adexo3
۱۴۲۰۱۹۵
۱۲۲
۱۲۲
پ

۱۰ مورد از بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو در تهران را بشناسید

در ادامه این مطلب به معرفی ۱۰ مورد از بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو در تهران می‌پردازیم تا شما با شناخت این کلنیک‌ها بهترین خدمات پوست و مو را دریافت کنید.

امروزه افراد حاضر در جامعه پیش از گذشته به سلامت پوست و موی خود اهمیت می‌دهند. البته بیشتر افرادی که به سلامت پوست و موی خود اهمیت می‌دهند، با استفاده از روش‌های خانگی و سنتی تدابیر درمانی را دنیال می‌کنند با اینکه برای رسیدگی اساسی به پوست مو می‌توان به کلینیک های تخصصی در این زمینه مراجعه کرد.

چرا باید به کلینیک زیبایی پوست و مو مراجعه کنید؟

باید بدانید مراقبت از پوست و مو در صورت عدم استفاده از روش‌های نوین و کابردی ممکن است نتایج عکس به همراه داشته باشد. با مراجعه به کلینیک زیبایی پوست و مو می‌توانید با خیال آسوده با استفاده از روش‌های اصولی به ظاهر زیباتر برسید و علاوه بر این در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. در کلینیک های زیبایی پوست مو کادر متخصصی حضور دارند که می‌توانند با روش‌ها اصولی زیبایی و سلامت شما را به بهترین شکل تضمین کنند.

ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو

قبل از آشنایی با بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو در تهران بهتر است برخی از ویژگی‌های این کلینیک را بشناسید. برخی از ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو عبارت از موارد زیر هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • داشتن پروانه تخصصی از وزارت بهداشت
  • داشتن تجهیزات مدرن و کابردی
  • حضور کادر حرفه‌ای و خوش برخورد
  • برخورد مناسب با مراجعین
  • محیط بهداشتی
  • قیمت مناسب و معقول

۱۰ مورد از بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو در تهران 

در ادامه با بررسی ویژگی های مربوط به بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو، به معرفی ۱۰ مورد از بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو در تهران می‌پردازیم:

کلینیک دکتر میرحاجی - پزشک متخصص زیبایی

یکی از بهترین کنیک‌هایی که می‌توانید برای خدمات زیبایی پوست و مو به آن مراجعه کنید، کلینیک دکتر میرحاجی است. دکنر میرحاجی با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری در زمینه زیبایی پوست و مو می‌توانند این اطمینان را به شما بدهند که با مراجعه به این کلینیک می‌توانید بهترین خدمات زیبایی را دریافت کنید.

10 مورد از بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو در تهران را بشناسید

۰۲۱-۲۲۰۱۷۱۳۲

۰۹۱۲۶۴۰۸۴۱۹

میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، پلاک ۵، طبقه ۵، واحد ۵

کلینیک تخصصی پوست و مو باربد

یکی دیگر از کلینیک‌های شناخته شده در زمینه جوانسازی و بهبود ظاهر کلینیک باربد است. این کلینیک به همراه کادر متخصص و حرفه‌ای در زمینه زیبایی می‌تواند نتایج بسیار خوبی برای شما فراهم کند. استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و انجام تمامی خدمات مربوط به پوست مو ویژگی مهم کلینیک باربد است که می‌تواند خیال شما را از مراجعه به این مرکز آسوده کند.

10 مورد از بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو در تهران را بشناسید

۰۲۱-۲۲۲۰۸۲۶۰

۰۹۱۰۵۵۹۵۳۲۳

تهران، خیابان اندرزگو (شرق به غرب)، نرسیده به چهار راه قیطریه، جنب بانک کارآفرین، پلاک ۴۱، واحد ۴

کلینیک زیبایی اورانوس - با مجوز رسمی وزارت بهداشت

مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و  بهره‌گیری از متخصصین مجرب و پرسنل دوره دیده، نکات مهمی هستند که می‌تواند انتخاب کلینیک زیبایی اورانوس را برای شما آسان کنند. با مراجعه به این مرکز می‌توانید از بهترین امکانات استفاده کرده و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

10 مورد از بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو در تهران را بشناسید

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

جنت آباد جنوبی، میدان چهارباغ، مجتمع سبز، پلاک ۱۴۸، طبقه ۵، واحد ۶۳

کلینیک تخصصی دریتا

یکی دیگر از کلینیک‌های زیبایی که می‌توانید با خیال آسوده به آن مراجعه کنید کلینیک تخصصی دریتا است. این کلینیک با مدیریت مهدی شایقی خدماتی مانند لیفت سانترال لب، بلفاروپلاستی، هایفو تراپی و جوانسازی و فیشیال انجام می‌دهد.

۰۲۱-۲۶۴۵۰۱۹۹

۰۹۱۲۰۳۰۴۲۳۳

اقدسیه، خیابان موحد دانش، بالاتر از سفارت چین، روبه روی مرکز خرید آوا سنتر، پلاک ۸۴، ساختمان نیما، طبقه سوم، واحد ۱۲، مطب متخصصین دریتا

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف با تلاش در جهت ارائه خدمات استاندارد و به روز چه از نظر علمی و چه از نظر فن آوری در کنار حفظ حق فردی و اجتماعی بیمار می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای داشتن یک چهره زیباتر باشد.کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است.

10 مورد از بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو در تهران را بشناسید

۰۲۱-۲۷۴۳۷

۰۹۰۳۵۰۱۹۰۹۳

خیابان دکتر شریعتی، بلوار میرداماد، رودبار شرقی، پلاک ۴۷، ساختمان پزشکان رودبار، طبقه پنج

کلینیک دکتر مهشید طالبی

کلینیک دکتر مهشید طالبی از سال ۱۳۸۸ در مطب پزشکی مشغول به ارائه ی کلیه خدمات درمانی پوست و زیبایی ازجمله تزریق بوتاکس ، ژل ، لایه برداری و جوانسازی و …. می باشد. دکتر طالبی با تحصیلات در زمینه زیبایی و کسب تجربه در طی این سال‌ها می‌توانند گزینه مناسبی برای انتخاب باشند.

10 مورد از بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو در تهران را بشناسید

۰۲۱-۲۲۲۵۱۲۲۵

۰۹۰۰۲۲۵۲۰۵۲

شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، کوچه مرشدی، پلاک ۴، ساختمان کیانمهر، طبقه ۵، واحد۹

کلینیک زیبایی آوینا

کلینیک زیبایی آوینا با ارائه خدمات باکیفیت زیبایی با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا و برگرفته از کادر مجرب همواره اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. شما با مراجعه به این کلینیک می‌توانید بدون صرف وقت و تنها با یک بار مراجعه از تمامی مزایای این کلینیک بهره‌مند شده و با رضایت و آرامش‌خاطر به نتیجه مورد نظر خود دست یابید.

10 مورد از بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو در تهران را بشناسید

۰۹۱۲۹۲۵۲۵۰۶

۰۹۱۲۰۴۳۴۳۹۷

آدرس تهران، ونک، گاندى جنوبى، خیابان٢١، پلاک٢٣

کلینیک زیبایی کایاک

مزوتراپی مو، مزوتراپی صورت، میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، کاموفلاژ، کربکسی تراپی، پاکسازی صورت، پاکسازی بدن، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، هایفوتراپی و انواع ویزیت‌های درمانی پوست از جمله خدماتی هستند که افراد با مراجعه به کلینیک زیبایی کایاک می‌تواند به آن دسترسی داشته باشند.

۰۲۱-۲۶۷۲۲۸۱۴

۰۹۲۰۳۲۳۲۳۰۸

تهران، پاسداران، نگارستان ششم، پلاک ۵۵، واحد ۳

مرکز زیبایی اسپیناس

با مراجعه به کلینیک پوست و موی اسپیناس، می‌توانید انواع خدماتی مربوط به زیبایی پوست و مو را به بهترین شکل تجربه کنید. لازم به ذکر است که تمامی خدمات زیبایی در این مرکز تحت نظر پزشک انجام شده و کاملا مطمئن می باشد.

۰۲۱-۲۲۶۱۲۴۳۸

۰۹۳۳۷۰۴۳۶۱۶

خیابان شریعتی ، روبروی مترو قلهک ، کوچه سجاد ، پلاک ۶۶ ، واحد ۷

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج