adexo3
۱۴۲۴۱۰۳
۱ نظر
۶۰۵
۱ نظر
۶۰۵
پ

تعیین تکلیف وزیر کشور برای نگهداری سگ در آپارتمان

احمد وحیدی گفت: نگهداری سگ در آپارتمان حتماً نباید برای دیگران مشکلی ایجاد کند و اگر موجب ایجاد اشکال شود، یا از نظر بهداشتی مشکلی ایجاد کند؛ می‌توانیم با استناد به قوانین عمومی به موضوع رسیدگی کنیم.

فارس: احمد وحیدی وزیر کشور درباره خلا قوانین درباره نگهداری حیواناتی مانند سگ در آپارتمان گفت که ما یک جاهایی قوانینی را داریم و مقرراتی وجود دارد، ولی در برخی موارد در قوانین مربوط به این موضوع کمبود داریم و این باید تکمیل شود.

تعیین تکلیف وزیر کشور برای نگهداری سگ در آپارتمان

وزیر کشور تاکید کرد: چون بعضاً ممکن است اینگونه برداشت شود که تدوین قانون در این موضوع ممکن است یک آثار قضایی داشته باشد شاید اینگونه تلقی شود که این یک لایحه قضایی می‌خواهد که این را باید با دوستان در قوه قضاییه بحث کنیم.

وحیدی یادآور شد: در برخی موارد درباره نگهداری حیواناتی مانند سگ، از مقررات عمومی می‌شود استفاده کرد، مثلاً فرض کنید در خودرو اگر بنا باشد راننده را به خودش مشغول کند حتماً مثل استفاده از موبایل می‌تواند تخلف محسوب شود و باید با آن برخورد شود.

وزیر کشور یادآور شد: نگهداری سگ در آپارتمان حتماً نباید برای دیگران مشکلی ایجاد کند و اگر موجب ایجاد اشکال شود، یا از نظر بهداشتی مشکلی ایجاد کند؛ می‌توانیم با استناد به قوانین عمومی به موضوع رسیدگی کنیم. ولی به‌طور خاص در بعضی موارد در قانون کمبودهایی وجود دارد که باید قانون را تکمیل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با زندگی خصوصی مروم هم کار دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج