adexo3
۱۴۲۱۱۵۰
۱ نظر
۲۱۷۹
۱ نظر
۲۱۷۹
پ

هتل ارزان در اصفهان کدام است؟

اگر نمی‌خواهید شگفتی‌ها و جاذبه‌های اصفهان را از دست دهید، اما باید با بودجه‌ای محدود سفر کنید، می‌توانید در یک هتل ارزان اصفهان، اقامتی اقتصادی اما دنج داشته باشید. بدون اتلاف وقت، بیایید با چند مورد از این هتل‌ها آشنا شویم.

هتل ارزان در اصفهان کدام است؟

هتل ارزان در اصفهان کدام است؟

اصفهان، نصف جهان، تاریخ، فرهنگ و جاذبه‌های دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد و سفر به این شهر یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌های زندگی شما خواهد بود. شما می‌توانید در سفر خود به اصفهان تاریخ زنده ایران را در میدان نقش‌جهان ببینید، روی پل‌های سی‌وسه پل و خواجو قدم بزنید و با معماری مسجدهای شهر شگفت‌زده شوید.برای تهیه بلیط بندرعباس اصفهان یا رزرو هتل اصفهان علی بابا تنها لازم است به این سایت مراجعه کنید و با تخفیف‌هایی بی‌نظیر، از یک هتل ارزان و سفری اقصادی لذت ببرید.

هتل های ارزان و اقتصادی اصفهان

اگر نمی‌خواهید شگفتی‌ها و جاذبه‌های اصفهان را از دست دهید، اما باید با بودجه‌ای محدود سفر کنید، می‌توانید در یک هتل ارزان اصفهان، اقامتی اقتصادی اما دنج داشته باشید. بدون اتلاف وقت، بیایید با چند مورد از این هتل‌ها آشنا شویم.

هتل سران اصفهان

هتل ارزان در اصفهان کدام است؟

یکی از بهترین هتل‌های ارزان اصفهان، که ۳ ستاره دارد و نسبتا تازه تأسیس است، هتل سران نام دارد. این هتل در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده و در مرکز شهر اصفهان قرار دارد. نه تنها هتل سران دسترسی راحتی به اماکن تفریحی، تجاری و گردشگری دارد، بلکه فاصله آن به ایستگاه مترو نیز تنها یک دقیقه است. شما می‌توانید به آسانی از هتل به ایستگاه مترو رفته،  به قسمت‌های دیگر شهر برسید. همچین برای رسیدن به میدان نقش جهان، باید تنها ۱۵ دقیقه و تا حمام علی قلی آقا، ۵ دقیقه پیاده‌روی کنید.

هتل سه ستاره سران با چهل اتاق با ظرفیت‌های مختلف دارد و همچنین یک آپارتمان رویال با روف‌گاردن و جکوزی در خود جای داده است. هنگام اقامت خود، به صبحانه سلف‌سرویس رایگان، پارکینگ روباز، مینی‌بار، قفل هوشمند و تشک‌های طبی دسترسی خواهید داشت. همچنین امکاناتی مانند استخر و سالن کنفرانس نیز در مجاورت هتل در اختیار شماست. هزینه یک شب اقامت در این هتل با تخفیف در آبان ۱۴۰۱، ۵۵۰،۰۰۰ تومان و بدون تخفیف ویژه علی‌بابا، ۱،۳۵۰،۰۰۰ تومان است.

هتل پارت اصفهان

هتل ارزان در اصفهان کدام است؟

این هتل سه ستاره توانسته نظرات بسیار مثبتی از مهمانان خود دریافت کند و یکی از هتل‌های بی‌نظیر اما ارزان اصفهان است. این هتل ابتدا در سال ۱۳۸۸ افتتاح و سپس در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد. همچنین یکی از مزایای فوق‌العاده هتل پارت، موقیت ممتاز آن نسبت به مقاصد گردشگری است. شما می‌توانید با پایده‌روی در خیابان چهارباغ عباسی، به سی‌وسه پل برسید و به ایستگاه مترو، میدان نقش‌جهان و انواع مراکز خرید نیز نزدیک هستید.

هتل پارت اصفهان ۴۳ اتاق دارد و می‌تواند از خانواده‌ها و گروه‌هایی با تعدادهای مختلف پذیرایی کند. همچنین مهمانان می‌توانند با مراجعه به استخر سرپوشیده، جکوزی و سونا این هتل به رفع خستگی بپردازند. رستوران و کافی‌شاپ هتل با انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از شما هستند. شروع قیمت اقامت در این هتل با تخفیف ویژه علی‌بابا ۴۸۰،۰۰۰ تومان است و بدون آن به ۱،۱۰۰،۰۰۰ تومان می‌رسد.

هتل آوا پلاس اصفهان

هتل ارزان در اصفهان کدام است؟

هتل آوا پلاس دو ستاره دارد و می‌تواند اقامتی دنج و ارزان برای شما رقم بزند. این هتل از سال ۱۳۸۰ به فعالیت مشغول است و با ۲۰ واحد از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. با اقامت هتل آوا پلاس، می‌توانید با طی کردن ۴.۵ کیلومتر به چهل ستون و کاخ هشت بهشت برسید. همچنین پس از پیمودن ۶.۵ کیلومتر مسافت، منظره سی‌وسه پل یا نقش جهان را مقابل خود خواهید دید.

اتاق شما در هتل آوا پلاس امکاناتی مانند صبحانه رایگان، تلویزیون، روم سرویس، مینی‌بار، اینترنت رایگان و تلفن دسترسی خواهید داشت. شروع قیمت اقامت در این هتل از ۴۸۳،۰۰۰ تومان است.

هتل پارس اصفهان

هتل ارزان در اصفهان کدام است؟

شاید یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های اصفهان، هتل پارس باشد. قدمت این هتل به سال ۱۳۲۷ باز می‌گردد، اما در سال ۱۳۹۴ برای بهبود خدمت خود به مهمانان بازسازی شد. موقعیت این هتل در مرکز شهر است و همین باعث شده تا دسترسی راحتی به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراهم کند. با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به مدرسه چهارباغ، کاخ هشت بهت و سی‌وسه پل بروید. خیابان چهارباغ عباسی، که خیابان این هتل است، یکی از فوق‌العاده‌ترین مکان‌های پیاده‌روی در اصفهان است و با کافه‌های سیار خود، به خوبی حال‌وهوای شهر را به نمایش می‌گذارد. همچنین شما می‌توانید از غرفه‌ها و مراکز خرید اطراف هتل به راحتی سوغاتی‌هایی برای دوستان و آشنایانتان خریداری کنید.

در اتاق خود در هتل پارس اصفهان، به امکاناتی مانند تلویزیون، سیستم تهویه، صندوق امانات، یخچال و اینترنت دسترسی خواهید داشت. همچنین این هتل امکاناتی مانند تاکسی سرویس، خشکشویی و نمازخانه در اختیار شما می‌گذارد و با کافی‌شاپ و رستوران خود آماده پذیرایی از شماست. قیمت اقامت در هتل پارس اصفهان از ۴۶۵،۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

هتل آفتاب اصفهان

هتل ارزان در اصفهان کدام است؟

هتل دو ستاره آفتاب اصفهان یک هتل ارزان و دنج در شمال شهر اصفهان است. این هتل به راحتی دسترسی مهمانان به جاذبه‌هایی مانند بازار و مسجد جامع، میدان نقش جهان، میدان عتیق را فراهم می‌کند و خود هتل در مجاورت آستان مطهر حضرت زینب (س) بنت موسی ابن جعفر واقع شده است.

با اینکه بیشتر هتل‌های اتاق بدون صبحانه هستند و سرویس بهداشتی و حمام آن‌ها خارج از اتاق و مشترک است، اما امکاناتی مانند تلویزیون و مبلمان را ارائه می‌کنند. همچنین می‌توانید در رستوران هتل آفتاب یا کافه باغچه هتل از خود پذیرایی کنید. قیمت هر شب اقامت در این هتل از ۴۱۹،۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

هتل پرسپولیس اصفهان

یکی از ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل‌های موجود در اصفهان، هتل پرسپولیس است. با اقامت در این هتل، می‌توانید با طی کردن حدود ۱ کیلومتر به ایستگاه مترو چهار تختی برسید و به جاذبه‌های گردشگری مختلف شهر بروید. همچنین این هتل با خانه تاریخی کیانپور، کاخ هشت بهشت و مسجد جامع عتیق فاصله کمی دارد. با اقامت در این هتل به صبحانه رایگان دسترسی خواهید داشت، اما سرویس حمام و دستشویی بعضی اتاق‌ها مشترک و خارج از اتاق است. هزینه اقامت در این هتل از ۲۵۰،۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید شهر جادویی و فوق‌العاده اصفهان را ببینید اما قصد ندارید هزینه زیادی صرف هتل کنید، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید گزینه‌های ارزان و اقصادی زیادی در مقابل خود دارید که علاوه بر هزینه معقول، دارای امکانات و موقعیت فوق‌العاده‌ای نیز هستند. پس بدون لحظه‌ای تردید بلیط بندرعباس اصفهان خود را تهیه کنید یا با رزرو هتل اصفهان علی بابا برای سفر خود به این شهر آماده شوید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اصفهان گرونترین شهرایرانه.حتی درخوراکی.اصفهان هیچی ارزون پیدانمیکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج