۱۴۱۹۲۳۱
۱۶۱
۱۶۱
پ

رپورتاژ آگهی

تعمیر کمپرسور اسکرو در تهران : معرفی ۷ مرکز

اگر به هر دلیلی کمپرسور اسکروتان دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشت بهتر است لیستی از بهترین تعمیرکاران کمپرسور اسکرو را در دست داشته باشید تا اطمینان داشته باشید بعد از تعمیر کمپرسور اسکرو شما مثل روز اول کار خواهد کرد.

اگر به هر دلیلی کمپرسور اسکروتان دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشت بهتر است لیستی از بهترین تعمیرکاران کمپرسور اسکرو را در دست داشته باشید تا اطمینان داشته باشید بعد از تعمیر کمپرسور اسکرو شما مثل روز اول کار خواهد کرد.

در تهران شرکت های زیادی هستند که خدمات تعمیر کمپرسور اسکرو را ارائه می دهندکه می توان به شرکت کمپرسورسازانCZ، هوایار، آتین صنعت رسپینا، واکیوم پارس، ارزن هواساز پارسیان، زاگرس کمپرسور ایرانیان و پارس کمپرسور...اشاره کرد. در ادامه به معرفی شرکت ها و نکات مهم برای آشنایی با روند تعمیر کمپرسور اسکروآشنا می شویم

تعمیر کمپرسور اسکرو در تهران : معرفی 7 مرکز

شرکت کمپرسورسازان CZ

کمپرسورسازان CZ، در میان فعالان بازار کمپرسور، به عنوان تولید کننده‌ای مورد اعتماد و خوشنام شناخته می‌شود. این شرکت سابقه‌ای درخشان در ارائه انواع کمپرسور پیستونی، کمپرسور اسکرو، درایر تبریدی و درایر جذبی دارد.

اما آنچه کمپرسورسازان CZ را از سایر رقبا متمایز می‌کند، خدمات پس از فروش و پشتیبانی بی‌نظیر آن است. این شرکت به عنوان تنها کمپرسورسازان خانوادگی فعال در ایران، پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته را حتی در ایام تعطیل، برای مشتریان خود فراهم کرده است.

شماره تماس : 02146849627

اما تعهد و مسئولیت‌پذیری این شرکت فراتر از مشتریان خود می‌رود. کمپرسورسازان CZ به مشکلات و سوالات سایر مصرف کنندگان کمپرسور باد، حتی اگر مشتری این شرکت نباشند نیز رسیدگی می‌کند و با ارائه راهنمایی‌های تخصصی، یاری‌گر آنها در حل چالش‌هایشان است.

همانطور که در سایت این شرکت آمده است:

بنیان گذار این شرکت آقای امیر مختار صفوی ابتدا فعالیت خود را در سال ۱۳۶۰ با طراحی و تولید قالب های صنعتی شروع کرد و در طول این مسیر افتخار همکاری با بسیاری از صنایع کشور را بدست آورد که در این بین می توان به ساخت قالب های سیلندر و سر سیلندر برای خط ریخته گری شرکت ایران خودرو و همچنین ساخت بیش از ۵۰ مدل ریخته گری قطعات صادراتی دیسک و Pressure plate برای شرکت Valeo فرانسه اشاره کرد. در سال ۱۳۸۵ بطور جدی تصمیم به فعالیت تخصصی در زمینه طراحی ساخت کمپرسور باد و درایر (خشک کن) صنعتی گرفت. با توجه به سابقه طولانی و درخشان خود در زمینه طراحی و ساخت قالب های خودرویی توانست کمپرسور هایی که طراحی کند که نه تنها دارای عمر بسیار طولانی هستند بلکه به لحاظ قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

تعمیر کمپرسور اسکرو در تهران : معرفی 7 مرکز

خدمات تخصصی تعمیر کمپرسور اسکرو در تهران

یکی از بارزترین ویژگی‌های کمپرسورسازان CZ، ارائه خدمات تخصصی تعمیرات کمپرسور اسکرو است. تیمی مجرب و کارآزموده از متخصصان این شرکت، با استفاده از دانش روز دنیا و تجهیزات پیشرفته، کلیه عیوب و مشکلات کمپرسور اسکرو شما را به طور دقیق شناسایی و رفع می‌کنند.

مزایای تعمیرات کمپرسور اسکرو در کمپرسورسازان CZ

  • انجام تعمیرات توسط متخصصان مجرب و کارآزموده
  • استفاده از قطعات یدکی اصل و باکیفیت
  • ارائه ضمانت و گارانتی معتبر برای تعمیرات انجام شده
  • قیمت‌گذاری منصفانه و مقرون به صرفه
  • سرویس دهی سریع و به موقع

شرکت هوایار

همانطور که در سایت این شرکت آمده است:

شرکت هوایار (سهامی خاص) با پشتوانه بیش از بیست سال تلاش و فعالیت متعهدانه در عرصه تولید انواع کمپرسور هوا و گاز، توربواکسپندر، گازهای صنعتی و تجهیزات جانبی پاسخگوی نیازهای متنوع و به روز صنایع داخلی است.

این شرکت با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و کارآزموده و تجهیزات پیشرفته، خدمات کاملی را در زمینه عیب‌یابی، تعمیر و نگهداری انواع کمپرسورهای هوا، اعم از پیستونی، اسکرو، سانتریفیوژ و ... ارائه می‌دهد.

تعمیر کمپرسور اسکرو در تهران : معرفی 7 مرکز

شرکت آتین صنعت رسپینا

شرکت آتین صنعت رسپینا با شماره ثبت ۴۶۸۴۳۵ از سال ۱۳۸۵ به صورت رسمی کار خود را آغاز نموده و برنامه ی مدون و از پیش تعیین شده ای جهت رفع نیاز به واردات کالاهای اساسی مانند کمپرسور و پمپ های پالایشگاهی ، نیروگاهی و پتروشیمی دارد.

شرکت آتین صنعت رسپینا مجهز به دستگاههای پیشرفته جهت تولید انواع قطعات در بخش دوار ازقطر یک میلیمتر تا قطر ۳۰۰۰ میلیمتر و در بخش قطعات تخت از کوچکترین باکس مورد نیاز تا ابعات ۲۰۰۰x۲۰۰۰x۲۰۰۰ را به صورت CNC ماشین کاری نموده و بسته به نوع تلرانس لحاظ شده برای هرقطعه عملیات لپینگ ، سنگ زنی ، پولیش کاری و … در داخل شرکت انجام می پذیرد.

شرکت واکیوم پارس

با بیش از 30 سال سابقه فعالیت درخشان، صنایع واکیوم پارس به عنوان مرجعی قابل اعتماد در زمینه تولید کمپرسور در کشور شناخته شده است تسلط بر دانش فنی روز دنیا و بهره‌مندی از مهندسین مجرب، این شرکت را به انتخابی ایده‌آل برای تعمیر کمپرسور تبدیل کرده است.

شرکت ارزن هواساز پارسیان

این شرکت از دانش و تخصص لازم برای تعمیر انواع کمپرسورهای اسکرو این برند برخوردار است. تکنسین های مجرب این شرکت می توانند مشکل کمپرسور اسکرو شما را به طور دقیق عیب یابی کنند. ارزن هواساز پارسیان خدمات سرویس و نگهداری کمپرسورهای اسکرو را نیز ارائه می دهد تا از عملکرد صحیح و طول عمر بیشتر آنها اطمینان حاصل شود.

شرکت زاگرس کمپرسور ایرانیان

زاگرس کمپرسور ایرانیان علاوه بر طراحی، ساخت و ارائه پکیج‌های خاص سیستم‌های هوا و گاز فشرده، خدمات تعمیر کمپرسور را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

موسسان و مدیران این شرکت که همگی مهندسین باتجربه و با تلاش بی‌وقفه، در سال 1394 موفق به طراحی، ساخت و راه‌اندازی اولین کمپرسور اسکرو گاز طبیعی ضد انفجار شدند. این شرکت با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب و متخصص و با استفاده از قطعات یدکی اصل، تعمیرات کمپرسور را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

شرکت پارس کمپرسور

پارس کمپرسور با همکاری شرکت‌های خارجی معتبر، قادر به طراحی و تامین کمپرسورهای خاص مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ در صنایع مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌ها می‌باشد. پارس کمپرسور علاوه بر تولید، خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی انواع کمپرسور را نیز ارائه می‌دهد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج