adexo3
۱۴۲۴۸۳۵
۱۲ نظر
۳۷۶۱
۱۲ نظر
۳۷۶۱
پ

توضیحات جدید درباره تماس مهم از بالگرد رئیسی

اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در پخش زنده خبر صداوسیما درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی توضیحاتی ارائه کرد.

ایرنا: اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در پخش زنده خبر صداوسیما درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی  توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات جدید درباره تماس مهم از بالگرد رئیسی

رئیس دفتر رئیس جمهور:

با تلفن همراهان آقای رئیس جمهور از جمله سردار موسوی، امیرعبداللهیان، استاندار و امام جمعه تماس گرفیم که هیچ کدام پاسخ ندادند. کادر پروازی با تلفن همراه خلبان تماس گرفته بودند که آیت الله آل هاشم پاسخ دادند. گفته بودند حالم خوب نیست و در دره افتادم.

 از آقای آل هاشم پرسیدم کجایید؟ گفت نمی‌دانم گفتم آدرس یا مشخصه‌ای دارید تا سراغ شما بیاییم؟ گفت لابلای درختان هستم پرسیدم بقیه همراهان حالشان خوب است؟ آنها را می‌بینید؟ گفت من هیچ کس را نمی‌بینم و تنها هستم و متوجه نشده‌ام چه شده است کسی هم اطراف من نیست.

 ایشان مشخصه جنگل و درختان را داد؛ بلافاصله برای ما مشخص شده که بالگرد رئیس جمهور دچار سانحه شده و آنجا مأموریت خودمان این تعریف کردیم که سریعا به محل سانحه برسانیم و اگر نیاز به امداد و نجات باشد، کار امداد و نجات را انجام دهیم؛ آنجا امکانات خوبی در معدن مس بود و خودروها و آمبولانس مناسب وجود داشت؛ کادر پزشکی را همراه خودمان کردیم و به سمت منطقه‌ای که برآورد می‌کردیم این سانحه رخ داده، رفتیم.

من ۳ یا ۴ بار با آقای آل هاشم صحبت کردم همکاران دیگرمان هم مکررا با ایشان در تماس بودند تا ۳ یا ۴ ساعت بعد از سانحه، آقای آل هاشم جواب تماس ها را می‌داد اما جواب دادن‌هایی که نشان می‌داد رمقی نداشتنند و فقط بیانگر حیات ایشان بود.

بعدا فهمیدیم که سایر سرنشینان بالگرد در دم جان باخته‌اند؛ اوضاع و شرایط پیکرها حکایت داشت که بلافاصله بعد از سانحه شهید شده‌اند.

توضیحات جدید درباره تماس مهم از بالگرد رئیسی

توضیحات جدید درباره تماس مهم از بالگرد رئیسی

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اول گرفتید با دو نفر ما تماس داشتیم حالا شد یکی

    • ناشناس

      با این توضیحات متوجه دروغ رئیس اجرای دفتر رئیسی شدیم اگه قرار بود نماسی داشته باشن دوتا هلی کوپتر همراه باید می داشتن نه جناب اسماعیلی وقتی تماس رادیویی قط میشه بعد اونجا تلفن همراه انتن میده جواب این دروغ هارو باید بدی جناب اسماعیلی

    • ناشناس

      یک سوالی پیش می آید که چجوری تلفن همراه خلبان دقیقا همراه شهید ال هاشم با هم در یک نقطه پرتاب شده اند در حالیکه ایشان فاصله ی زیادی با محل سقوط داشته اند که سایر شهدا را نمی دیده ؟! اگر تلفن خود ال هاشم بود به هر حال طبیعیه چون داخل جیبشان بوده، اگر هم فرض بگیریم شهید ال هاشم خودش را به تلفن رسانده پس وضعیت مناسبی داشته و زنده می ماندند در حالیکه حالشان وخیم بوده، روحشان شاد یادشان گرامی

    • بهلول

      خلاصه که یه دروغ یکی گفت...حالا هزار نفر باید اون دروغ رو ماست مالی کنند

    • ناشناس

      هر روز یک دروغ

    • ناشناس

      پس دقیقا مشخص بوده کجا ناپدید شده،چطور ۱۶ ساعت طول کشید تا پیدا شدند؟!

    • ناشناس

      گوشی کجا بوده مگه تو دستش. نگه داشته بود

    • ناشناس

      این فقط یک حرف من دراوردی ودروغ بود برای ماس مالی کردن صحبت های منصوری بقیه که میگفتن ما باهاشون درتماسیم تورا خدا کم دروغ تحویل ملت بدهید شماها دیگه معروف هستین به دروغگویی مردم خودشون عصبی وناراحت هستن که یک رئیس جمهور به این راحتی جانش گرفته بشه

    • ناشناس

      روحشان شاد

    • ناشناس

      چرا علت حادثه را نپرسیدید؟

    • میدونی چرا هستم

      این بلافاصله گفتن هاتون خیلی باحاله،کلی اکیپ و نیرو از هر جا اومد دست آخر دست از پا درازتر گفتن منطقه صعب العبور و مه شدید شرایط برای شناسایی مهیا نیست.یه پهباد از ترکیه اومد شیک پیدا کردش و رفت خونه ش.همش بلوف لاف و وراجی عوام فریبانه که البته دیگه نخ نما شده

    • ناشناس

      یعنی ایشون یه لوکیشن نتونست بفرسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج