adexo3
۱۴۲۰۷۷۷
۱۸۹۹
۱۸۹۹
پ

«عامه پسند» به اکران آنلاین فیلم‌نت می‌آید

بخش اکران آنلاین فیلم‌نت از ۲۵ اردیبهشت میزبان فیلم «عامه پسند» با بازی فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری خواهد بود.

بخش اکران آنلاین فیلم‌نت از ۲۵ اردیبهشت میزبان فیلم «عامه پسند» با بازی فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «عامه پسند» اثری از سهیل بیرقی از ساعت ۸ شب سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

 این فیلم ۹۱ دقیقه‌ای در زمان اکران در سینماها توانست توجه منتقدان و مخاطبان را جلب کند.

«عامه پسند» به اکران آنلاین فیلم‌نت می‌آید

برای تماشای فیلم در اکران آنلاین فیلم‌نت نیاز به داشتن اشتراک پلتفرم نیست و با خرید بلیت از بخش سینما آنلاین به قیمت 80 هزار تومان می‌توانید فیلم را تماشا کنید.

در خلاصه داستان «عامه پسند» آمده است: فهیمه میربُد بعد از بیست و هشت سال زندگی مشترک در آستانه شصت سالگی از همسرش جدا می‌شود؛ چک مهریه‌اش را تحویل می‌گیرد و با وسایل شخصی‌اش که اندازه یک چمدان است راهی می‌شود به مقصد زادگاهش. شهرستانی کوچک که همه ساکنین یکدیگر را می‌شناسند و همچنان فضایی سنتی در آن‌جا حکمفرماست. فهیمه حالا با یک برگ چک‌ در شهری کوچک می‌خواهد دوباره از صفر شروع کند و زندگی که خودش دوست دارد را بسازد؛ او می‌خواهد برای خودش فقط برای خودِ خودش زندگی کند!

برخی از عوامل این ملودرام اجتماعی عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: سهیل بیرقی، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، تدوین: هایده صفی یاری، موسیقی: کریستف رضاعی، مدیر تولید: مجید کریمی، صداگذاری و میکس: انسیه ملکی، صدابردار: سعید احمدی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی و رکسانا نیک پور، عکاس: مریم تخت‌کشیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امید شیرانگیز.

بازیگران فیلم فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج