adexo3
۱۴۲۳۲۲۶
۱ نظر
۱۲۳۲
۱ نظر
۱۲۳۲
پ

اولین پیکاپ BYD با الهام از خودروهای آمریکایی

خودروساز چینی BYD بالاخره از اولین پیکاپ خود به نام شارک در مکزیک رونمایی کرد. این خودرو یک پیکاپ سایز متوسط جذاب است که دارای پیشرانه پلاگین هیبریدی است.

خبرآنلاین: خودروساز چینی BYD بالاخره از اولین پیکاپ خود به نام شارک در مکزیک رونمایی کرد. این خودرو یک پیکاپ سایز متوسط جذاب است که دارای پیشرانه پلاگین هیبریدی است.

بی وای دی شارک در طراحی بیرونی خود شباهت زیادی به فورد F-۱۵۰ لایتنینگ دارد. نمای جلو دارای یک جلوپنجره برجسته BYD است که توسط چراغ‌های جلوی عمودی و خطوط متصل احاطه شده است. این پیکاپ همچنین دارای ستون‌های سیاه‌رنگ و رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی است.

اولین پیکاپ BYD با الهام از خودروهای آمریکایی

در نمای عقب، باز هم شباهت‌هایی نسبت به پیکاپ فول سایز فورد وجود دارد. درب و چراغ عقب و حتی نوشته “BYD” شبیه به فورد طراحی شده و ظاهری به‌روز دارند.

اولین پیکاپ BYD با الهام از خودروهای آمریکایی

به گفته BYD، شارک بزرگ‌ترین اندازه بدنه در کلاس خود را دارد و طول آن ۲۱۴.۸ اینچ (۵۴۵۷ میلی‌متر)، عرض ۷۷.۶ اینچ (۱۹۷۱ میلی‌متر) و قد آن ۷۵.۸ اینچ (۱۹۲۵ میلی‌متر) است. برای درک این اعداد، این مدل کمی کشیده‌تر از شورولت کلرادو و فورد رنجر است، اما ۳.۲ اینچ (۸۱ میلی‌متر) کوتاه‌تر از جیپ گلادیاتور است.

اولین پیکاپ BYD با الهام از خودروهای آمریکایی

این شرکت چیز زیادی در مورد فضای داخلی برای گفتن نداشت، اما طبق تصاویر منتشرشده، فضای داخلی شارک دارای یک نمایشگر کیلومتر شمار ۱۰.۲۵ اینچی و یک سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۲.۸ اینچی چرخان است. امکاناتی مثل اندروید اتو، اپل کارپلی و فناوری تشخیص صدا در این پیکاپ وجود دارد. این پیکاپ حتی دارای عملکرد کارائوکه است که به مالکان این امکان را می‌دهد تا همراه با یک میکروفون دستی آواز بخوانند!

اولین پیکاپ BYD با الهام از خودروهای آمریکایی

این مدل دارای ویژگی‌های مفیدتری ازجمله فناوری کلید دیجیتال و شارژر بی‌سیم تلفن همراه ۵۰ واتی است. از دیگر ویژگی‌های برجسته این خودرو می‌توان به صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی هدآپ و دید فراگیر ۳۶۰ درجه اشاره کرد که می‌تواند نمایی اجمالی از زمین زیر خودرو را ارائه دهد.

BYD چیز زیادی در مورد پیشرانه پلاگین هیبریدی این پیکاپ نگفته است، اما ظاهراً دارای یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ خواهد بود که بیش از ۴۳۰ اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد کیلومتر را در ۵.۷ ثانیه انجام می‌دهد.

مهم‌تر از همه این‌ها، این خودرو می‌تواند ۱۰۰ کیلومتر مسافت را تنها با برق در چرخه رانندگی جدید اروپا (NEDC) طی کند. هنگامی که باتری ضعیف است، می‌تواند در کمتر از ۲۰ دقیقه از ۳۰٪ به ۸۰٪ شارژ برسد.

اولین پیکاپ BYD با الهام از خودروهای آمریکایی

این پیکاپ وعده توانایی زیادی را می‌دهد، چرا که ظرفیت بار ۸۳۵ کیلوگرم و ظرفیت بکسل ۲۵۰۰ کیلوگرم را دارد. این پیکاپ دارای سیستم تعلیق مستقل در جلو و عقب، قابلیت V۲L و اپلیکیشنی است که همه‌چیز، از قفل درها گرفته تا کنترل تهویه مطبوع را از راه دور کنترل می‌کند.

در مورد تجهیزات، این مدل مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده ازجمله کروز کنترل تطبیقی و هشدار برخورد از جلو و عقب را ارائه می‌دهد. هشدار خروج از خط، کمک به تغییر خط اضطراری و ترمز اضطراری خودکار به آن‌ها می‌پیوندند.

قیمت پایه بی وای دی شارک برابر با ۵۳,۴۲۷ دلار آمریکا خواهد بود. این بدان معناست که این خودرو بیشتر از فورد رنجر قیمت دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Zahra hesam

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج