارید، قطعا چهره و شخصیت شما مرموز خواهد شد. اصلی‌ترین دلیل استفاده از این محصول نیز همین است. بسیاری از افراد برای اینکه مرموز دیده شوند این اکسسوری را خریداری کرده و روی چشم‌هایشان می‌گذارند.

البته باید توجه داشته باشید که این کار را بادقت فراوان انجام دهید. به‌طور مثال، باید فریمی را تهیه کنید که تمام چشم شما را بپوشاند؛ در غیر این صورت چنین موضوعی ممکن نخواهد بود. با انجام این کار از ورود اشعه‌های مضر به درون شبکیه چشم نیز جلوگیری خواهید کرد.

خرید شیک‌ترین عینک‌آفتابی

تأثیر عینک بر تیپ و قیافه شما

دیدیم که یک عینک چگونه می‌تواند به‌عنوان اکسسوری خاص و جذاب در قیافه شما تأثیر بگذارد. برای خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنید. خرید عینک اصل در دیجی‌کالا به ساده‌ترین روش ممکن قابل‌ انجام است. قیمت محصولات این فروشگاه مناسب بوده و به‌همراه بیشترین تنوع به شما ارائه می‌شود.

جمع‌بندی

نمونه‌های مختلفی از اکسسوری وجود دارد؛ یکی از مهم‌ترین آن‌ها که توسط مردان و زنان در مدل‌های مختلف استفاده می‌شود، عینک است. این محصول در مدل‌های طبی و آفتابی موجود بوده و بین افراد محبوبیت زیادی دارد. دلیل این موضوع نیز تأثیر بالای آن در شیک دیده‌شدن است.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث زیباتر شدن تیپ شما می‌شود. از مهم‌ترین آن‌ها باید به مرموز کردن چهره و متقارن نشان‌دادن آن اشاره کرد. در این مطلب تمامی دلایلی که برای این موضوع وجود داشت را بررسی کردیم. برای خرید هرگونه مدل از این محصول می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کرده و سفارش خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج