adexo3
۱۴۲۲۵۷۷
۵۲۹
۵۲۹
پ

فراخوان پلیس راهور فراجا برای این خودروها

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا از فراخوان این پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص در خوانایی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا از فراخوان این پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص در خوانایی خبر داد.

فراخوان پلیس راهور فراجا برای این خودروها

سرهنگ علی محمدی درباره آن‌دسته از پلاک‌هایی که دارای تیرگی شده و اصطلاحا سوخته‌اند، گفت: در سال ۱۳۹۳ تعدادی پلاک صادر شد که بخشی از آنها دارای مشکلاتی در جنس بودند که این پلاک‌ها به مرور دچار سوختگی شدند. ما همان زمان فراخوانی زده و این پلاک‌ها را به شکل رایگان عوض کردیم. همچنین جنس این پلاک‌ها نیز عوض شد.

وی درباره خودروهایی که همچنان دارای چنین پلاک‌هایی بوده و نسبت به تعویض آن اقدام نکرده‌اند، نیز گفت: آن دسته از خودروهایی که سال ۹۳ پلاک بر رویشان نصب شده و دارای این مشکل هستند، باز هم می‌توانند به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و نسبت به تعویض رایگان پلاک خود اقدام کنند. همچنین اگر در مواردی در سال‌های دیگر نیز پلاک چنین مشکلی داشته امکان تعویض رایگان آن وجود دارد.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا درباره آن‌دسته از پلاک‌هایی که عمدا از سوی مالک دچار سوختگی یا ناخوانایی شده‌اند، نیز گفت: اگر پلاکی هم بعد از سال ۹۳ نصب شده و افراد عمدا کاری کرده‌اند، امکان تعویض آن وجود دارد، اما دیگر این تعویض رایگان نخواهد بود.

محمدی تاکید کرد که تاپایان همین ماه فرصت برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک و تعویض پلاک‌های سوخته وجود دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج