adexo3
۱۴۲۲۰۴۹
۲ نظر
۶۱۶۲۷
۲ نظر
۶۱۶۲۷
پ

یک خبر خوب و خوشحال‌کننده برای اهالی کرج

شهردار کرج گفت: ساخت و تجهیز سه ایستگاه میدان امام حسین (ع)، چهارراه مصباح و چهارراه هفت تیر قطار شهری کرج در حال انجام است.

خبرگزاری ایسنا: شهردار کرج گفت: ساخت و تجهیز سه ایستگاه میدان امام حسین (ع)، چهارراه مصباح و چهارراه هفت تیر قطار شهری کرج در حال انجام است.

یک خبر خوب و خوشحال‌کننده برای اهالی کرج

مهرداد کیانی اظهار کرد: متروی کرج طی دو دهه گذشته به دلایلی نیمه تمام مانده بود ولی با تلاش‌های شورای پنجم و پیگیری شورای ششم، جان تازه‌ای به آن تزریق شده است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات کلان به این پروژه ادامه داد: در حال حاضر مدیریت شهری کرج بر تکمیل و بهره‌برداری از ایستگاه شهید سلطانی متمرکز شده و امیدواریم این اتفاق در آینده نزدیک بیفتد.

وی اضافه کرد: به موازات تکمیل این ایستگاه، سه ایستگاه میدان امام حسین ع، چهارراه مصباح و چهارراه هفت تیر هم در حال تجهیز و ساخت ابنیه هستند.

کیانی تصریح کرد: با تکمیل ایستگاه شهید سلطانی و بهره‌برداری از آن طی آینده‌ای نزدیک، روند تکمیل متروی کرج و تهران نهایی شده و با تحقق مسیر ارتباط ریلی با پایتخت، مسافرگیری تجاری آغاز می‌شود.

شهردار کرج با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل عمومی ارزان و پاک در اولویت مدیریت شهری کرج است، گفت: اقدامات لازم برای خریداری واگن‌های جدید و انتشار اوراق مشارکت جهت تامین مالی ایستگاه‌های در حال تکمیل انجام شده و به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه هستیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      ته که ایستگاه گلشهر بعد افتتاح کار میکنه اون ایستگاها هم حال احوالشون مثل ایستگاه گلشهره که افقگتتاح شده ولی هنوز فعال نیست

      چقدر آخه دروغ تحویل مردم میدین شماها

    • ناشناس

      عجب بعد از ۲۰ سال های و هوی ... با تیتر »» خبر خوشحال کننده برای کرجیها ... روش اداره کردن مملکت سادست :

      خدمات قطره چکانی بعد سالها ... و در مقابل طلبکاری های مداوم و سریع الوصول مثل مالیات و عوارض و ... اون هم برای ایجاد تورم بیشتر و تولید فلاکت بدست مسئولین سراسر بیعرضه و پرخرج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج